Oon palstaillut liikaa
Tänään tuli vastaan joku 40+ nainen crazy age farkuissa. Ensimmäinen ajatukseni oli: "White trash."
Kommentit (11)
Mä kun näin kaupassa riitelevän pariskunnan niin teki mieli huutaa "JÄTÄ SE SIKA"
Mies kun lähti vessaan niin sanoin sille että anaalista tulee paskaa! Ukko ei tajunnu mitään mut mua nauratti ihan törkersti :-D
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 07:41"]Mies kun lähti vessaan niin sanoin sille että anaalista tulee paskaa! Ukko ei tajunnu mitään mut mua nauratti ihan törkersti :-D
[/quote]
Hahaha xDD
Jos näen varatun (sormukset) naisen yksin kahvittelemassa, mietin, että oikeesti se haluaisi olla siinä ihastuksensa kanssa. Ajattelen myös, että kaikki naimisissa olevat on onnettomia ja haaveilee jostain muusta. Johtuu siitä "terveiset" -ketjusta.
Kun näen jossain kissan niin tekee mieli kysyä siltä jos jonkinlaista mielipidettä...
Olen hukannut vihkisormukseni enkä halua käyttää pelkästään kihlasormusta. Mies käyttää aina sormustaan. Usein kahvittelemme ja syömme ulkona ja ajattelen aina, että katsovatko ihmiset onko mies pettämässä vaimoaan salarakkaan kanssa. Okei, menen ostamaan kesällä uuden sormuksen kadonneen tilalle, ei ole syytä miettiä sitten tätäkään asiaa enää.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 07:39"]
Mä kun näin kaupassa riitelevän pariskunnan niin teki mieli huutaa "JÄTÄ SE SIKA"
[/quote]
Operaattorin nimi ja yhteystiedot on laajalti tiedossa.
Mä taas mietin kun näen jonkun lastenrattaiden kanssa, että onkohan av-mamma? :D
Monesti kun näen jotain hauskaa/erikoista/ärsyttävää tms, haluaisin jakaa sen teidän kanssa. Alkaa aina naurattaa kun ensimmäinen reaktio moniin asioihin on "haluisin niin kertoo tän avlla" :D
Viimeksi kylpylässä käydessäni huomioni kiinnittyi ventovieraiden häpykarvoihin.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 21:24"]Viimeksi kylpylässä käydessäni huomioni kiinnittyi ventovieraiden häpykarvoihin.
[/quote]
Voi apua! :D