Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvät kanssaihmiset, te pakotatte minut käyttäytymään yhtä huonosti

Vierailija
16.04.2015 |

Jotta mun mt säilyy kasassa, on minunkin alettava nauramaan vastaantulijoille päin naamaa, ja kommentoimaan teidän "heikkoja" kohtianne. Sitä saa mitä tilaa. Harmi kun joudun tälle tielle, mutta jos te ette muutoin opi käyttäytymään, aikuiset ihmiset, niin minun on pakko opettaa. En minäkään aio kaikkea paskaa niellä. Kivaa päivänjatkoa, nauretaan kun tavataan<3

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 11:34"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 11:32"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 11:20"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 11:18"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 10:38"]

Jotta mun mt säilyy kasassa, on minunkin alettava nauramaan vastaantulijoille päin naamaa, ja kommentoimaan teidän "heikkoja" kohtianne. Sitä saa mitä tilaa. Harmi kun joudun tälle tielle, mutta jos te ette muutoin opi käyttäytymään, aikuiset ihmiset, niin minun on pakko opettaa. En minäkään aio kaikkea paskaa niellä. Kivaa päivänjatkoa, nauretaan kun tavataan<3

[/quote]

Hullu.

[/quote]Tule sanomaan tuo livenä -ap

[/quote]

Jos tulet vastaan ja käytöksesi todella antaa aihetta sen sanomiseen niin sanon toki.

Mitä sinä muka minulle voit, hullu?

[/quote]Tarpeeksi ärsytettynä kuka tahansa voi mitä tahansa. Jos tuo ärsytys tulee vieläpä usealta henkilöltä samana päivänä, on lopputuloksena usein jotain mistä voi jo sanoa että se on hulluutta. Ei nainenkaan kestä mitä tahansa, vaikka hiton vahvoja ollaankin. -ap

[/quote]

Rääyt kurkku suorana solvauksia keskellä katua niin että ihmiset nauravat ja ottavat kännykkävideoita?

Kuluuhan se päivä toki noinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla