Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omicron - oireet?

Vierailija
29.12.2021 |

Hei kertokaa mitä oireita olette saaneet hiljattain sairastetusta koronasta?

Sain positiivisen testituloksen. Oireeni ovat erittäin miedot eli lähinnä kurkkuani kutittaa ja minulla on pientä nuhaa. Muita oireita ei ole eli luulen että kyseessä on juuri tuo omicron-variantti.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa piikkihaitalta, kun veritulppa tuli. Positiivinen testitulos tuli? Miten nyt voit?

Koronan ominaispiirre ovat pienet verisuonitukokset, joita kertyy etenkin aivoihin. Koronaan sairastuneella on monikymmenkertainen tulppariski, ja sairaalahoidossa potilaat saavat usein ohennuslääkkeitä. Ei todellakaan rokotteen seurausta, vaikka itätrollit ja itään kallellaan olevat niin itselleen uskottelevat.

Vierailija
22/25 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös kurkkua kutitti, nuhaa ja pientä yskää. Lapset oireettomia. Eli helppo homma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa piikkihaitalta, kun veritulppa tuli. Positiivinen testitulos tuli? Miten nyt voit?

Veritulpat ovat nimenomaan koronan oireita. Sen takiahan koronaa sairastavat saavat usein verenohennuslääkkeet.

Vierailija
24/25 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veritulpat ovat nimenomaan koronan oireita. Sen takiahan koronaa sairastavat saavat usein verenohennuslääkkeet.

Mutta nämä ovat rokotettuja ja onkin piikkihaitta? Globalismiin kallellaan olevat eivät usko piikkihaittoihin.

Oireet pieni kuume, lihaskivut, ripulia.

Vierailija
25/25 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurkkukipu ja päänsärky. Ei näkynyt kotitestissä. Rokottamaton.

Miksi tänne tullaan kertomaan koronan oireista, jos ei edes varmaa, että oliko korona kun testissä ei näkynyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi