Minne matkalle 2000e budjetin kanssa?
Matkalle lähdössä yksi aikuinen ja kolme lasta.
Tuntuu ettei noin pienellä summalla pääse oikein mihinkään.
Kommentit (15)
Millaista matkaa haluaisitte? kaupunki vai ranta? ja milloin?
No se yksin matkaaminen ei ole vaihtoehto :D
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:03"]
Millaista matkaa haluaisitte? kaupunki vai ranta? ja milloin?
[/quote]
Rantaloma olisi haaveissa. Ja syksyllä.
Kyllähän tuolla hinnalla pääsee esim. Turkkiin tai Kanarialle?
Onko käyttörahat paikanpäällä myös tossa budjetissa?
Minä lähden kahden lapsen kanssa Agia Marinaan - puolihoito 1vk yhteensä 1302 euroa.
Menkää Riihimäelle. Rahat säästyy kun siellä ei ole mitään eikä tapahdu mitään.
Katsot lennot esim. Haniaan. Sen jälkeen varaat itse sieltä kivan hotellin meren rannalta. Syksyllä siellä on ihan sairaan halpoja hotelleja.
Tjarelta katoin elokuun lopulle Kreikan matkoja 1 aikuinen + 3 muksua, niin kivat perhehotellit on siinä 2000e huiteilla.
Katso Apollomatkat hotelli Atrion - siellä oltiin viime elokuussa. Hyvä hinta/laatusuhde.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:22"]
Katso Apollomatkat hotelli Atrion - siellä oltiin viime elokuussa. Hyvä hinta/laatusuhde.
[/quote]
Siis Kreetalla.
Mikkeliin. Lentoihin menee muutama satanen ja loput voitte törsätä siellä. On aika kaunis kaupunki järvien keskellä.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:23"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:22"]
[/quote]
kiitos. :)
Siis Kreetalla.
[/quote]
Otin norskilta lennot neljälle ja booking.comin kautta huoneiston Mallorcalta, yht. 1260 e. No okei Helsinkiin pitää päästä ja takaisinkin, sairaan kallista matkustamista.
Minä lähtisin tuolla rahalla yksin luultavasti Thaimaahan ja Pattayalle hillumaan, rillumaan ja patikoimaan. :) M20