Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

missä on kaikki maalismasut sunnuntaina???

17.09.2006 |

Etsin ja etsin, mutta en nähnyt missään.Missä on kaikki????

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih. Taitaa olla kaikki maalismasut flunssassa niinkuin minäkin! Viikko on vierärtänyt ja kauhea yskä edelleen ja limaa tulee..Joten en ole minäkään pariin päivään koneelle jaksanut..

Kovasti odotan keskiviikkona neuvolaa lähinnä jänskättää hb ja verenpaineet koska paineet on laskenut hurjasti niin että tähtiä näkee 90/59 norm 138/68 niillä paikkeilla ja hb minullahan on tosi korkea normaalisti n 167 ja se saisi kyllä mieluusti vähän laskea.

Jaaha taitaa tyttö haluta nukkumaan ja ilta velliä kun niin hieroo jo silmiään....

Huomenna sitten rupattelemaan uudelleen!

Kata-72 ja 15+5

Vierailija
2/3 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryin tänään äitiyshousuihin! Olin ihan yllättyny, miten monet mun äitiysvaatteista on jo ihan sopivia, ku tänään kaapista ne esille kaivoin. Ekassa raskauessa niitä tietysti kerty vähitellen niitä vaatteita, joten montaa vaatetta ehtii nyt käyttää pitempään, ku ne on jo näin alkuviikoilla olemassa. Ja onhan tuo masuki kai nyt isompi.

Syömisistä oli ollu puhetta. Mulla on menny samalla lailla ku monella muulla, että nyt en oo niin hirmu tarkka ku viimeksi. Pari kertaa oon syöny suolakalaa, ja maksamakkaraa ostin leivän päälle, ku teki niin hirveesti mieli. Oli muuten hauskasti viimeks melkosesti innostusta ilmassa, ku synnärillä levis sana, että yhtenä iltana oli iltapalalla maksamakkaraa tarjolla! Juustoja en syö juuri muutenkaan, ja eihän niitä enää niin hirveesti kielletäkään. Alkoholia oon maistanu miehen lasista suullisen, esimerkiksi eilisissä häissä, minkälaista viiniä oli tarjolla.

Mitä vielä? Niin, supistuksista oli hauskasti ihan erilaisia kokemuksia eri ihmisillä. Mulla oli viimeksi viikolta 17+ lähtien kivuttomia ja vaarattomia supistuksia monta kertaa päivässä, eli just semmosia kovettumisia, jotka musta tuntuu siltä niinku lihas ois jännityksessä (ja niinhän se onki). Synnytys alko samanlaisilla, mutta vähitellen ne muuttu kipeemmiksi. Sillon olin jo valmiiksi laitoksella käynnistelyssä, joten nyt vähän jännittää, missä vaiheessa sinne osaa sitte lähteä.

Vointi alkaa olla jo tosi hyvä. Vielä ku tästä väsymyksestä vaan pääsis. Viimeksi mulla ei kyllä ollu mitään kukoistavaa keskiraskautta, vaan ihana loppuraskaus, eli sitä paremmin meni, mitä enemmän viikkoja tuli. Varsinki äitiyslomalle jäämisen jälkeinen aika oli mahtavaa, eikä yhtään haitannu, vaikka kaks viikkoa la:n yliki meni. (Olin tietysti onnekas, ku ei tullu mitään loppuraskauen ongelmia, mutta halusin vaan tuua tämmösenki kokemuksen esiin, jos jostaki muustaki tuntuu, ettei tämä vielä oo iloksi muuttunu.)

Kivaa alkavaa viikkoa!

Udidi ja Dumbo rv 13+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin viikon päästä muutto ja sen vuoksi raksalla menee päivät.

Ihmettelin tosin jo itsekin kun päivällä kurkin, että eikö kukaan ole kirjoitellut mitään ??

Huomenna lääkärineuvola, saa nähdä mitä siellä keksivät, palelee koko ajan ja huimaa kun nousen lattialta ylös. Selkäkin on jumissa. Mutta kun ei voi oikein verrata normaaliin kun on tuo raksahomma, jos kaikki " olot" johtuukin siitä ?

Huomiseen

t.punkeli rv 14 ja neuvolan mukaan viikot vaihtuu huomenna :)