Aikuinen ihminen joka ei osaa suudella. Eikö tuo taito opita jo teininä?
Minulle suutelu on tärkeä osa parisuhdetta enkä jaksa 36vuotiaana alkaa opettaa miestä (tai naista) ettei suutelu ole kielen tunkemista kitarisoihin tai huulien pureskelua.
Kommentit (28)
On sisäsyntyistä kuten myös seksitaidot. Ja korreloi muuten vahvasti keskenään.
Joo itse ainakin opetin molemmille pojilleni tuon taidon kun he olivat teinejä
T hyvä äiti
Kamalaa jos on viivaohuet huulet ja ulkonevat etuhampaat . Joskus sellainen pussasi, hyi
Eipä oo tullu opeteltua moista.
Minä ehkä kuulun tuohon ryhmään. Suutelu on aina ollut yhtä inhottavaa, ihan sama kuka on ollut toisena osapuolena. Seksistä pidän ja olen todella kokeilunhaluinen ja ylipäätään seksuaalinen ihminen, mutta suu vasten toisen suuta ällöttää.
27v nainen (biseksuaali, niin ei tarvitse ehdottaa että olen suudellut väärää sukupuolta)
Kyllähän teinit pussailee huulet ruvella, mutta osa jämähtää huonoiksi suutelijoiksi. Exäni pusersi aina liikkumattomat huulet huulilleni ja piti niitä siinä, alkoi naurattaa eikä lopulta enää suutelua ollut. Suuseksissä mies kyllä oli jumala, en ymmärrä miksi niitä yläpään huulia oli niin paljon vaikeampi pussata.
Ei ole normaalia, että haluaa tunkea kieltä toisen ihmisen kurkkuun. Nykytilanne on erittäin hyvä esimerkki miksi se ei kannata. Myöskään eläimet ei sellaista tee.
Vierailija kirjoitti:
Joo itse ainakin opetin molemmille pojilleni tuon taidon kun he olivat teinejä
T hyvä äiti
Varmaan myös palkitsit hyvät numerot koulussa japanilaistyyliin?
Entä, jos teininä ei löydä ketään ketä pussailla? (ei kosketa mua, koska seurustelin kyllä teininäkin)
Ehkä se toinen ajattelee sinusta samoin.
Mun exä ei osannut kuin pusutella, kielisuudelmia ei hallinnut ollenkaan.
Ei huonoja suutelijoita pysty opettamaan. Jotkut nuolevat koko naaman vaikka mitä sanoisi. Toiset tökkivät terävällä kielellä kurkkuun. Kolmas puree tai on niin raju että satuttaa, neljäs on liian vaisu kaikkiaan jne. Hyviä suutelijoita on minulle tullut vastaan 2kpl ja toisen kanssa olen naimisissa.
BMW kirjoitti:
Kamalaa jos on viivaohuet huulet ja ulkonevat etuhampaat . Joskus sellainen pussasi, hyi
Minulla on ohuet huulet, ja mies sanoi ekan suudelman jälkeen (24v sitten), että kaikilla varmaan on yhtä isot huulet, osalla vaan ne näkyy enemmän ulospäin :) Suudelma voi siis olla ihana ja pehmeä myös ohuilla huulilla.
Mitäpä ap jos kertoisit miten se tehdään oikeaoppisesti kun tuntuu näitä erilaisia tapoja olevan liikkeellä?
En ole suudellut mieheni kanssa varmaan 15 vuoteen, sillä siitä ei tullut koskaan meidän juttumme. Yhdessä olemme olleet kuitenkin 25 vuotta ja seksiä on 1-3 kertaa viikon aikana. Pussailemme kyllä, mutta suutelu on jotenkin häiritsevää ja varsinkin kun seksin yhteydessä se on erityisen häiritsevää, kun haluaa keskittyä alakerran tuntemuksiin paremmin.
Ei niillä taidoilla niin väliä jos on tunnetta. Eka suutelukumppanini oli teknisesti todella taitava (huomasin vaikka ei ollutkaan vertailukohtaa), mutta tuntui epämiellyttävältä, sillä mulla ei oikeasti ollut mitään tunteita häntä kohtaan. Toinen sitten taas ei-niin-taitava, mutta koska tunnetta oli, ei se haitannut - ihanaa oli joka tapauksessa.
Mitä hiton kouluttamista siinä on? Avaat suusi ja sanot, mistä et pidä. Ehkä tyypillä on ennen ollut kumppani, joka oli hulluna just noihin temppuihin.
Olet itse huono ja osaamaton, jos et osaa asiaa esittää. Suu on puhumista varten. Käytä sitä siihenkin, kyllä, ihan oikeasti, puhu.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä ap jos kertoisit miten se tehdään oikeaoppisesti kun tuntuu näitä erilaisia tapoja olevan liikkeellä?
Ap on huulihuo*a ja kumppaneita on paljon. Sitä omaa rakasta hän ei ole onnistunut löytämään. Kukaan ei halua hänen kanssaan pitemmäksi aikaa edes jäädä, kerta pari riittää ja siitäkin jää ikävä olo, sillä ap on hyvin arvosteleva ja itserakas.
Hyvä suutelija kyllä osaa opettaa huonon mutta enemmän tuossa ehkä vaivaisi se, että mies selkeästi ei ole kiinnostunut sinun kehosi kuuntelemisesta ja tunnustelemisesta. Seksi luultavasti on pelkkää jyystöä, jossa mies käyttää sinua runkkaamiseen.
Jaa. Onneksi sinulla on jo eheä parisuhde, niin ei tarvitse ketään kouluttaa.