Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko klamydian hävittää niin että puoliso ei huomaa?

Huolestunut78
30.12.2021 |

Olen mahdollisesti sairastunut vahingossa klamydiaan enkä haluaisi että avovaimo saa tietää ettei huolestuisi turhaan . Onko jollain kokemusta saako klamydian häivytetty kotikonstein ilman resepti lääkkeitä nopeasti?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joudut ilmoittamaan lääkärille nimet joiden kanssa olet touhunnut ja nämä kutsutaan tutkimuksiin. luuletko että sinun antibioottisi auttaa muijaasi, olet tyhmä.

Ei, ei näin tehty. Tilastoon pääsi.

Vierailija
62/71 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteeseen on tullut tänään muutos eli puoliso valitteli aamulla kutinasta ja iho oireista. Kehotin käymään terveyskeskuksessa varmuuden vuoksi koska sanoin että myös minulla on tänään aamulla kutinaa . Puoliso kävi aamu vastaanotossa ja hänelle määrättiin antibiooteja. Eli tässä kävi nyt hyvä tuuri ja puoliso luulee että on itse syylinen ja tartuttanut minulle tämän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se vaimo siitä reseptistä tai lääkärikäynnistä sen sais tietää? Oon mä käynyt ottamassa ihan kaikki testit, eikä vaimo tiedä mitään. Joskus ennen parisuhdetta oli klamydia ja eihän se ole kuin antibiootti kuuri ja puhdasta on. M36v

Vierailija
64/71 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee saaneensa sen Muhikselta ja nolostelee nyt. Ei kun hoidatte itsenne kuntoon ja jatkatte yhteistä matkaa.

Vierailija
65/71 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestunut78 kirjoitti:

Tilanteeseen on tullut tänään muutos eli puoliso valitteli aamulla kutinasta ja iho oireista. Kehotin käymään terveyskeskuksessa varmuuden vuoksi koska sanoin että myös minulla on tänään aamulla kutinaa . Puoliso kävi aamu vastaanotossa ja hänelle määrättiin antibiooteja. Eli tässä kävi nyt hyvä tuuri ja puoliso luulee että on itse syylinen ja tartuttanut minulle tämän

Kutina ja iho-oireet eivät kuulosta klamydialta. Oletko varma, että siitä on kyse?

Vierailija
66/71 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolestunut78 kirjoitti:

Kutina ja iho-oireet eivät kuulosta klamydialta. Oletko varma, että siitä on kyse?

En ole tästä täysin varma mutta on suuri toden näköisyys. Mistä muusta voiso olla kyse?

Vierailija
67/71 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisonkin on käytävä testeissä. Hoitamaton klamydia tekee pahaa jälkeä.

Vierailija
68/71 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kaikki antibiootit just klamydiaa tapa, joten se mitä vaimolle sitä määrätty ei välttämättä tepsi siihen jollei ole otettu testejä

Vierailija
69/71 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot vaimolle saaneesi taudin likaisesta yleisen WC:n oven kahvasta. Ittelä toimi 100%.

Vierailija
70/71 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanha kikka. Kun saat sitä penisilliiniä nielutulehdukseen, niin et syö kuuria loppuun vaan hoidat loput viinalla. Sitten kun tippatauti tulee, on penisilliiniä mitä ottaa. Toimi mulla eikä kukaan huomannut mitään.

Vierailija
71/71 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitää kertoa naisellesi käyväsi sukupuolitauti testissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme