Pienimunainen, vältätkö seksiä?
Monet naisethan välttävät kokonaan seksiä, jos heidän vartalonsa on jotenkin ruma vaatteiden alta. Esimerkiksi rintojen pienuus, emättimen suuri koko tai rumuus, laihduttamisen jälkeinen löysä iho voi olla syitä naiselle.
Mutta miten on te miehet, joilla oikeasti on joko mikromuna tai muuten oikeasti keskiarvoihin verrattuna hyvin pienikokoinen penis. Oletteko jättäneet kokonaan seksin väliin? Kehtaatteko esimerkiksi harrastaa ollenkaan yhden yön juttuja vai pystyttekö harrastamaan seksiä vain vakituisessa suhteessa, jossa on jo tunteet pelissä? Pelkäättekö, että nainen ei halua seksiä, jos näkee välineen pienen koon?
Kommentit (116)
Todellakin vältän.
En pysty kilpailemaan baarissa pesästä 20 senttisten monsterikulli uroksien kanssa 😥
Hommailen ihan kanina ja vaimo vinkuu onnesta.
Pakko vältellä, koska 14cm kullini ei tunnu kelpaavan kenellekään...
Olisi jo varmaankin aika jo saada naista, mutta en ole kelvannut kenellekään...
M62
En varsinaisesti välttele. Kun on mini 14/4,5 niin ei siitä naiset innostu. Muutaman kanssa kokeillut ja ei tuo riitä. Toivon vain että elämä loppuu. Ei tästä ole mulle mitään iloa. Aika paljon harmittaa kun tykkään seksistä. Ei voi mitään niin sama juoda itsensä hengiltä.
Vierailija kirjoitti:
En varsinaisesti välttele. Kun on mini 14/4,5 niin ei siitä naiset innostu. Muutaman kanssa kokeillut ja ei tuo riitä. Toivon vain että elämä loppuu. Ei tästä ole mulle mitään iloa. Aika paljon harmittaa kun tykkään seksistä. Ei voi mitään niin sama juoda itsensä hengiltä.
Woohoo! Tätä ollaan odotettu! 14cm mies kohtaa tuhnun. Nyt popparit esille, ikiliikkuja on keksitty! 😂
Ikinä en ole koloa saanut.
Luulet et syy on 15 senttisessä 😐
Mulla on löysänä tosi pieni ja olen tästä pari kertaa kuullut mutta ääni on muuttunut kellossa kun se seisoo kunnolla. Eli pieni penis levossa kasvaa suhteessa enemmän kuin levossa oleva iso. Kerran yks tyttö laittoi kätensä housuuni ja sanoi että onpa se pieni. Sitten kun päästiin tosi hommiin ja jo runkatessa sanoi että miten tämä voi olla näin paksu.
Ihmettelen naisten kirjoittamia juttuja siitä ja sen pituudesta kun sen paksuus on kaikkein tärkein, että syntyy kitkaa!
Mitään kitkaa ei synny jos kulli noin 15cm.
Mulle on tullut trauma noin 15 cm kullistani.
Niin monet kerrat olen saanut shittiä niskaan, et lopetin jalkapalloilunkin, koska ihan joka jätkällä pidempi kulli kuin mulla.
Kerran olisin voinut saada seksiäkin, mut yks likka rupes hysteerisesti nauramaan kun näki mun kullin.
Kävi siitä kertomassa kaikille kavereilleenkin.
Koulussa kaikki rupes osoittelee mua ja tirskumaan selän takana.
HaistakaaKaikkiPitkäVittu!
Vierailija kirjoitti:
Niin monet kerrat olen saanut shittiä niskaan, et lopetin jalkapalloilunkin, koska ihan joka jätkällä pidempi kulli kuin mulla.
Kerran olisin voinut saada seksiäkin, mut yks likka rupes hysteerisesti nauramaan kun näki mun kullin.
Hmm, nyt on mielenkiintoista, liippaa niin läheltä mun elämää!
Mäkin pelasin futista nuorena, se oli ihan kivaa. Tosin en Hollolan Homopojissa, koska me ei kyllä koskaan vertailtu toisemme seisovia peniksiä sen enempää kentällä kuin pukukopissakaan.
Seksiä mä oon saanut tuhansia ja tuhansia kertoja, noin 30 eri naiselta. En tiiä mikä mussa on vialla, kun kukaan ei ole koskaan nauranut tai kertonut kavereille. Pitäisikö huolestua?
Koulussakaan kukaan ei jaksanut kiinnittää mitään huomiota mun vehkeisiin.
Ja ihan sillä 15-senttisellä olen elämäni pärjännyt. Mitä meinaat, johtuuko SINUN vastoinkäymisesi peniksestä, vai siitä että olet umpihullu reppana? Sori siitä! 😥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, nyt on mielenkiintoista, liippaa niin läheltä mun elämää!
Mäkin pelasin futista nuorena, se oli ihan kivaa. Tosin en Hollolan Homopojissa, koska me ei kyllä koskaan vertailtu toisemme seisovia peniksiä sen enempää kentällä kuin pukukopissakaan.
Seksiä mä oon saanut tuhansia ja tuhansia kertoja, noin 30 eri naiselta. En tiiä mikä mussa on vialla, kun kukaan ei ole koskaan nauranut tai kertonut kavereille. Pitäisikö huolestua?
Koulussakaan kukaan ei jaksanut kiinnittää mitään huomiota mun vehkeisiin.
Ja ihan sillä 15-senttisellä olen elämäni pärjännyt. Mitä meinaat, johtuuko SINUN vastoinkäymisesi peniksestä, vai siitä että olet umpihullu reppana? Sori siitä! 😥
Se on umpihullu, meidän ikioma kylähullu joka mölisee samalla tavalla kaikille ohikulkijoille kuin se turjake jokaisen pikkukaupungin torin laidalla.
Olen vältellyt seksiä jo yli 40 vuotta.
14 senttisen on turha unelmoida 😐
Ikinä en ole saanut muuta kuin sääliä ja sympatiaa... 😢
Onneksi itselläni 21cm, niin ei tartte vältellä...
Nuorena en tajunnut, kunnes yksi tyttö ei meinannut saada loppua naurustaan kun katseli mun minikullia. Olen tämän jälkeen ollut yhden naisen kanssa sängyssä pimeässä. Eli kyllä välttelen seksiä kun häpeän pientä kokoani. Seksiä ei vain ole tarkoitettu minulle.
En kehtaa näyttäytyä alastomana naisen edessä, koska minulla vain 14cm.
Tää on kyllä sairas pikku paska joka näitä tehtailee. Munattomuuden huipentuma 😂
Haa, varttikullihullun edellinen ketju katosi alta aikayksikön tällä tekstillä, kokeillaanpas uudestaan:
Tää kaveri on digiajan kylähullu, se turjake torin vaakahuoneen nurkan takana, kusiputkan puolella. Pyöränrotiskon päältä mölisee jokaiselle ohikulkijalle, jotka vain huokaisevat, tihentävät askelta ja painavat katsetta kohti mukulakivetystä. Mutta joskus, kun on hyvä päivä, joku kääntää päätään, hymähtää ja katsoo silmiin. Silloin kohelon naamalle leviää harvahampainen, mutta aito ja lämmin hymy: tämä on minun paikkani ja minun tehtäväni, minäkin kuulun tänne!