Shokkikäänne! Danny kolmiodraaman keskellä – Erika Vikman ja Helmi Loukasmäki taistelevat iskelmälegendasta
https://www.seiska.fi/kotimaa/shokkikaanne-danny-kolmiodraaman-keskella…
------------
No nyt!
Kommentit (2655)
Onkohan Helmi jo raskaana Danny lapsiinsekaantujalle?
Kysymys kuuluu. Miksi Helmi on näin epätoivoinen? Mikä hänen elämässään on epäonnistunuu?
Hitto tuo Kikka on on oikesti ollut hyvä laulaja. Käykääpä nuoremmat kuuntelemassa.
Eli yksi niistä, joita Erika yrittää matkia ja kopioida!
Vierailija kirjoitti:
Lapsiinsekaantujalle? Olen Helmin kanssa yhtä vanha 21v ja mulla on kaksi lasta. Kukaan ei ole kohdallani sekaantunut lapseen. Ei myöskään Helmin.
Kai Erika sen itsekkin tietää, ettei ole omana itsenään yhtään mitään, ihmiset kaipaavat Armia ja Kikkaa. Heille on brändit luotu. Ei Erikalle!
Brändin arvo muodostuu nimen tai logon tunnettuudesta, asiakkaiden merkkiuskollisuudesta, brändin mukanaan tuomasta laadun tunteesta ja brändiin liitetyistä mielikuvista. Brändi on tuotteen tai palvelun sisällön tai identiteetin eräänlainen yhteenveto, joka voi luoda tuotteelle lisäarvoa ja vahvistaa käyttäjänsä identiteettiä
Lapsiinsekaantuja. Miten niin? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsiinsekaantujalle? Olen Helmin kanssa yhtä vanha 21v ja mulla on kaksi lasta. Kukaan ei ole kohdallani sekaantunut lapseen. Ei myöskään Helmin.
Täällä ilmoittautuu toinen saman ikäinen mamma👋
Ja mieheni EI ole lapsiinsekaantuja!
Miksi ihmeessä tuota helmiä pidetään niin nuorena? Täysi ikäinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmi pitää huolta Dannyn henkisestä ja fyysisestä hyvinvoinnista. Erika on vanha luuttu.
Jopa kuvat Helmistä, saavat voimaan pahoin .
Ei kiusata ketään, jookos : )
Ilkka Kanerva on jo unohdettu, Danny meni kirkkaasti ohi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä tuota helmiä pidetään niin nuorena? Täysi ikäinen nainen.
AV:n läskit mammat ja yhtä läski Erika ovat kateellisia, että Dannyn ei tarvitse tyytyä sellaisiin syöttöpossuihin hiehoihin.
Jospa Helmi on uudestisyntynyt Armi. Täsmäisikö ikä?
Helmikö EI ROIKU DANNYSSA ????
Jaa ?
Joku tuolla alussa epäili että jospa Helmi ei ees hoksaa roukkuvansa ? 🤭 . OMG.
Näin Helmi vain vahvistaa epäsuosiotaan ihmisten keskuudessa.
En pääse yli siitä, että näin typerässä ketjussa on yli tuhat kommenttia.
Vierailija kirjoitti:
Jospa Helmi on uudestisyntynyt Armi. Täsmäisikö ikä?
EI . EI. EI.
Eipä nyt Armia halvenneta !!!
Armi kuitenkin oli niin paljon 💞
Helmille ei ..ttuilla https://www.seiska.fi/Kotimaa/Nyt-meni-vati-nurin-Hurjistunut-Helmi-Lou… eikä hän irrota helpolla
Kyllä on härskiä. Pilaa monen naisen elämän ja psyyken. Näkeehän tuon.
Eikö tämän Helmin vanhemmat tajua asiaa? En itse antaisi tyttöni turmeltua noin. Ei säily psyyke terveenä ja tuon jälkeen ei kunnolliset miehet koske. Huono tulevaisuus edessä ja ymmärtää vanhempana.
Dannyn pitäisi itse tajuta, ettei enää yhtään elämää pilaa. Jo liian monta pilannut vai eikö edes itse tajua tekojensa seurauksia niden tuhoutuneiden kannalta.
Danny taitaa vaan nauttia, kun naiset kipuilee tunne-elämänsä kanssa. Narsisti on.
Kävisivät nyt Ilmajoelta hakemassa tytön kotiin!
Tuohon ei tule pilkkua.