Onko nelikymppiset + jotenkin helpompia?
25 vuotta olen saanut olla ihan rauhassa muutaman ylikiloni kanssa, nyt kun 40 mittarissa, miehet ovat kiinnostuneita aivan eri tavalla. Näkee jotenkin semmoisen "nälkäisen" katseen.
Kommentit (5)
Sinä olet niin paljon kiinnostavampi nelikymppisenä! Ihan totta.
Oletko sä nyt jotenki helpompi?
En minä ainakaan ole 40+ vuotiaana yhtään helpompi, vaan vaativampi niin miehen kuin seksinkin suhteen.
Ehkä noi miehet on lukeneet että 40+ naiset ovat sinut seksuaalisuutensa kanssa ja innokkaampia, halukkaampia, aktiivisempia sängyssä.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:55"]
25 vuotta olen saanut olla ihan rauhassa muutaman ylikiloni kanssa, nyt kun 40 mittarissa, miehet ovat kiinnostuneita aivan eri tavalla. Näkee jotenkin semmoisen "nälkäisen" katseen.
[/quote]No joo. 40 plus ei tuu enää tiineeksi, niin voivat pikkupojat opetetella sellaisella
En ole helpompi. Mietin vain että ajatellaanko yleisestikin niin että nelikymppisellä vähemmän ottajia niin meille kelpaa kuka vaan. Kun en tosiaankaan mikään kaunotar ole.
Tai nuorempana olisi pitänyt olla timmimpi ja nätimpi, mutta ehkä vanhemmille ukoille kelpaa tämmöinen uhkeampikin.. Tuntuu vain oudolta kun en ole tottunut.
Olemme sen verran vaikeita ja itseämme kunnioittavia, että itsestään turhia kuvittelevat miehet ymmärtävät jättää rauhaan:)