Voiko klamydian hävittää niin että puoliso ei huomaa?
Olen mahdollisesti sairastunut vahingossa klamydiaan enkä haluaisi että avovaimo saa tietää ettei huolestuisi turhaan . Onko jollain kokemusta saako klamydian häivytetty kotikonstein ilman resepti lääkkeitä nopeasti?
Kommentit (71)
Saat itseltäsi, mutta olet tartuttanut sen jo vaimoon, ja häneltä et sitä saa pois.
Vierailija kirjoitti:
Saat itseltäsi, mutta olet tartuttanut sen jo vaimoon, ja häneltä et sitä saa pois.
Jos eivät ole yhtyneet puolison kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Itse annostelin vaimon antibiootit aamusmoothieen ja tällä homma hoitui. Tapahtuneesta kulunut jo useampi vuosi ja olemme yhä onnellisesti yhdessä.
Hommaat vaimollekin lääkkeet ja valehtelet niiden olevan johonkin muuhun. Yksi mies teki oikeasti näin mun kaverille, joka oli niin sinisilmäisesti rakastunut että uskoi.
Saa hävitettyä silleen ettei puoliso näe. Käyttäkää kondomia. Mikäli puoliso ihmettelee miksi käytätte kondomia niin voit kertoa että päätä särkee ja munia pakottaa.
Sillä se lähtee millä on tullutkin.
Jatkossa muista uittaa kulli boolimaljassa ennen kotiin lähtä
Huolestunut78 kirjoitti:
Mistä saisi parhaat eläin antibiootit? Toimiiko nopeasti? Olen tapaamassa erään ystäväni onko tietoa voiko tarttua lähi etäisyydeltä tai tietyn laisesta kosketuksesta ?
Amazonissa oon nähnyt. Kai siinä pari päivää menee.
Otat vaan ne. Sitten kun vaimo tivaa mit vit niin meet vaan tutkimukseen ja näytät sille nega tulokset ja sanot ettei se sulta tullut.
Myös se jauhaminen smoothieen saattaisi toimia. Itse tökkäsin ne muijan peräaukkoon kun se nukkui. Sieltä ne sitten liukeni veren kiertoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse annostelin vaimon antibiootit aamusmoothieen ja tällä homma hoitui. Tapahtuneesta kulunut jo useampi vuosi ja olemme yhä onnellisesti yhdessä.
Oletko koskaan miettinyt, kuinka monet kuurit itse olet syönyt tietämättäsi?
Sanot vaan että sulla on hiiva tulehdus jos muija ihmettelee kortsun käyttöä. Totahan veruketta ne muijat aina itse käyttää.
Vierailija kirjoitti:
joudut ilmoittamaan lääkärille nimet joiden kanssa olet touhunnut ja nämä kutsutaan tutkimuksiin. luuletko että sinun antibioottisi auttaa muijaasi, olet tyhmä.
No eikä joudu, aina voi sanoa, että yksi vaihtoehto eikä tiedä sen nimeä.
Heität ne cd -levyt ja kasetit roskiin. Poistat kaikki tykkäämäsi kappaleet/soittolistat spotifysta ja tietokoneen sekä puhelimen sivuhistoriasta. Tarkista google myös. Polta kaikki fanipaidat ja oheistuotteet ja teeskentele ettet oo kuullukaan kys bändistä
Tässä sinulle asiallinen kommentti. Yllä oli hoitoohjeet. Nyt jos on tullut petettyä on moraalikysymysten vuoro. Siis onko se sinun päätettävissä jatko vai petetyn. Minun mielestäni ehdottomasti jälkimmäisen sillä ei kai kenelläkään ole oikeutta tuhota toisen elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joudut ilmoittamaan lääkärille nimet joiden kanssa olet touhunnut ja nämä kutsutaan tutkimuksiin. luuletko että sinun antibioottisi auttaa muijaasi, olet tyhmä.
No eikä joudu, aina voi sanoa, että yksi vaihtoehto eikä tiedä sen nimeä.
ota asiasta selvää lääkäri tekee rikosilmoituksen jos et kerro.
Vierailija kirjoitti:
Olipas taas kerrassaan varsin humoristinen kommentti! On se kumma kun kaiken maailman milan jaffit ja internet peikot ovat alkaneet pyöriä sivistyneissäkin keskustelupalstoissa.... Ettekö saaneet lapsena tarpeeksi huomiota kun pitää katkeruutta tulla ampumaan googleen viattomia ihmisiä päin. Hävetkää!
Miten niin huolestu turhaan? Ei sukupuolitaudista huolestuminen ole turhaa. Sen takia yleensä käytetään sitä kondomia, joka sinulta ilmeisesti huolettomuuttasi on unohtunut.
Vaimon pitää ottaa yhtä aikaa sama kuuri. Meillä piti ottaa 3 kuuria kun ei muuten tehonnut. Kyllä sun pitää tunnustaa. Vaimo ei ole niin t että uskoisi valheita. Toi on muuten biisille vaarallinen. Yks kuoli sen syystä.
Ärtynyt :( kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas taas kerrassaan varsin humoristinen kommentti! On se kumma kun kaiken maailman milan jaffit ja internet peikot ovat alkaneet pyöriä sivistyneissäkin keskustelupalstoissa.... Ettekö saaneet lapsena tarpeeksi huomiota kun pitää katkeruutta tulla ampumaan googleen viattomia ihmisiä päin. Hävetkää!
Noinpä. Booli ei ole tarpeeksi vahvaa. Väkevä viina tai näinä aikoina yleinen käsidesi riittää putsaamaan bakteerit meisselistä. Kirvelee kyllä, mutta se on se hinta mikä on maksettava. Sivusta kokemuksella.
Mulla alkoi heppi kutisemaan. Jonkin ajan päästä vaimo kertoi että on hiivatilehdus. No sepä tietenkin. Meidän piti ottaa sitten kuuri yhtä aikaa. Vaimo hankki lääkkeet molemmille. Otin tietysti mukisematta. Vaiva parani. Ei se tämän kummempaa ole.