Minkälainen on tuntemasi 60 v nainen?
Kommentit (104)
Läheinen ystävä, luontoa syvästi rakastava lempeä nöyrä ihminen.
💖
Aloitushan on vain trolli. Täky jolla kalastellaan toimintaa palstalle. Moden / toimittajan aloitus.
Just tälläsiin aiheisiin täällä tartutaan. Käydään kimppuun kuin sika limppuun.
Kyselkää joskus miehistä. Vastaus on että monet ukot on jo viiskymppisinä impotentteja ja tylsiä.
Typerä kysymys. Yhtä typerä kuin minkälainen on tuntemani 30-vuotias mies.
Olen 65 enkä todellakaan mikään höpsähtänyt mummo.
Vanha, liha harmaata, molemmat reiät yhtä väljiä, ulkoisia pukamia roikkuu. Poskilla ja leuassa haiventa.
Tämä lapseton eronnut kuuskymppinen ulkoilee joka päivä, retkeilee tuntitolkulla mökillä, syö ja elää terveellisesti, kuuntelee hevyä ja rockia, on oman tiensä kulkija ja inhoaa auktoriteetteja eikä välitä muiden mielipiteistä. Menkat loppui kokonaan 40senä eikä se hetkauta suuntaan eikä toiseen, muita muutoksia ei ole kun että kk jäivät pois. Äitini yli 80v tekee metsähommia, soutaa ja kalastaa, kävelee joka päivä puolitoista tuntia, pyöräilee pari kymmentä kilsaa tuosta vain..
olen 43v mies vihdoinkin löysin elämäni naisen hän on 62v naimme rannalla sienimetsissä ja todella sänkyssä upea pulska iso tissinen tosi nainen.
Minä! Pienet krempat vaivaavat ajoittain, mutta sielu on yhä rippikoululaisen!
Vierailija kirjoitti:
olen 43v mies vihdoinkin löysin elämäni naisen hän on 62v naimme rannalla sienimetsissä ja todella sänkyssä upea pulska iso tissinen tosi nainen.
näin kävi mullekin. ihana nuorempi mies tuli ja vei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
näin kävi mullekin. ihana nuorempi mies tuli ja vei.
Hauska kuulla,aikuisia kaikki kuitenkin. Onnea teille.
Vierailija kirjoitti:
Omituinen höpöttelijä. Lyhyt, pyöreä ja yrittää olla asiallinen. Pukeutuu kummallisesti.
Valitettavasti tunnistan tästä itseni. Pelkään, että joku nuori työntekijä työpaikassani on kirjoittanut tämän. Terveisin Leena.
Ihana eloisa ihminen. Tulee ja menee, nuorekas empatiaa löytyy. Myös räiskyy joskus. Mukava ihminen tässä ajassa.
Olen 62 ja näytän nykyään peikolta. En tiedä, missä vaiheessa muutos tapahtui.
Kaikki tuntemani noin 60 v ja vähän yli naiset on rupsahtaneita ja lihoneita harmaapäitä. Pari aviossa mut lopuilla mies on heittäny mummelin ulos ja vaihtanut nuorempaan jo aikaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani noin 60 v ja vähän yli naiset on rupsahtaneita ja lihoneita harmaapäitä. Pari aviossa mut lopuilla mies on heittäny mummelin ulos ja vaihtanut nuorempaan jo aikaa sitten.
Sitten et ole nähnyt minua.
Suurin osa 60 v kuvittelee olevansa nuorekkaita ja urheilullisia ja heidän mielestään vain muut vanhenevat ja harmaantuvat. He potevat ns. peiliharhaa. Mutta ei se mitään, onneksi me nuoret kuusikymppisten ympärillä voidaan elää sen kanssa ja kohteliaasti annamme kuusikumppisten elää harhoissaan. He kuitenkin ovat tästä maailmasta pian poistuvaa porukkaa.
Ainakin kar - vainen.
Ja katson woke- ym vihvass-touhua huuli pyöreänä. Eikö tää wöyhötys koskaan saavuta kulminaatiopistettä. No Ranskan vaalit ja muut merkit hiukan jo antaa toivoa....
N, 63 vee
Ehkä olet hitaasti kehittynyt lapsi, oikea aikuisvauva.