Jos talosi olisi tulessa...
...ja ehtisit ottaa mukaasi vain yhden esineen, mikä se olisi?
(Kaikki perheenjäsenesi, lemmikkisi yms. huushollissa asuvat elävät olennot ovat siis turvassa, kyse on esineestä :) )
Kommentit (24)
Yks vaan? Voi paska. Se olisi kännykkä tai xbox one. Valitsen xboxin.
Kokemus: lähin esine. Ei siinä ajatella loogisesti, se voi olla lapsen pipo tai kirjaston kirja, kaikki tuntuu siinä vaiheessa yhtä tärkeältä.
Laatikon, jossa on päiväkirjat. Tai sen, jossa on valokuvat. En osaa sanoa kumpi se tositilanteessa ois.
Sidepaketin!!! Kuolisin ilman. Menkat...
Tietokone,siellä on kaikki kuvat ym. Vuosien ajalta ja niitä varmaan tarvittaisiin taistelussa vakuutusyhtiön kanssa=vanha remontoitu talo.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 19:31"]Kokemus: lähin esine. Ei siinä ajatella loogisesti, se voi olla lapsen pipo tai kirjaston kirja, kaikki tuntuu siinä vaiheessa yhtä tärkeältä.
[/quote]
Jep. Meillä oli tulipalo "takkahuoneessa", eli saunan pukuhuoneen jälkeisessä olohuoneessa. Mä pelastin halon. Oikeesti, jumalauta. Siellä sitten istuin sen halkoni kanssa pihalla.
Mä otin lompakon ja kännyn, mutta tärkein olisi lompakko. Olen siis ollut tulipalossa.
Paksuimman takin, mikä naulakossa sattuu olemaan. Ulkona voi olla kylmä.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 20:49"]Siirtokovalevyn.
[/quote]
Sama. Siellä paljon valokuvia.
Saisi palaa koko roska! Bensaa heittäisin perään.
Minä miehenä en ymmärrä, miksi taloni olisi tulessa.
En oikeasti osaa sanoa. Yksi tavara on pirun vähän, jos menettää kaiken muun.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 21:04"]
Minä miehenä en ymmärrä, miksi taloni olisi tulessa.
[/quote]
eikö talossasi ole mitään palavaa? Itse asuin kerrostalossa, jonka joku halusi sytyttää palamaan.
Piirongin ylälaatikon.