lepakko istui ratikassa eteeni
Kommentit (13)
Lesbo on kyllä paras sukupuoli. Kauniita, pitää kauneudesta ja omassa kropassa on kiinni kaikki välineet, mistä kiihottuu. Olisi se vaan niin mahtavaa. Onneksi olkoon kaikille lesboille.
Miten lepakot istuu?? Mä oon nähnyt vain kun ne nuokkuu orrella pää alaspäin. Ja kerran oli mökin pöydällä lepakko aamulla, selvästi pyörryksissä, ei ymmärtänyt että on aamu:D. Mutta ei se kyllä istunut.
Luulin että ovat vielä talvihorroksessa
Miten se oli päässyt ratikkaan? Miten lepakko istuu? Aika jännää kyllä. Itse en ole koskaan nähnyt lepakkoa elävänä.
Olisit lyöny sitä. Levittää vesikauhua mokomat paskiaiset
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 20:35"]Miten se oli päässyt ratikkaan? Miten lepakko istuu? Aika jännää kyllä. Itse en ole koskaan nähnyt lepakkoa elävänä.
[/quote]Mitä vittua ???
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 20:35"]Miten se oli päässyt ratikkaan? Miten lepakko istuu? Aika jännää kyllä. Itse en ole koskaan nähnyt lepakkoa elävänä. [/quote]Mitä vittua ???
[/quote]
Sitä olen kyllä nähnyt useinkin, mutta en lepakkoa.
Tunnettu erityisseksuaali istui kerran viereeni. Olin lähtevinäni ratikasta, mutta vaihdoin vain paikkaa, ettei luulla pariksi.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 23:50"]Tunnettu erityisseksuaali istui kerran viereeni. Olin lähtevinäni ratikasta, mutta vaihdoin vain paikkaa, ettei luulla pariksi.
[/quote]
Olinkin tosi helpottunut kun lähdit siitä. Säikähdin pahasti, kun huomasin millaisen ämmänkuvatuksen viereen istahdin ja toivoin ettei kukaan luulisi uudeksi tyttöystäksi. Huh, vieläkin puistattaa Terveisin se tunnettu erikoisseksuaali.
Vähän enemmän yritystä ensi kerralla