Voiko klamydian hävittää niin että puoliso ei huomaa?
Olen mahdollisesti sairastunut vahingossa klamydiaan enkä haluaisi että avovaimo saa tietää ettei huolestuisi turhaan . Onko jollain kokemusta saako klamydian häivytetty kotikonstein ilman resepti lääkkeitä nopeasti?
Kommentit (71)
Tilanteeseen on tullut tänään muutos eli puoliso valitteli aamulla kutinasta ja iho oireista. Kehotin käymään terveyskeskuksessa varmuuden vuoksi koska sanoin että myös minulla on tänään aamulla kutinaa . Puoliso kävi aamu vastaanotossa ja hänelle määrättiin antibiooteja. Eli tässä kävi nyt hyvä tuuri ja puoliso luulee että on itse syylinen ja tartuttanut minulle tämän
Miten se vaimo siitä reseptistä tai lääkärikäynnistä sen sais tietää? Oon mä käynyt ottamassa ihan kaikki testit, eikä vaimo tiedä mitään. Joskus ennen parisuhdetta oli klamydia ja eihän se ole kuin antibiootti kuuri ja puhdasta on. M36v
Luulee saaneensa sen Muhikselta ja nolostelee nyt. Ei kun hoidatte itsenne kuntoon ja jatkatte yhteistä matkaa.
Huolestunut78 kirjoitti:
Tilanteeseen on tullut tänään muutos eli puoliso valitteli aamulla kutinasta ja iho oireista. Kehotin käymään terveyskeskuksessa varmuuden vuoksi koska sanoin että myös minulla on tänään aamulla kutinaa . Puoliso kävi aamu vastaanotossa ja hänelle määrättiin antibiooteja. Eli tässä kävi nyt hyvä tuuri ja puoliso luulee että on itse syylinen ja tartuttanut minulle tämän
Kutina ja iho-oireet eivät kuulosta klamydialta. Oletko varma, että siitä on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Huolestunut78 kirjoitti:
Kutina ja iho-oireet eivät kuulosta klamydialta. Oletko varma, että siitä on kyse?
En ole tästä täysin varma mutta on suuri toden näköisyys. Mistä muusta voiso olla kyse?
Puolisonkin on käytävä testeissä. Hoitamaton klamydia tekee pahaa jälkeä.
Ei kai kaikki antibiootit just klamydiaa tapa, joten se mitä vaimolle sitä määrätty ei välttämättä tepsi siihen jollei ole otettu testejä
Kerrot vaimolle saaneesi taudin likaisesta yleisen WC:n oven kahvasta. Ittelä toimi 100%.
Wanha kikka. Kun saat sitä penisilliiniä nielutulehdukseen, niin et syö kuuria loppuun vaan hoidat loput viinalla. Sitten kun tippatauti tulee, on penisilliiniä mitä ottaa. Toimi mulla eikä kukaan huomannut mitään.
Miksi sun pitää kertoa naisellesi käyväsi sukupuolitauti testissä?
Ei, ei näin tehty. Tilastoon pääsi.