Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Shokkikäänne! Danny kolmiodraaman keskellä – Erika Vikman ja Helmi Loukasmäki taistelevat iskelmälegendasta

Kommentit (2655)

Vierailija
761/2655 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tätä naurettavaa, epätodenperäistä ketjua saada tyrehtymään?

Vierailija
762/2655 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Helmi saa jonkinlaista taskurahaa, säästöön voi jäädä mukavasti, ilmainen asunto ja ruoka, eikä muitakaan laskuja esim sähkö. Helmin verotiedot ovat 2020, milloin meni Dannylle töihin? Työmarkkinatukea ei saa, koska silloin pitäisi olla työmarkkinoiden käytettävissä ja Helmillä on jo valmiiksi "työ".

Danny on pihi mies. 16-vuotiaana menestykseen noussut "Vicky" (Virve Rosti) sai vain kuukausipalkkaa, joka vastasi kesätyöntekijän palkkaa missä tahansa firmassa. Ja sai kyllä Dannyn kesäkiertueella tehdä keikkaa illasta toiseen. Jonkinlainen korkeakoulu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/2655 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää alkaa poikotoida SEISKA LEHTEÄ !

Joskus 2000- luvun alussa, kun siellä oli jatkuvasti juttua Matti Nykäsestä, en ostanut enkä enää Seiska lehtiä.

Nyt nää Helmin ja Dannyn kuvioit ovat VIELÄ ÄLLÖMPÄÄ katsottavaa ja luettavaa, kuin oli aikoinaan M. Nykäsestä.

Se lehti saa nyt jäädä mun osalta soronnoo 🔥

Vierailija
764/2655 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika alkaa olla kasvoiltaan yhtälailla pöhöttynyt, kuin Armi loppuaikoinaan.... Se vain viinin lipittäminen, varsinkin naisilla, alkaa näkyä melko pian naamasta ja vartalostakin. P S. Onhan Erikakin tunnustanut, Armin tapaan, kaipaavana Dannyä ja näkevänsä usein unta Isosta D:stä....

Vierailija
765/2655 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmi hyvä.

Jos luet tätä, niin huomaa, että olet siis jo saanut tarvitsemasi julkisuuden.

Ulkonäköä sulla riittää. Lemppaa tuo vanha eläkepappa ja iske joku rikas mies ikäluokasta 35-45.

Varmasti nappaavat.

Tai, sit alle 60 - kymppiset eivät häntä halua. ENÄÄ.

Enkä tuota ulkonäköä kehuisi. Ei yhtään sievempi kuin muutkaan saman ikäiset.

Hiuslisäkkeitä ja vahva meikkaus.

Vierailija
766/2655 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulempa tämän olevan vain kahden kissan tappelu kumpi voittaa ja kun se on selvää, lopahtaa kiinnostus Däniin samantien. Ukko luulee vielä olevansa se ykkönen tässä kun se on ainoastaan kahden naisen mittelö, eikä yksikään äijä varsinaisesti. Erika tuli vain näyttämään kyntensä, haaste kun oli heitetty. Helmi taas kokeilee muilla naisellisilla avuilla voittoa. Pari kyyneltä poskelle ja aneleva katse.

Katsotaas kumpi tapa houkuttelee Dännyä enemmän. :)

Mut, aidosti hyi saakeli. Jos jompikumpi on isähahmoa aidosti etsimässä miehekseen tunteella niin jokin on pielessä, en voi muuta sanoa. Leikkinä toi nyt vielä menee. Ainoa vaan et se mies tälläsissä luulee olevansa maailman napa ja ylpeäkin vielä taistelusta kun ei höppänä halua nähdä totuutta. Eikä muuten varmasti tee valintaa, jotta saisi paistatella asiassa niin pitkään kuin mahdollista. *lähtee oks***ama**....

Vierailija
767/2655 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmi hyvä.

Ulkonäköä sulla riittää. Lemppaa tuo vanha eläkepappa ja iske joku rikas mies ikäluokasta 35-45.

Varmasti nappaavat.

Ei välttämättä kelpaa kun miesten tiedossa on juurikin se, että on antanut papparaiselle ja vieläpä ollut siitä mustis. 

Kuka haluaa vaimokseen naisen kuka on seukannut ikälopun kanssa?

Vierailija
768/2655 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Dannyssä riittääkin taisteltavaa. Nuoria naisia vetää Dannyssä luonnollisesti puolueensa hänen komea frisyyrinsä, ulkonäkönsä, eikä esimerkiksi pankkitilin saldo ja yhteiskunnallinen status menestyneenä iskelmätähtenä.

Naisten loputon pinnallisuus. Kaapthyi.

Vierailija
769/2655 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmi hyvä.

Varmasti nappaavat.

Ei välttämättä kelpaa kun miesten tiedossa on juurikin se, että on antanut papparaiselle ja vieläpä ollut siitä mustis. 

Kuka haluaa vaimokseen naisen kuka on seukannut ikälopun kanssa?

Näin miettivät varmasti monet naiset.

Mutta eivät miehet. Miehet oikovat mutkia ajattelussaan. Ja nappaavat mitä on tarjolla.

Vierailija
770/2655 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan peruna lahkeissa ,mutta mitä kaksi blondia näkee tuossa vanhassa ukossa? Eikö Erika joskus sanonnut ,että nyt saa elää sellaista elämää kun haluaa? Tarkoitti eroa Danysta.Suomi täynnä miehiä ,mutta Danny.Eikö Helmi tosiaan tunne vetoa nuoriin miehiin ?

Mikäs sen parempi kuin rikas vanha äijänkäppyrä. Voi delata koska vain, niin pääsee perijättärenä shoppailemaan ja elämään vapaata ja huoletonta elämää.

Vierailija
771/2655 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Seiska jatkaa

Erika Vikmanin ja Helmi Loukasmäen kissatappelu voi äityä rumaksi – viheltääkö Danny pelin poikki? | Seiska

Kyllä toimittaja nyt vedättelee joutavia. Tai sitten tosiaan naiset ottavat matsia hieman keskenään, Erika haluaa näyttää nuoremmalleen.

Vierailija
772/2655 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Helmi saa jonkinlaista taskurahaa, säästöön voi jäädä mukavasti, ilmainen asunto ja ruoka, eikä muitakaan laskuja esim sähkö. Helmin verotiedot ovat 2020, milloin meni Dannylle töihin? Työmarkkinatukea ei saa, koska silloin pitäisi olla työmarkkinoiden käytettävissä ja Helmillä on jo valmiiksi "työ".

Danny on pihi mies. 16-vuotiaana menestykseen noussut "Vicky" (Virve Rosti) sai vain kuukausipalkkaa, joka vastasi kesätyöntekijän palkkaa missä tahansa firmassa. Ja sai kyllä Dannyn kesäkiertueella tehdä keikkaa illasta toiseen. Jonkinlainen korkeakoulu...

Maksaako tuo ukko tuolle Helmille lainkaan kk-palkkaa siitä että hän on siellä seuraneitinä ja henk.koht.avustajana?

Vierailija
773/2655 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Seiska jatkaa

Erika Vikmanin ja Helmi Loukasmäen kissatappelu voi äityä rumaksi – viheltääkö Danny pelin poikki? | Seiska

Kyllä toimittaja nyt vedättelee joutavia. Tai sitten tosiaan naiset ottavat matsia hieman keskenään, Erika haluaa näyttää nuoremmalleen.

Voi vain kuvitella kuinka kivaa seuraa on joku aamuärtyisä laululintunen pitkän keikkaputken jälkeen uudenvuodenkrapuloissaan . . .

Vierailija
774/2655 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Dannyssä riittääkin taisteltavaa. Nuoria naisia vetää Dannyssä luonnollisesti puolueensa hänen komea frisyyrinsä, ulkonäkönsä, eikä esimerkiksi pankkitilin saldo ja yhteiskunnallinen status menestyneenä iskelmätähtenä.

Naisten loputon pinnallisuus. Kaapthyi.

Dannyn kanssa voi keskustella viihdeuran asioista jotka tuntee kuin omat taskunsa. 

Se on mahtava juttu laulajalle, kun joku ymmärtää täysin kaiken mistä puhutaan ja mitä viihdealaan liittyy.

Vierailija
775/2655 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle Helmi kyllä kelpaisi. Olen Dannya sentään jonkin verran nuorempi. Minulla ei ole ihan niin isoa varustusta, mutta olen kumppanini huomioiva, hellä ja hyväkuntoinen.

Avoautolla en ajeluttaisi, enkä merelle veisi omalla veneellä. Traktorin hyttiin voisin ottaa sylissä istumaan ja hyvä auto minulla on vaikka ei avomallinen. Saunottaa voisin, ei tarvitsisi toimittajille keikistellä. Riittäisi kun minulle keikistelisi, vaikka ilman bikinejä pesuhuoneen puolella. 

Lyhyessä hameessa ja korkorkokengissä saisi halutessaan puuhata, mutta minulle kävisi vaikka kukkashortsit ja tennarit. Sellaiset shortsit jossa on vyöröllä naru ja narun saisi rusettisolmulle. Siitä voisi nykäistä.

Vierailija
776/2655 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi suoraan myöntää, että on olemassa nuoria naisia jotka viehättyvät vain huomattavan paljon vanhemmista miehistä.

Muistelkaa esimerkiksi Jasmin Mäntylän sulhoja.

Se Dennis. . . . (kuva alla)

https://www.is.fi/viihde/art-2000000924428.html

Vierailija
777/2655 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tuo Helmi saada jotain omaishoidon tukea? Ilmeisesti noin nuorella ei ole oikeutta työmarkkinatukeen, kun ei ole ammatillista koulutusta.

Aika tyhjän päällä on, niin ei halua lähteä. Kaverit on tainneet jo kääntää selkänsä. Koulupaikasta ei tietoa.... Aivan tuuliajolla koko tyttö... Ei lauluääntä, eikä malliksikaan, kun ihan tavis nuori tyttö maineensa menettäneenä. Kuka nuori jäbä ton haluais Tannyn jyystöjen jäljiltä?

Vierailija
778/2655 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle Helmi kyllä kelpaisi. Olen Dannya sentään jonkin verran nuorempi. Minulla ei ole ihan niin isoa varustusta, mutta olen kumppanini huomioiva, hellä ja hyväkuntoinen.

Avoautolla en ajeluttaisi, enkä merelle veisi omalla veneellä. Traktorin hyttiin voisin ottaa sylissä istumaan ja hyvä auto minulla on vaikka ei avomallinen. Saunottaa voisin, ei tarvitsisi toimittajille keikistellä. Riittäisi kun minulle keikistelisi, vaikka ilman bikinejä pesuhuoneen puolella. 

Lyhyessä hameessa ja korkorkokengissä saisi halutessaan puuhata, mutta minulle kävisi vaikka kukkashortsit ja tennarit. Sellaiset shortsit jossa on vyöröllä naru ja narun saisi rusettisolmulle. Siitä voisi nykäistä.

Voit vain unelmoida Helmistä. Sulta puuttuu kaikki, mistä kullankaivajat ovat kiinnostuneita.

Vierailija
779/2655 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmi hyvä.

Varmasti nappaavat.

Tai, sit alle 60 - kymppiset eivät häntä halua. ENÄÄ.

Enkä tuota ulkonäköä kehuisi. Ei yhtään sievempi kuin muutkaan saman ikäiset.

Hiuslisäkkeitä ja vahva meikkaus.

Helmi on tosi vaatimaton, jos vertaa samanikäisiin eli 20-vuotiaisiin. Sitten jos vertaa Dannyyn, Dannyn ikäisiin miehiin tai naisiin niin....Mutta Suomi on täynnä nuoria naisia, joilla on omat vahvat pitkät hiukset, toisin kuin Helmillä peruukki. Helmi on lyhyenläntä, ei ole mitään muotoja, naama on hiiren ilman vahvaa ehostusta. Karismaa ei löydy, ei sovi viihdealalle eikä varmasti haluakaan. Haluaa vain papan rahat ja julkisuutta ja lisäksi oudon pervo tyyppi. Kukaan normaali 20-vuotias ei voi olla vanhuksen kanssa silleen.

Vierailija
780/2655 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko tuo Helmi saada jotain omaishoidon tukea? Ilmeisesti noin nuorella ei ole oikeutta työmarkkinatukeen, kun ei ole ammatillista koulutusta.

Aika tyhjän päällä on, niin ei halua lähteä. Kaverit on tainneet jo kääntää selkänsä. Koulupaikasta ei tietoa.... Aivan tuuliajolla koko tyttö... Ei lauluääntä, eikä malliksikaan, kun ihan tavis nuori tyttö maineensa menettäneenä. Kuka nuori jäbä ton haluais Tannyn jyystöjen jäljiltä?

Omaishoidon tukeen on tiukat kriteerit, tiedän kokemuksesta. Pelkkä kaupassa käynti ja asioiden hoitaminen ei riitä syyksi, jos hoidettava on kohtuullisen hyvässä kunnossa huolehtimaan asioitaan itse.