Pienimunainen, vältätkö seksiä?
Monet naisethan välttävät kokonaan seksiä, jos heidän vartalonsa on jotenkin ruma vaatteiden alta. Esimerkiksi rintojen pienuus, emättimen suuri koko tai rumuus, laihduttamisen jälkeinen löysä iho voi olla syitä naiselle.
Mutta miten on te miehet, joilla oikeasti on joko mikromuna tai muuten oikeasti keskiarvoihin verrattuna hyvin pienikokoinen penis. Oletteko jättäneet kokonaan seksin väliin? Kehtaatteko esimerkiksi harrastaa ollenkaan yhden yön juttuja vai pystyttekö harrastamaan seksiä vain vakituisessa suhteessa, jossa on jo tunteet pelissä? Pelkäättekö, että nainen ei halua seksiä, jos näkee välineen pienen koon?
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Tapailin yhtä kundia ja vähän ihmettelinkin kun se ei oikein vaikuttanut innokkaalta harrastaan seksiä. Kyllähän se syy sieltä housuista sitten löytyikin :')
Kyllä se seksiä harrasti, vaan ei sun kanssa. Arvasi sun ilkeyden ja veteli reippaasti käteen.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 13:28"]
Tapailin yhtä kundia ja vähän ihmettelinkin kun se ei oikein vaikuttanut innokkaalta harrastaan seksiä. Kyllähän se syy sieltä housuista sitten löytyikin :')
Ja tällaiset kommentit vain lisäävät kyseistä käytöstä. No eipä sitä väljän naisenkaan kanssa viitsi seksiä harrastaa.
Mieshä voi ottaa vaikka jotain leluja avukseen, niin saadaan naisellekin nautintoa ;)
Miksi naisen pitäisi nauttia, jos ei ole tehnyt mitään sen eteen tai ansainnut hyvää kohtelua. Ilkeelle naiselle spermat mekolle ja menoksi.
Pienimunaiset pellet hittoon mun seksielämästä ☝
Pakko välttää kun kukaan suostu antamaan.
Kaikki tietää et mulla vain 15cm ja siksi mua vältellään, supistaan selän takana ja sormella osoitellaan jatkuvasti koulussa.
Ei 15 senttisillä ole seksielämää.
Meikänaisilla kauheat lortot etelän kuumiin misuihin verrattuna. Nää hommat pitää vaan tietää ;)
Olin nuorempana pitkä ja hintelä ja välttelin tyttöjä. Lisäksi pippelini oli pienempi kuin muilla tai ainakin luulin niin. Sitten muutaman kerran seksiä kokeiltuani sain kuulla että minulla on iso ja paksu. En tajunnut että pippelini kasvaa erektiossa todella suuremmaksi kuin muilla miehillä. Jotenkin sitten päädyin naimisiin ja vuosien varrella urheiluinnostus alkoi näkymään kropassa. Nykyisin olen atleetti enkä häpeile alastomuuttani esim yhteissaunassa. Hyvä itsetunto näkyy päälle sillä eron jälkeen monet 20-40 v naiset ovat olleet uteliaan kiinnostuneita. Pippelini on edelleen pieni mutta siihen liittyy valtava salaisuus.
Vältän.
En halua tulla pilkatuksi.
Minäkin vältän seksiä, vaiika mulla on kyllä iso. En vain tahdo antaa ilkeille naisille nautintoa.
En kehtaa haluta seksiä.
Yksi yritys riitti...ei enää ikinä.
Sami
Olen mies ja kerron, mitä olen nähnyt itse.
Eli pääasiassa 95% kaikista näkemistäni miehistä, koulussa, armeijassa, työpaikoilla, uimahalleissa yms. yms. on miehillä keskimääräisen mittainen kalu. En ole mittatikulla mitannut, mutta erittäin harvoin näkee isokaluista tai kovin pienikaluista miestä. Tosin, olen hetero, enkä aktiivisesti tutki toisten munia. Mutta joskus harvoin saattaa saunassa nähdä tavallisesta erottuvan munan.
Asiaan. Kerran oli työkaveri, jolla oli tavallista pienempi muna. Hän oli sosiaalinen, iloinen ja tanssitaitoinen. Ja aina työpaikan illanvietoissa ym. hän jostain keksi jonkun naisen ja illan päätteeksi poistuivat hotellihuoneeseen... Ja aamulla hotellin aamiaisella oli yhtä hymyä! Hänellä oli myös pitkään kestänyt sivusuhde, joka paljastui. Kova paikka perheelliselle miehelle, mutta lopulta sopivat riitansa vaimonsa kanssa. Sivusuhde kuitenkin päättyi. En asu enää paikkakunnalla, enkä tiedä hänen nykyisestä tilanteestaan. Mutta veikkaan, että viriilinä miehenä hän ei ole jäänyt toimettomaksi, varsinkin, koska työ on reissupainotteista.
Eli kaikenkaikkiaan hänellä riitti vientiä, oli vaimo ja lapsia, oli suhteita. Hän todella käytti munaansa. Itse arvelen, että hänen luonteensa ja "herrasmiesmäisyytensä" oli suurena osana menestykseen naismarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja kerron, mitä olen nähnyt itse.
Eli pääasiassa 95% kaikista näkemistäni miehistä, koulussa, armeijassa, työpaikoilla, uimahalleissa yms. yms. on miehillä keskimääräisen mittainen kalu. En ole mittatikulla mitannut, mutta erittäin harvoin näkee isokaluista tai kovin pienikaluista miestä. Tosin, olen hetero, enkä aktiivisesti tutki toisten munia. Mutta joskus harvoin saattaa saunassa nähdä tavallisesta erottuvan munan.
Asiaan. Kerran oli työkaveri, jolla oli tavallista pienempi muna. Hän oli sosiaalinen, iloinen ja tanssitaitoinen. Ja aina työpaikan illanvietoissa ym. hän jostain keksi jonkun naisen ja illan päätteeksi poistuivat hotellihuoneeseen... Ja aamulla hotellin aamiaisella oli yhtä hymyä! Hänellä oli myös pitkään kestänyt sivusuhde, joka paljastui. Kova paikka perheelliselle miehelle, mutta lopulta sopivat riitansa vaimonsa kanssa. Sivusuhde kuitenkin päättyi. En asu enää paikkakunnalla, enkä tiedä hänen nykyisestä tilanteestaan. Mutta veikkaan, että viriilinä miehenä hän ei ole jäänyt toimettomaksi, varsinkin, koska työ on reissupainotteista.
Eli kaikenkaikkiaan hänellä riitti vientiä, oli vaimo ja lapsia, oli suhteita. Hän todella käytti munaansa. Itse arvelen, että hänen luonteensa ja "herrasmiesmäisyytensä" oli suurena osana menestykseen naismarkkinoilla.
Kannattaa huomioida että osa pienistä munista kasvaa erektiossa mooninkertaiseksi osa ei.
Minulla on pieni pippeli pituus levossa n 7 cm / 5 cm ympärys. Aiemmin häpeilin itseäni kun luulin että levossa isommat kasvavat vielä isommiksi. Omani kasvaa erektiossa 18 cm pitkäksi ja 16 cm ympärymitta.
Runkkaa niin ei pety eikä hävetä.
Olen onnistunut hyvin salaamaan pienimunaisuuteni.
Olen neitsyt, en käy uimahallissa, en käytä speedoja jossa näkyisi kullini ääriviivat.
Ei 14 senttisellä kehtaa mennä tyrkylle 😐
14 senttiä on hyvä syy vältellä seksiä 😠
15cm on hyvä syy vältellä seksiä.
Sanomista pienestä kullista tulee aina
M62
En kehtaa 15 senttisellä edes yrittää 😢
Koko on normaalin rajoissa. Olen kuullut niinkin levotonta että paksu. Tiedän että toi on pieni. Kun laitoin sellaisen isonnus paksunnoksen niin voihki ihan uskottavasti. Aika paljon pitää olla että naisille tuntuu. Kummallista että pienempi lelu riittää koon puolesta?
Hyvä käsihoito liukkarin kanssa onkin parasta mitä naisilta voi saada kun ei ole sitä isoa jöötiä. On se varmasti naisillekkin tylsää kun vain harvoilla miehillä on niille riittävän iso.