Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten syylä pois? Käsittelin jo kolme kertaa jäädytyksellä.

Vierailija
16.04.2015 |

Sellainen apteekista ostettava Wartnex tms jäädytysjuttu. Käsittelin syylän kolme kertaa parin viikon välein, kuten ohjeessa lukee, tuolla jäädytysaineella. Siinä se edelleen nököttää. Se on kohollaan ja siinä näkyy paljon mustia viivoja päällä. Tosi ällö. Mitä voin tehdä? Mitä kotikonsteja on vielä? Se on noin herneen kokoinen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiva saksilla ulos.

Vierailija
2/21 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimi aikoinaan apteekista ostettu jokuaväritön aine, mutta vain tuoreena. Kaapista ottamani aikoinaan aloitettu pakkaus ei toiminut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happokäsittely? Jesari on toiminut vissiin kanssa?

Vierailija
4/21 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tietää onko syylä kuollut?

Vierailija
5/21 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sain syylän pois tea tree öljyllä. aamuin illoin pistät sitä kunnes se on poissa. syylä kuivuu pikkuhiljaa. mulla poltettiin kerran lekuris mut se tuli takasin. tea tree käsittelyn jälkeen se pysyi poissa. kotikonstit on joskus parempia kuin lääkäri.

Vierailija
6/21 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei toiminut mikään. Ei se apteekin aine, ei jäädyttäminen, ei repiminen, ei osterivinokas. Sitten yksi päivä huomasin, että ne olivat hävinneet itsestään. Syylä on virus ja jossain vaiheessa elimistön vastustuskyky häätää sen tiehensä, jos on kärsivällinen. Kaikki väkivaltainen ronkkiminen vain haittaa ja hidastaa tätä prosessia. Uskon, että väkivalta voi toimia joskus etenkin alkuvaiheessa, kun syylä ei vielä ole syvällä.

Vierailija
7/21 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/21 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesari kuulemma toimii. Jollekin toiminut se että on raapinut sen verille, jolloin oma kroppa on parantanut sen.

Vierailija
9/21 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et jäädyttänyt kunnolla? Mulla syylä muuttui yhden käsittelyn jälkeen mustaksi, ei mitään epäselvyyttä kuoliko vai ei...

Vierailija
10/21 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En IKINÄ pystyisi itse jäädyttämään niin "syvältä" kuin lääkäri jäädyttää. Luovuttamiseen pakottava kipuraja tulisi vastaan ehkä siinä kun 1/4 hoidosta ohi Ja lääkäri siis tietenkin jäädyttää ja minä puren hammasta. Suosittelisin ehkä vaan jäädyttämään pidempään? En ole kokeillut kotijäädytystä itse.

Vierailija
11/21 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei toiminut mikään. Menin sitten lääkärille ja lääkäri "puudutti" syylät (3kpl). Ne olivat kämmenselässä. Lääkäri sitten kaivoi syylät pois ja ai s=&%€na kun se sattui mutta oli sen arvoista. Syylät lähti, arvet kyllä jäi mutta ne ei haittaa.

Vierailija
12/21 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kuollut syylä musta syylä?

Vierailija
13/21 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsen syylä jäädytettiin lääkärissä. Ihan ekaksi lääkäri rapsutti syylää terävällä veitsellä niin pitkään että kuivanut pintakerros lähti pois. Sitten kun lapsi alkoi valittamaan että raaputus sattuu niin sitten vasta jäädytti syylän. Kotiin käytiin apteekista helkkarin pahanhajuista liuosta jota laitettiin illalla vielä syylään päälle (syylää liotettiin lämpimässä vedessä pitkään ennen valelua). Tipahti seuraavana päivänä pois.

Eli pinta syylästä ekaksi pois niin hoidot auttaa paremmin.

Vierailija
14/21 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei auttanut lääkärin jäädytys ,  eikä polttaminen sitten lääkäri leikkasi sen. Ei sekään kauaa kestänyt kun se pirulainen kasvoi uudestaan.. loppuviimein otin kynsisakset ja nirhasin sen niillä. On pysynyt poissa useamman vuoden. 

Vierailija
15/21 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on kärsivällisyyttä odottaa tuloksia, niin remasan-kapseleilla voi hoitaa myös. Itseltäni on parantunut muutama syylä noita syömällä ihan luonnollisesti, mutta se ei hetkessä tapahdu, vaan siihen meni pahimmillaan yli vuosi.

Vierailija
16/21 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti vuosia. Ei tuntunut tehoavan lääkärien jäädytykset. Lopussa hioin kynsiviilalla ja rasvasin paljon. Sitten ne vaan lähti.

Vierailija
17/21 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojallani oli peukkuvarpaassa syylä. Pidin syylän päällä ilmastointiteipin palaa viikon ajan. Jos irtosi laitoin uuden ja tietty pesun jälkeen uusi teippi täytyi laittaa. Muutoksia alkoi näkymään syylässä mm. kovettui. Muutaman päivän kuluttua syylä oli kovettunut ja irtosi. Vapaassa ei ole jälkeäkään syylästä.

Vierailija
18/21 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on toiminut ilmastointiteippi syylän päällä. Syylä kuivaa kun iho ei hengitä teipin alla.

Vierailija
19/21 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hoidin pottuvarpaan syylää compeed rakkolaastarilla.

Vierailija
20/21 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huomasin joskus kaksi pientä reikää kantapäässäni ja kokeilin jäädyttää ne mutta ei toiminut. Syylät olivat kipeitä liikuntaa harrastaessa. Ne olivat niin ärsyttävä vaiva, että kokeilin ainetta nimeltä verruxin. Se auttoi ja syylät tekivät kuolemaa pikku hiljaa. Kun syylät eivät sitten halunneetkaan lähteä kysyin lääkäriä antamaan niille nestetyppijäädytyksen. Syylät lähtivät noin kuukauden sisällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi