Onkohan syytä huoleen??
Tiedän ettei tämä ole gynekologien ylläpitämä palsta, mutta jo jollakulla on kokemuksia tällaisesta, niin olisin kiitollinen. Elikkä minulla on todella täsmällinen kierto 25-26pv, ja ovulaatio tuntuu selvästi kp 12-14 tienoilla. Tässä kuussa tunsin tosi himmeänä oviskipuja molemmilla puolilla, mutta mitään tavallisia oireita ei sitten ilmaantunut. Nyt perjantaina kp 20 alkoi tulla tuhrua, vanhaa verta. La tuli vähän enemmän, krikastakin pöntöllä mutta ei siteeseen. Yöllä ei mitään, tänään taas tuhrutti vanhaa verta ja hiukan kirkasta pönttöön. Onko minulla nyt jokin mahdollinen häiriö hormoneissa? En keksi mitään syytä tähän, eikä vuoto haise miltään eikä minulla ole tiettävästi mitään tulehdustakaan. Mitään, edes menkkamaisia kipuja ei ole. Olen huolissani, koska meillä on 1 lapsi ja toivoisin kovasti saavani vielä toisen, vaikka toistaiseksi en ole päässyt yrittämään toden teolla.
Olisin kiitollinen vastauksesta.
Kommentit (2)
tuskin ne gynet tai lääkärit yhden omituisen kierron perusteella mitään tekee.
ja voihan olla että olet raskaana ja tuo tuhru on jotain kiinnittymisvuotoa. tai sitten jotain muuta välivuotoa.
että nyt alkoi iho kukkimaan, eikä minulla ole ollut finnejä juurikaan teini-iän jälkeen. Todella rasittavaa. Voikohan gyne ultrata tässä tilanteessa, vai kannattaakohan odottaa jonkin aikaa. Ehkä kannattaa soittaa ja kysyä suoraan:)