Aina palelee
Käytän untuvatakkia kaikkina vuodenaikoina lukuunottamatta kesää, villapaita aina päällä, nukun kahdella täkillä jne. ja aina on kylmä. Muilla samaa? Mistä tämä vois johtua?
Kommentit (15)
Ei nyt aina mutta usein palelee. Lisäksi kädet on joskus niin kylmät että muija kirkuu jos niillä koskee. Ei ainakaan kilpirauhanen, vasta testattu. Samalla maksa-arvot, ne oli hyvät vaikka kuppi maistuu. Ehkä en ole tarkoitettu näin kylmään pohjolaan?
Kilpirauhasen vajaatoiminta aiheuttaa niiiiiiiiiiin paljon erilaisia oireita, joista sulla saattaa tosiaan olla vain nuo kaksi, että käy ihmeessä testauttamassa arvosi. Sitten pyydä ne arvot itsellesi ja selvitä kunnon lääkäriltä tai vertaistukipalstoilta, ovatko kunnossa. Oma tk-lääkärisi tuskin osaa niitä tulkita (vaikka tietenkin omasta mielestään osaa)
Onhan teillä irtopatterit joka huoneessa ja huonelämpötila 25 ympäri vuoden?
Palelen kans aina. Olen hieman ylipainoinen.
Lisäkilpirauhasen poisto ei vaikuttanut mitenkään.
Osta infrapunapussi, se on ihana! Itse ostin muutaman kerran kokeillun 230e ja olen nautiskellut joka päivä.
Sähkölämmitteinen peite on paljon halvempi.
Olen pullukka ja minua palelee aina. Voisin asua saunassa.
Kiitos vastauksista ja ehdotuksista. Ap
Lisään vielä: olen hoikka, mutta en laiha (bmi 21). Olen yrittänyt saada pari kiloa lisää, mutta se on vaikeaa. Kilpirauhasen vajaatoimintaan liittyen vatsa toimii hyvin, minulla ei ole minkäänlaisia vatsaongelmia. Lisäksi myös hikoilen normalisti, esim. urheillessa ja jännittäessä. Itse asiassa urheilun jälkeen tulee lämmin, samoin joskus ruoansyönnin jälkeen. Ap
Onko Hb ja kilppariarvot tsekattu? Bmi?
Hb testattu ja on normaali. Bmi on 21. Kilpirauhasarvoja ei testattu. Olen lukenut noista vajaatoiminnan oireista, mutta ei mulla ole muita kuin palelu ja väsymys.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 18:51"]
Ootko somali
[/quote]
En =)
Jos oot liian laiha, niin sua palelee aina :)
ps. pidän itekin esim. välihousuja läpi kesän...