Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pika apua Lumenen CC-voiteesta...

Vierailija
16.04.2015 |

Voiko Lumenen cc-voiteen päälle levittää vielä normaalin meikkivoiteen, onko kannattavaa tai mitenkään järkevää kun haluaisin peittävän meikin, eikä CC yksinään peitä kuulemma tarpeeksi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mun mielestä on tarpeeksi peittävää sellaisenaan. Joihinkin kohtiin oon laittanut vielä päälle Lumenen CC-peiteväriä ja lopuksi irtopuuteria.

Vierailija
2/10 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päälle meikkivoidetta,tulee ihan liian paksu kerros. Lumenen cc peittää aika hyvin.
miksi käyttäisit cc voidetta jos haluat päälle vielä muuta kuin vähän puuteria?
T.ammattilainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on meikkivoidetta? :D ei todellakaan kannata.

Vierailija
4/10 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho täynnä virheitä ja silmänaluset ovat ihan helvetin mustat... Huomiseksi pitää löytää peittävä hyvä meikki ja pääsen käymään ainoastaan pienessä lähikaupassa. Onko kellään nyt esim kokemusta tästä? :)

Vierailija
5/10 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 00:55"]

Iho täynnä virheitä ja silmänaluset ovat ihan helvetin mustat... Huomiseksi pitää löytää peittävä hyvä meikki ja pääsen käymään ainoastaan pienessä lähikaupassa. Onko kellään nyt esim kokemusta tästä? :)

[/quote]Pieni lähikauppa siis pieni tokmanni.

Vierailija
6/10 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta,2v jo käyttänyt ja en vaihda muuhun!

Vierailija
7/10 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo lumenen CC:hän on itsessään ihan älyttömän peittävää jankkia. Ei sen päälle taatusti kukaan halua enää muuta levittää, paitsi ehkä puuterin. Itse en toiste tuotetta osta, koska on liian peittävä pakkeli minulle. 

Vierailija
8/10 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ostaa joku peiteaine, jonka laitat peittämään niitä pahoja virheitä. CC-voide on kyllä ihan kuin meikkivoide peittävyydeltään. Osta vielä meikkivoidesivellin, jolla saat peittävämmän lopputuloksen + pystyt helpommin kerrostamaan CC-voidetta kohtiin jotka tarvitsevat peittoa enemmän.

Vierailija
9/10 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se levittäytyy parhaiten sienellä tai sormin,viimeksi mainittu tietysti hygieenisin..ja aina kämmenen kautta se voide että lämpeää.

Vierailija
10/10 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon vastauksista, ja mukavaa että niitä saa tähänkin aikaan yöstä:) Pitää sitten kokeilla vaan puuteria cc voiteen päälle? Onko siihen mitään ideoita mitä tokmannilta löytyisi? Lumenen jotakin ostin juuri..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän