Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän nykynuoret sanoisivat Spede-Showsta? Sitä katsoivat silloin 80-luvulla kaikki

Vierailija
29.12.2021 |

Jaksaisiko nykynuoriso katsoa? Onkohan siitä netissä jaksoja.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spedet on noloa, halvalla tehtyä tekohauskaa paskaa yksinkertaisille. T. 80-luvun lopulla syntynyt. 

Vierailija
2/87 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spedet on noloa, halvalla tehtyä tekohauskaa paskaa yksinkertaisille. T. 80-luvun lopulla syntynyt. 

Voi olla. Olin silloin ihan lapsi, joten en osaa sanoa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki. En katsonut. En katsoisi nytkään.

Vierailija
4/87 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykynuoret pysty keskittymään mihinkään, missä juonta rakennetaan minuuttia kauempaa. Kaikki pitää olla tiivistettynä parinkymmenen sekunnin videoon välkkyvillä valoilla ja nopeatempoisella musiikilla.

Vierailija
5/87 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa on katsottavissa ihan kokonaisia jaksoja:

https://www.youtube.com/results?search_query=spede+show

Vierailija
6/87 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika spedeä menoa... Sittenhän Spede kyllästyi itsekin koko hommaan ja testamenttasi koko paskan Loirille.

Loiri Showta ei pystynyt enää sitten katsomaankaan...

Vierailija
7/87 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä jaksaisi enää aikuinenkaan katsoa, on typerää ja niin hitaasti etenevää. Ehe, ehe, ehe.

Vierailija
8/87 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Speden spelejä kerrattain ja mietin, että tämäkö on silloin aikoinaan ollut muka hauskaa ja suosittua? Oikeasti on istuttu kotisohvilla ja katsottu, kun tyypit hyppää hyppynarua studiossa?

Vierailija
9/87 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään muutakaan komediaan vivahtavaa ollut tarjolla, joten tuohon oli kansan tyytyminen silloin. Tämä on vakavahenkinen maa.

Vierailija
10/87 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ysärillä syntynyt ja muistan kyllä katsoneeni sarjaa telkkarista. Muistan hyvinkin tarkkaa muutamat tehtävät esim. cd-levyjen muovien avaaminen, keilojen kaato nilkkaan kiinnitetyllä pallolla, sekä kuntopyörällä pelin pelaaminen.  En tiedä menenkö milleniaalina nykynuoresta, mutta kovinkaan vanha ei tarvitse olla speden pelit muistaakseen.

N27

Vierailija
11/87 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spede shown esittäminen TV:a aloitettiinja vuonna 1964, että ei ihan kasaria ollut. Näkyi tokin silloinkin. Naisen logiikkaa oli hauska.

Vierailija
12/87 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eivät katsoneet. Spede showta pidettiin kasarilla kouluttamattomien junttien ohjelmana. Itse katsoin sitä 70-luvulla eli alakouluiässä, en enää teininä. Sketsit tuntuivat jo silloin pitkitetyiltä, liian rautalankaa käytäviltä ja sovinistisilta.

Tästä esimerkkinä "naisen logiikkaa" -sketsit, joita halveksuin yli kaiken.

N54

Vierailija
13/87 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kuinka haaveilin aikoinani spedetytön roolista. 

olisin halunut osallistua spedetyttökilpailuihin, mutta olin liian nuori.

t. N84

Vierailija
14/87 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha mies suuttui ihan helvetisti aina kun hävisi jossain typerässä tinanheitossa.

Myötähäpeä oli jo tuolloin korkealla tasolla. Nykyään moni tulisi varmaankin surulliseksi siitä että eikö teillä tosiaankaan ollut muuta kuin tällaista lokaa katsottavana.

Vierailija
15/87 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten monet muutkin humoristit, elävässä elämässä Spede oli pahainen tosikko!

Vierailija
16/87 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ysärillä syntynyt ja muistan kyllä katsoneeni sarjaa telkkarista. Muistan hyvinkin tarkkaa muutamat tehtävät esim. cd-levyjen muovien avaaminen, keilojen kaato nilkkaan kiinnitetyllä pallolla, sekä kuntopyörällä pelin pelaaminen.  En tiedä menenkö milleniaalina nykynuoresta, mutta kovinkaan vanha ei tarvitse olla speden pelit muistaakseen.

N27

Spede show pyöri ennen spelejä. Spelit ilmeisesti pyörivät vielä vuoteen 2002 saakka. Molemmat köyhää viihdettä. 

Vierailija
17/87 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spede shown esittäminen TV:a aloitettiinja vuonna 1964, että ei ihan kasaria ollut. Näkyi tokin silloinkin. Naisen logiikkaa oli hauska.

Välillä jollain muulla nimellä. Tässäpä mulla auki juuri Apu-lehti vuodelta 1969 ja siinä tv-ohjelmassa puolen tunnin Spedevisio klo 18.30-19.00 keskiviikkona tv1-kanavalla.

Vierailija
18/87 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kakka muutu muuksi kuin kakaksi vaikka kuinka tuijottaisi.

Vierailija
19/87 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasarilla nyt muutenkin ohjelmatarjonta oli aika suppeaa, silloin tehtiin muuta kuin tuijotettiin töllöä.

Vierailija
20/87 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin Speden spelejä kerrattain ja mietin, että tämäkö on silloin aikoinaan ollut muka hauskaa ja suosittua? Oikeasti on istuttu kotisohvilla ja katsottu, kun tyypit hyppää hyppynarua studiossa?

Siinä hyppynarussa oli varsin hauskuutta katsoa, miten Spede repi pelihousunsa hävitessään. Tyypillistä savolaista meininkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi