Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko klamydian hävittää niin että puoliso ei huomaa?

Huolestunut78
30.12.2021 |

Olen mahdollisesti sairastunut vahingossa klamydiaan enkä haluaisi että avovaimo saa tietää ettei huolestuisi turhaan . Onko jollain kokemusta saako klamydian häivytetty kotikonstein ilman resepti lääkkeitä nopeasti?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi kun hiekkapaperilla suoritat itsetyydytystä niin klamydia suorastaan valuu verenmyötä pois.

Vierailija
42/71 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sillä sun puolisolla ole sama tauti, ja sehän tulee esille aika nopeastikin. Vastuutonta käytöstä, häpeäisit edes. Paras kertoa puolisolle asiasta heti. Vaikka se olisi hänellä oireeton, voivat seuraamukset olla vakavia ja on sun vika sitten. Hän voi päätyä lapsettomaksi tämän takia. "Klamydia jättää aina jälkensä elimistöön. Se lisää esimerkiksi kohdun ulkopuolisen raskauden riskiä ja aiheuttaa munatorviin erilaisia vaurioita, kuten tukoksia, jolloin siittiö ja munasolu eivät pääse kohtaamaan. Klamydia vaikuttaa myös munatorvien värekarvojen toimintaan." 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi avovaimolla olla kun en ole ollut kontaktissa koska olen sanonut vikana olevan päänsäryn. Enemmän olen huolissani ystävästäni tällä hetkellä ja haluaisin varmistua että hän ei saa minun kauttani mitään oiretta. Voiko näihin eläin antibiootteihin luottaa ?

Vierailija
44/71 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joudut ilmoittamaan lääkärille nimet joiden kanssa olet touhunnut ja nämä kutsutaan tutkimuksiin. luuletko että sinun antibioottisi auttaa muijaasi, olet tyhmä.

No eikä joudu, aina voi sanoa, että yksi vaihtoehto eikä tiedä sen nimeä.

ota asiasta selvää lääkäri tekee rikosilmoituksen jos et kerro.

😂😂

Vierailija
45/71 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkikaa kersa, omana aikana silloin teetettiin myös sukupuolitautitestit. Jos rouva plussaa alat vain syyllistää koska sinulla ei ole mitään.

Eipä niitä lapsia välttämättä sikiä, koska pitkittynyt klamydia aiheuttaa tulehdusta ja tukoksia virtsaputkessa, munatorvissa ja kohdussa. Lisää riskiä kohdunkaulan syöpään sekä nivel- ja silmätulehduksiin.

Hauskaa loppuelämää!

Vierailija
46/71 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestunut78 kirjoitti:

Ei pitäisi avovaimolla olla kun en ole ollut kontaktissa koska olen sanonut vikana olevan päänsäryn. Enemmän olen huolissani ystävästäni tällä hetkellä ja haluaisin varmistua että hän ei saa minun kauttani mitään oiretta. Voiko näihin eläin antibiootteihin luottaa ?

Älä nyt hyvä mies mihinkään eläinten antibiootteihin koske! Kerrot totuuden vaimollesi kuin mies, jonka jälkeen syötte yhdessä antibioottikuurin. Säälittävää käytöstä aikuiselta mieheltä.

Vierailija
47/71 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaa netistä eläin antibiootteja niin ei tarvii reseptiä.

Juu juu juu, ja sitten kasvaa hevosen jouhet ahterista. Ja kohta sama tyyppi kyselee täällä, että miten uskaltaa ottaa kalsarit makuuhuoneessa pois niin, että puolisi ei huomaisi kuinka minulla kasvaa häntä...

Vierailija
48/71 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi P.S. Jäät vielä kiinni. M tulee tietämään sun pettämisistä.

Vierailija
49/71 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestunut78 kirjoitti:

Onko toi 78 sun ikä vai miksi tuntuu, että dementia vaivaa?

Vierailija
50/71 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole muuta sanottavaa kun naljailua niin voi jättää kommentoimatta kiitos ! En ole ketään pettänyt vaan kuten sanoin niin olen saanut vahingossa eikä pettämisen avulla..

Vierailija
51/71 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ruokkia huonoa trollia?

Vierailija
52/71 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joudut ilmoittamaan lääkärille nimet joiden kanssa olet touhunnut ja nämä kutsutaan tutkimuksiin. luuletko että sinun antibioottisi auttaa muijaasi, olet tyhmä.

No eikä joudu, aina voi sanoa, että yksi vaihtoehto eikä tiedä sen nimeä.

ota asiasta selvää lääkäri tekee rikosilmoituksen jos et kerro.

Höpön löpön, kyse ei ole mistään HIV:stä ja miten edes voisi kertoa, jos ei tiedä.

Vierailija
53/71 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydiaa ei voi saada ohimennen hups vahingossa.

Vierailija
54/71 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan. Asiallisia ketjuja poistunut tusinoittain ja tämä urpoilu pysyy.

Kannattaa testata itsensä, vakisuhteessakin, jos yhtään siltä tuntuu 🤢

Vierailija
55/71 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-vaimoni oli kuulema saanut saunanlauteista.

Vierailija
56/71 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-vaimoni oli kuulema saanut saunanlauteista.

Tietysti, toinen vaihtoehto on julkisen vessan vessanpöntön istuinrenkaalta.

Vierailija
57/71 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan. Asiallisia ketjuja poistunut tusinoittain ja tämä urpoilu pysyy.

Kannattaa testata itsensä, vakisuhteessakin, jos yhtään siltä tuntuu 🤢

Mielestäni näyttää ihan validilta viestiketjulta, toki ap vaikuttaa hieman vajaalta.

Vierailija
58/71 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sairastuin vahingossa". Eli jukolauta äijä. Nyt kasvat mieheksi ja kerrot kuinka kävi. Eihän tuollaista vellipersettä kukaan jaksa katsella.

Vierailija
59/71 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestunut78 kirjoitti:

Jos ei ole muuta sanottavaa kun naljailua niin voi jättää kommentoimatta kiitos ! En ole ketään pettänyt vaan kuten sanoin niin olen saanut vahingossa eikä pettämisen avulla..

Naapurin rouva oli mennyt teidän saunavuorolla ja hämmästyit niin, että kompastuit ja kaaduit niin, että vehkeesi upposi suoraan hänen römpsäänsä ja jouduit tempomaan puoli tuntia, että pääsit irti?

Vierailija
60/71 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestunut78 kirjoitti:

Olen tapaamassa erään ystäväni onko tietoa voiko tarttua lähi etäisyydeltä tai tietyn laisesta kosketuksesta ?

Ei tartu lähietäisyydeltä, mutta "tietynlaisesta kosketuksesta" kylläkin 😆 Pidä housut jalassa ja litsit kiinni niin ei tartu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän