Ensi jouluna voisi syödä hampurilaisia
Tulin vähän siihen tulokseen, kun ei teinille oikein maistu, kuin kalat, kinkku ja juustot. Valis
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Minä söin tänä jouluna hampurilaisia ja kaalikeittoa. Hyvää oli, ei valittamista, suosittelen. Mikä hemmetin perinne sekin on vetää niitä iänikuisia looria ja kinkkua?
Mä valitettavasti tykkään niistä loorista, mutta teini ei. Ostin niitä vähän, niin ei jäänyt yli, mutta ehkä vaihdan tyyliä ensi jouluksi ja teen hampurilaiset. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä söin tänä jouluna hampurilaisia ja kaalikeittoa. Hyvää oli, ei valittamista, suosittelen. Mikä hemmetin perinne sekin on vetää niitä iänikuisia looria ja kinkkua?
Aika jännä kombo, toki vaihtelua ainaisiin ranskalaisiin hampurilaisen kaverina.
No miksei.
Tänä vuonna meillä oli joulupöydässä perinteisen ruokien lisäksi mm. pitsaa, nuudelia ja pinaattilettuja. Olivat lasten toiveita joten mikä ettei, jokaiselle jotain mieleistä ruokaa.
Joulunahan voi syödä vaikka kilon paskaa jos siltä tuntuu. 🤪
Oma asia kirjoitti:
Joulunahan voi syödä vaikka kilon paskaa jos siltä tuntuu. 🤪
Sitä paskaa syödään pääsiäisenä, ei jouluna.
Yhtenä jouluna pienin sai kalapuikkoja. Lupaus oli että jokainen saa mistä tykkää. Väärin sanottu kun useana jouluna lapsetkin sai valita mitä haluavat. Minä siis mies siten tein kaikenlaista. En halunnut pakottaa perinteisiä kun en itsekkään niistä lapsena tykännyt.
Nyt kun ovat jo teinejä niin yllärinä laatikoista lanttulaatikkoa söivät eniten. Kröhöm nyt tulee ihan omakehua. Kinkku maistui kaikille ja kastiketta oikein kehuivat. Verisuonet tukkoon muusi oli kaikkien mielestä hyvää. Uunissa paahdetut perunat ja niihin ruskistettua voita antamaan makua. Vaivalloista mutta varovastikkin sanottuna parasta muusia ikinä.
'Ihan varmasti teen sitä muusia uudestaan. Oikeasti niin hyvää että pelkästään sitä voisi syödä. Muusi kun on monelle ruualle lisuke niin tuota kannattaa tehdä oikeasti paljon
Kokki 666
Mä söin jouluna nuudelikeittoa ja konvehteja. En ole ikinä tykännyt jouluruoista. Hampparit ja ranskalaiset ovat tosi jees vaihtoehto.