Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännä jos auttaa eläimiä, aletaan heti hokea kuinka "auttaisit sen sijaan kodittomia ja vanhuksia"

Vierailija
30.12.2021 |

Kun en enää tee eläinsuojelutyötä, ei kukaan hoe "menisit aihe vapaalla roikkumisen sijaan auttamaan
kodittomia ja vanhuksia". Jos laitan kympin eläinsuojeluun, aletaan kertoa kuinka on apua tarvisevia ihmisiäkin. Mutta jos käytän kympin kahvilaan, kukaan ei tule kertomaan, että voisin sen kympin paremminkin käyttää.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä kierrätetään vanhoja juttuja? Tääkin on jo loppuun kaluttu.

Vierailija
2/11 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se aina menee että on jonkun mielestä väärin autettu. Kerroin täällä ostaneeni Jouluapua-sivuston kautta joululahjoja parille vähävaraisen perheen lapselle niin sain vain haukut niskaani siitä että osallistuin tuollaisen huijarisivuston kautta. Olisi kai vaan kannattanut itse ryypätä nekin rahat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on, tuollaiset kommentit kannattaa jättää huomiotta. Ne kun kertovat vain ajattelun kypsymättömyydestä.

Vierailija
4/11 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaan tuollaisiin heittoihin, että autan kodittomia ja vanhuksia käymällä töissä ja maksamalla veroja. 

Vierailija
5/11 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nämä tyypit, joille kelpaa vain täydellisyys, vaikka tietävät itsekin ettei mikään voi koskaan olla täydellistä. Kai siinä taustalla on se, että yritetään vain epätoivoisesti perustella itselle, ettei tarvitse tehdä mitään.

Vierailija
6/11 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samaa mieltä. Itse annan joka kuukausi kolmeen eri eläinsuojelujärjestöön rahaa, ihmisille en lahjoita yhtään. Tykkään enemmän eläimistä.

Vierailija
7/11 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kertoa hyväntekeväisyyskohteistaan? Kiillotatko sillä omaa sädekehääsi? Mut joo, tämä aloitus on ollut täällä ennenkin.

Vierailija
8/11 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vielä kommentoijana ihmiset, jotka eivät itse auta ketään tai mitään.

Vierailija
9/11 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat 10€ eläintensuojeluun mutta 9,5€ siitä menee byrokratian pyörittämiseen ja työntekijöidwn palkkoihin. Jossain vaiheessa ostavat sitten paketin koiran ruokaa ja syöttävät lemmikeilleen ja laittavat kuvia someen miten paljon auttavat eläimiä, ja tykkäyksiä piisaa.

Vierailija
10/11 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko Anja Eerikäinen suurinpiirtein näin: tehdään työnjako; minä autan eläimiä, auta sinä ihmisiä.

Vierailija
11/11 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se hyvä meli riittää kirjoitti:

Annat 10€ eläintensuojeluun mutta 9,5€ siitä menee byrokratian pyörittämiseen ja työntekijöidwn palkkoihin. Jossain vaiheessa ostavat sitten paketin koiran ruokaa ja syöttävät lemmikeilleen ja laittavat kuvia someen miten paljon auttavat eläimiä, ja tykkäyksiä piisaa.

Ei mene. Moni yhdistys tilittää suoraan tiettyyn asiaan ja esittää kuitit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä