Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon palstaillut liikaa

Vierailija
15.04.2015 |

Tänään tuli vastaan joku 40+ nainen crazy age farkuissa. Ensimmäinen ajatukseni oli: "White trash."

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 21:24"]Viimeksi kylpylässä käydessäni huomioni kiinnittyi ventovieraiden häpykarvoihin.
[/quote]
Voi apua! :D

Vierailija
2/11 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun näin kaupassa riitelevän pariskunnan niin teki mieli huutaa "JÄTÄ SE SIKA"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kun lähti vessaan niin sanoin sille että anaalista tulee paskaa! Ukko ei tajunnu mitään mut mua nauratti ihan törkersti :-D

Vierailija
4/11 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 07:41"]Mies kun lähti vessaan niin sanoin sille että anaalista tulee paskaa! Ukko ei tajunnu mitään mut mua nauratti ihan törkersti :-D
[/quote]

Hahaha xDD

Vierailija
5/11 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näen varatun (sormukset) naisen yksin kahvittelemassa, mietin, että oikeesti se haluaisi olla siinä ihastuksensa kanssa. Ajattelen myös, että kaikki naimisissa olevat on onnettomia ja haaveilee jostain muusta. Johtuu siitä "terveiset" -ketjusta. 

Vierailija
6/11 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näen jossain kissan niin tekee mieli kysyä siltä jos jonkinlaista mielipidettä...

Vierailija
7/11 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hukannut vihkisormukseni enkä halua käyttää pelkästään kihlasormusta. Mies käyttää aina sormustaan. Usein kahvittelemme ja syömme ulkona ja ajattelen aina, että katsovatko ihmiset onko mies pettämässä vaimoaan salarakkaan kanssa. Okei, menen ostamaan kesällä uuden sormuksen kadonneen tilalle, ei ole syytä miettiä sitten tätäkään asiaa enää.

Vierailija
8/11 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 07:39"]

Mä kun näin kaupassa riitelevän pariskunnan niin teki mieli huutaa "JÄTÄ SE SIKA"

[/quote]

Operaattorin nimi ja yhteystiedot on laajalti tiedossa.

Vierailija
9/11 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas mietin kun näen jonkun lastenrattaiden kanssa, että onkohan av-mamma? :D

Vierailija
10/11 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti kun näen jotain hauskaa/erikoista/ärsyttävää tms, haluaisin jakaa sen teidän kanssa. Alkaa aina naurattaa kun ensimmäinen reaktio moniin asioihin on "haluisin niin kertoo tän avlla" :D

Vierailija
11/11 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kylpylässä käydessäni huomioni kiinnittyi ventovieraiden häpykarvoihin.