Olenko ainoa jonka mielestä nukkenaamaisissa kauniissa naisissa ei ole mitään mielenkiintoista, esim näyttelijöinä?
Itse katson mieluummin brittiläistä viihdettä jossa näkyy epätäydellisiä naamoja ja kaikin tavoin rouheita ja eläneen näköisiä näyttelijöitä, eikä niitä missinaamoja länkitukkineen.
Minusta ne vaan ovat niin TYLSIÄ, niistä ei saa mitään irti, ei mitään kiinnostavaa säröä eikä tarttumapintaa missään kohtaa.
pläääääääääh.
Esim Nicola Walker on heti mielenkiintoinen, koska sillä on persoonallinen naama, ei ole kaunis eikä näytä nukelta. On uskottava missä roolissa tahansa.
Kommentit (26)
Justiin eilen katoin telkkarista Mr. Turnerin, missä tämä Näkemiin vaan, murun sähkäri, Timothy Spall, esitti 1800-luvun maisemamaalari William Turneria. Siinä oli kyllä sellainen roolisuoritus, ettei Hollywoodin siloposkipojilla olisi ollut mitään jakoa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pistänyt boikottiin lähes jenkkilän kaikki sarjat. Samaan muottiin muokatut naamat ja valkoiset laminaatit suussa vaikka tarina kuvaisi sadan vuoden takaista elämää.
Samoin. Ärsyttää myös miten joka sarjassa on joku filtteri päällä, niinkuin kaikki ois muka täydellisiä ja upeita 24/7.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Julia Roberts on jumaloitu ulkonäkönsä takia.Nauraa kuin hamsteri ja on todella huono näyttelijä.Ei mitään hehkua.
En vaan voi katsoa hänen iänikuisia hamsterihymyjä .Viehättäväkö? Ei todella.
Nyt on pakko olla eri mieltä. Onhan se pitkä kenkula, mutta kyllä kaunis. Luonnollinen hymy ja näyttelijänä erinomainen. Ihan hyvistä syistä julkkissöpöliini. Ainahan on sitten parempiakin näyttelijöitä, mutta se on eri juttu.
Mua ihmetyttää toi että käytetään sanaa nukke leikellyistä ihmisistä ja laitetuista. Nukkemaiset piirteet joko on tai ei ole, leikellyt harvemmin nukeilta näyttää. Parempi se on olla Nukkemaisen kaunis luonnostaan kun kirveellä veistetty, paitsi tietenkin rumien mielestä. Pinnalliset trendihommat on eri asia kun nukkemainen luonnonkauneus.
Et ole ainoa kauniille naisille kateellinen täällä. Luulisi että olet jo huomannut.