Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viron ex-pressa haukkuu Tuomiojan

Vierailija
30.12.2021 |

Tämä Toomas Ilves kunnostautuu nykyään Viron miespuolisena Anu Saagimina, kummankin missio on vain haukkua ihan kaikki mikä liittyy Suomeen. Nyt on Tuomioja vuorossa, hetki sitten hän jakoi linkkiä facebookissa, jossa kehotetaan Venäjää hyökkäämään Ukrainan sijaan Suomeen. Ilvekselle vinkiksi, että Viro sopisi parhaiten Venäjälle. Ja muutenkin suu kiinni Ilves, ällöttää jo virolaisten vinkuminen.248

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, Erkki, tuo koko kansan kotiryssä.

Vierailija
2/29 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toomas on suht hankala persoona, mutta Tuomioja ansaitsee kritiikkinsä.

Itse asiassa kun parin vuoden päästä pelätään kivääri kädessä Venäjän ohjuksia niin Tuomioja ansaitsee monen mielestä vähän enemmänkin kuin kritiikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää että tuollainen henkilö kun Tuomioja on ollut ulkoministerinä. Ja vielä samaan aikaan Halonen pressana. Ei ihme ettei olla Natossa vaan Venäjän kainalossa.

Vierailija
4/29 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummonsa jo piilotteli desantteja kotonaan. Tuomio tuli maanpetoksesta, mutta sodan jälkeen Neukkujen myötävaikutuksella nostettiin YLE:n pääjohtajaksi.

Eipä ole Erkki maksamassa lupaamiaan 10 000 euron maksuja, mikäli "Tiitisen listalta" hänen nimensä löytyy. Tuo listahan on salainen vuoteen 2050 asti.

Vierailija
5/29 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettää että tuollainen henkilö kun Tuomioja on ollut ulkoministerinä. Ja vielä samaan aikaan Halonen pressana. Ei ihme ettei olla Natossa vaan Venäjän kainalossa.

Se on käsittämätöntä ettei vasemmisto pystynyt näkemään ettei Putinin Venäjä ollut enää se heidän ihana NL, vaan muuttui ihan silmiemme alla fasistiseksi kleptokratiaksi, jolla on todellisia imperialistisia suunnitelmia.

Minä näin sen selvästi jo ennen vuotta 2010.

Mutta ei. Ei nyt vain mennä NATOon… Pässit.

Kohta saadaan taas kokeilla yksin, miltä oltaisiin vältytty jos minulta olisi joku vaivautunut kysymään.

Vierailija
6/29 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

erkki ilmiantaa toomaksen  stasi tovereilleen.

Vierailija
7/29 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punamummo sai miinatkin kiellettyä, vaikka ainoa uhkaaja ei niitä itse kiellä. Saihan se Putlerilta kissan palkinnoksi.

Vierailija
8/29 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentti: Perussuomalaiset hyppäsi Putinin kelkkaan – jopa Karjalan menetys näyttäytyy hyvänä asiana https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005632649.html

Vierailija
9/29 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentti: Perussuomalaiset hyppäsi Putinin kelkkaan – jopa Karjalan menetys näyttäytyy hyvänä asiana https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005632649.html

Vihreissä on taistolaisia ja demareissa nämä Tuomiojat ja Haloset. Tämä ei muutu miksikään vaikka kuinka spämmäilet.

Vierailija
10/29 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ollut syntynytkään kun kaikilta puolueilta v. 1996 kysyttiin samaa eikä kukaan halunnut Karjalaa takaisin. Yksikään puolue ei myöskään v. 2021 halua Pietaria 40 km:n päähän Suomen valtionrajasta.

Vierailija
11/29 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummonsa jo piilotteli desantteja kotonaan. Tuomio tuli maanpetoksesta, mutta sodan jälkeen Neukkujen myötävaikutuksella nostettiin YLE:n pääjohtajaksi.

Eipä ole Erkki maksamassa lupaamiaan 10 000 euron maksuja, mikäli "Tiitisen listalta" hänen nimensä löytyy. Tuo listahan on salainen vuoteen 2050 asti.

Tästä opimmekin että maanpetoksesta tuomittujen ihmisten jälkeläiset pitäisi sulkea eduskunnan ja valtuustojen ulkopuolelle ainakin kolmanteen polveen asti.

Vierailija
12/29 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Ilves tiennyt, että työpaikkansa oli CIA? Melkein nolompaa, kuin jos olisi itse asian ymmärtänyt. Ei se Erkin vika ole, jos Toomas on itse sählännyt. En edes ymmärrä, miten Toomas kokee oman CIA-historiansa jotenkin liittyvän siihen, ettei Erkin nimeä ole Tiitisen listalla. 

Vierailija
13/29 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Ilves tiennyt, että työpaikkansa oli CIA? Melkein nolompaa, kuin jos olisi itse asian ymmärtänyt. Ei se Erkin vika ole, jos Toomas on itse sählännyt. En edes ymmärrä, miten Toomas kokee oman CIA-historiansa jotenkin liittyvän siihen, ettei Erkin nimeä ole Tiitisen listalla. 

Tiitisen lista oli Stasi lista. Entä onko KGB:n apureista listaa? 

Vierailija
14/29 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menes nyt pois, vanha mikrofonin tuulensuojus.

Vierailija
15/29 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lullin että olis järkevää keskustelua, mutta olikin persulinaa.

Vierailija
16/29 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ollut syntynytkään kun kaikilta puolueilta v. 1996 kysyttiin samaa eikä kukaan halunnut Karjalaa takaisin. Yksikään puolue ei myöskään v. 2021 halua Pietaria 40 km:n päähän Suomen valtionrajasta.

Minulle kyllä sopii että Suomen itäraja on 40 km itään Pietarista. Sillä ratkeaa kaikki Venäjän turvallisuusruikutus Pietarin ja Itämeren suhteen.

Vierailija
17/29 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-palstan neropatit puolustelevat ihmistä, joka kehottaa Venäjää hyökkäämään Ukrainan sijaan Suomeen.

Vierailija
18/29 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tiesihän se, niinkuin tuossa Twitter-ketjussa joutuu lopulta myöntämäänkin. Tuo Ilves on melkoinen itkupilli, eikä häntä virolaiset hyvällä muistele.

Vierailija
19/29 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs vikaa Tuomiojassa nyt taas on, jos ei oteta lukuun järjettömän pitkän kokemuksen, tiedon, maltillisen luonteen, kärsivällisyyden ja todella loogisen ajattelun tuomaa henkistä kipua tyhmemmille osaamattomammille ja kokemattomammille poliittisille toimijoille...

Vierailija
20/29 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs vikaa Tuomiojassa nyt taas on, jos ei oteta lukuun järjettömän pitkän kokemuksen, tiedon, maltillisen luonteen, kärsivällisyyden ja todella loogisen ajattelun tuomaa henkistä kipua tyhmemmille osaamattomammille ja kokemattomammille poliittisille toimijoille...

Jos Tuomiojalla olisi ollut mitään noista mainitsemistasi avuista - tai mitään muuta kuin silmitöntä jenkkivihaa ja NATO-vihaa, Suomi olisi ollut NATO-maa jo melkein 20 vuotta.

Olisimme täysin turvassa Venäjän imperialismilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi