Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä ghostaamista ja olenko tilivelvollinen?

Vierailija
30.12.2021 |

Tinderissä mies laittoi mitä kuuluu -tyylisen viestin, ja vastasin siihen parilla lauseella. Minun suunnastani yksi viesti, mieheltä useita. Nyt vaatii syytä miksi ghostasin hänet. Mielestäni en ole tilivelvollinen kun ei olla edes keskusteltukaan yhtä viestiä enempää!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ghostaamista etkä ole viestin viestiä kenellekään velkaa. Poistat vaan matchin. Hulluja ihmiset nykyään.

Vierailija
2/11 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, et ole tilivelvollinen. Mätsi poistoon ja se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se on sinulta pois jos vastaat? Millä kukaan koskaan pystyy muuttamaan käytöstään, jos kukaan ei kertoisi syytä?

Vierailija
4/11 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vain poista mätsiä? Et ole tilivelvollinen.

Vierailija
5/11 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se on sinulta pois jos vastaat? Millä kukaan koskaan pystyy muuttamaan käytöstään, jos kukaan ei kertoisi syytä?

Ehkä vika ei nyt olekaan käytöksessä, vaan jossain muualla. Mitä nyt käytöstä pystyy parin viestin perusteella analysoimaan…

6/11 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tilivelvollinen. Jos mies ei keksi muuta persoonallista avausta kuin "mitä kuuluu", mitä hän oikein odottaa? :D

Vierailija
7/11 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elinalle88 kirjoitti:

Et oo tilivelvollinen. Jos mies ei keksi muuta persoonallista avausta kuin "mitä kuuluu", mitä hän oikein odottaa? :D

Hih hih

Vierailija
8/11 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vika ei nyt olekaan käytöksessä, vaan jossain muualla. Mitä nyt käytöstä pystyy parin viestin perusteella analysoimaan…

Niin senkin kyseinen henkilö haluaisi tietää. Onko nykyään vain pelkkiä oikeuksia, eikä mitään velvollisuuksia muita kohtaan? Ennen oli sanonta kohtele muita niin kuin haluat muiden kohtelevan sinua. Etkö ap vastaavassa tilanteessa itse haluaisi tietää?

Vierailija
9/11 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän millaisilla lauseilla vastasit, mutta tokikaan ei kerro koko totuutta asiasta, jotta olemme sinun puolellasi. 

Vierailija
10/11 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olen tullut ghostatuksi puolen vuoden tapailun jälkeen, niin vähän turhalta itkulta tuollainen tuntuu. Tosin ikinä mulle ei ole paha mieli tullut siitä, että pitää itse mielessä sen, että ihminen siellä linjan toisessakin päässä on.

Vierailija
11/11 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaamalla osoittaa, että kyseisellä ihmisellä on oikeus vaatia selityksiä. Ihan sama kuin vaihtaisi baaritiskillä pari sanaa ventovieraan kanssa, jatkaisi matkaa ja loppuillasta tämä vieras ihminen tulee vaatimaan selityksiä miksi et jäänyt juttelemaan koko illaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän