Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko tapailet ennen kuin otat puheeksi seurustelun?

Vierailija
30.12.2021 |

Montako kuukautta? Miten otat seurustelun puheeksi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen kanssa tunnettiin hieman alle 2 kk kun puhuttiin ja todettiin että seurustellaan. Oltiin tavattu useita kertoja viikossa koko ajan ja ensimmäisen kahden viikon jälkeen ”tapaamiset” saattoi kestää kolmekin vuorokautta.

Vierailija
22/25 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ottanut puheeksi seurustelua. Kun molemmat ovat ihastuneita ja rakastuneita, tapailu muuttuu vakaammaksi yhdessäoloksi itsestään.

Jos joskus jompikumpi suhteen alussa on tuntenut tarvetta selvittää suhteen tilaa, se ei ole yleensä johtanut mihinkään. Silloin toinen ei ole ollut yhtä kiinnostunut ja halunnut pitää tapailun kepeänä.

Häh? Itse olin nähnyt tulevan vaimoni kaksi kertaa varattuna, kun sain tietää hänen eronneen exästään ja soitin hänelle (kun olin huomannut molemminpuolista kiinnostusta), vaikka olin itse vielä varattu ja sovittiin treffit ja ensitreffien päätteeksi huomasin nuoren naisen olevan kiusaantunut kun en esitä asiaani ja esitin asiani, minkä jälkeen olimme pari ja ilmoitin itse exälleni muutaman päivän päästä, että suhde hänen kanssaan on ohi. Vaimoni mielestä nimenomaan miehen pitää asiansa esittää seurustelun suhteen kuten kosinnankin suhteen. Vaikka olen törmännyt nuorena miehiin, joiden mielestä seurustelunkin voi lopettaa niin. ettei siitä ilmoita sen kummemmin, ei vain enää pidä yhteyttä eikä vastaa puheluihin jne. Ja olen aikoinaan törmännyt avopuolison isosiskoon, joka kosi miestään heidän lapsensa kastepäivänä, että heillä olisi sormukset, eikä pappi ihmettelisi tällaista paria…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä oli jo yksi ketju tänään, ja siinä ketjussa todettiin, että ne, jotka eivät ota puheeksi seurustelun aloittamista, eivät muutenkaan uskalla puhua mistään, eivät keskustele ja kommunikoi suhteessaan, ja ovat vaarassa tulla jätetyiksi ja petetyiksi. Sen ketjun mukaan ainoa oikea tapa olla yhdessä toisen kanssa on se, jossa jossakin vaiheessa otetaan puheeksi seurustelu ja sovitaan, että nyt seurustellaan. Kaikki muu oli ehdottomasti väärin.

Vierailija
24/25 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/25 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole koskaan tullut puheeksi vaan sitä on vain ajajauduttu seurustelemaan ilman keskusteluja seurustelusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän