Mitkä syyt olisi sinulla VARMA eroon johtavat?
Väkivalta
Jatkuva valehtelu ja asioiden pimittäminen
Nämä mulla nyt isoimpana omassa liitossa meneillään. Lisäksi muutama pienempi asia.
Harkitsen eroa vakavasti.
Kommentit (35)
Saan otsikostasi päänsäryn. Miten et osaa muodostaa kunnollista lausetta?
Mutta nämä siis eivät ole sinulle varma eroon johtava asia, kun vasta harkitset?
Minun ei noiden jälkeen tarvitsisi enää harkita. Pettäminen, lasten turvallisuuden vaarantaminen tahallaan/välinpitämättömyyttään ja rikollisuus menisi samaan kastiin.
Se että minun olisi huonompi olla kumppanin seurassa kuin yksin. Jos pitäisi pelätä yhtään tai olla varpaillaan, että olisi henkisesti tai fyysisesti turvaton olo. Jos tuntisin persoonani olevan vapaampi yksin kuin toisen seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta nämä siis eivät ole sinulle varma eroon johtava asia, kun vasta harkitset?
Minun ei noiden jälkeen tarvitsisi enää harkita. Pettäminen, lasten turvallisuuden vaarantaminen tahallaan/välinpitämättömyyttään ja rikollisuus menisi samaan kastiin.
Olen ollut tässä tilanteessa jo vuosia. Ehkä haen teiltä hieman tukea ja backupia valintaani. Ja siihen, että nuo asiat ei ole hyväksyttäviä. Jos jään, hyväksyn nuo.
Ap
Halveksiminen, haukkuminen ym tyly käytös
Jos vaimo laittaisi avioeron vireille.
Rakkauden loppuminen, toisen tahallinen vahingoittaminen niin henkisesti kuin fyysiesti.
Pettäminen itsessään tuskin riittäisi, rippuu miten asia käsiteltäisiin.
Rakkaussuhde toisen kanssa, oli fyysinen tai ei. Yhteisten raha-asioiden sotkeminen/valehtelu niistä.
Että ihan harkitset eroa väkivaltaisesta miehestä?
Vierailija kirjoitti:
Niin, koska vanha virsi sanoo että väkivaltaisuutta ei olisi ollut, jos olisin käyttäytynyt toisin. Väkivaltainen osapuoli saa toisen uskomaan siihen, että se on aina toisen vika
Miehen stondaus ongelmat ja työttömyys. Kyllä jokaisella miehellä pitää olla kova kyrpykkä ja paksu lompsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, koska vanha virsi sanoo että väkivaltaisuutta ei olisi ollut, jos olisin käyttäytynyt toisin. Väkivaltainen osapuoli saa toisen uskomaan siihen, että se on aina toisen vika
Et huomannut sarkasmia "ihan harkitset".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut tässä tilanteessa jo vuosia. Ehkä haen teiltä hieman tukea ja backupia valintaani. Ja siihen, että nuo asiat ei ole hyväksyttäviä. Jos jään, hyväksyn nuo.
Ap
Hae apua läheisriippuvuuteen.
Jos mies uhkaisi lapseni terveyttä tai omaani.
Milan J4ff:in kaltainen toiminta.