Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuinen ihminen joka ei osaa suudella. Eikö tuo taito opita jo teininä?

Vierailija
30.12.2021 |

Minulle suutelu on tärkeä osa parisuhdetta enkä jaksa 36vuotiaana alkaa opettaa miestä (tai naista) ettei suutelu ole kielen tunkemista kitarisoihin tai huulien pureskelua.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelu sellaisen kanssa, jota kohtaan ei ole tunteita, on kamalaa. Oli sitten hyvä tai ei. Mielummin vaikka seksiä kuin suutelua sellaisen kanssa. Mistä lie johtuu, mutta suutelu on vielä intiimimpää ja ainakin itselleni rakkauden osoitus.

Vierailija
22/28 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hiton kouluttamista siinä on? Avaat suusi ja sanot, mistä et pidä.  Ehkä tyypillä on ennen ollut kumppani, joka oli hulluna just noihin temppuihin.

Olet itse huono ja osaamaton, jos et osaa asiaa esittää.  Suu on puhumista varten. Käytä sitä siihenkin, kyllä, ihan oikeasti, puhu.

Ei sitä tarvitse edes puhua. Olen aina kiusoittelemalla saanut liian kovaa suutelivista koulutettua pehmeämpiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelua ei voi opettaa. Jos ei osaa, ei osaa ja on todennäköisesti muutenkin aivan sysipaska sängyssä.

Vierailija
24/28 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

Kamalaa jos on viivaohuet huulet ja ulkonevat etuhampaat . Joskus sellainen  pussasi, hyi

Mun ensimmäisellä poikystävällä oli isot huulet. Ne vääntyili inhottavasti pussaillessa.

Vierailija
25/28 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä näytä tulevan sitä ohjetta miten homma hoidetaan oikealla tavalla. Ei missään muuallakaan kukaan koskaan määrittele tätä jostain syystä.

Vierailija
26/28 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuteleminen on erittäin ällöttävää ja epähygieenistä.

Vierailija
27/28 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä näytä tulevan sitä ohjetta miten homma hoidetaan oikealla tavalla. Ei missään muuallakaan kukaan koskaan määrittele tätä jostain syystä.

Varmaan juuri siitä syystä ettei sitä voi opettaa jos ei osaa.

Vierailija
28/28 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan juuri siitä syystä ettei sitä voi opettaa jos ei osaa.

Sellaista asiaa ei ole olemassakaan.