Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Takokaa nyt päähäni että eroan oikeasti

Vierailija
29.12.2021 |

Monta kertaa on tapahtunut ikäviä asioita, mutta tässä mä vielä heikkona olen. Jospa tämänpäiväinen olisi viimeinen kerta.

Olen huono tiivistämään, joten:

Miesystävä aamulla hermostuksissaan väitti jälleen että en tee kotona mitään, vaikka minä pääasiassa siivoan ja teen ruokaa ja huolehdin kaikkien viihtyvyydestä. Autan hänen lapsen kanssa paljon, aamuisin miesystävä saa nukkua pitkään kun hoidan lapsen ja lemmikit. Illaksikin jään kotiin lapsen kanssa jotta hän pääsee urheilemaan.

Joulut suunnittelin juuri kokonaan itse ilman että sain apua mieheltä (vaikka pyysin), maksoin kaikki lahjat omalle ja miehen perheelle, sekä suunnittelin lapsenkin lahjan miehen puolesta kun hän ei viitsinyt asian suunnitteluun käyttää aikaa. Muuten on kuitenkin ihan hyvä isä.

Aiheesta syntyi riita, koska olen korviani myöten täynnä syyttelyä ''tekemättömydestäni''. Riita äityi siihen pisteeseen että mies tyrkkii ja haukkuu minua lapsen edessä, jolloin lapsikin yhtyy haukkumaan minua. Koin kohtelun äärimmäisen yliampuvana ja törkeänä, sillä en koskaan tekisi hänelle noin. Olen pyytänyt mieheltä, että ei riitelisi lapsen edessä.

Summasummarum, mies on heittämässä minua pihalle koska loukkaannuin hänen kiittämättömyydestään. Ilmeisesti ollaan nyt hänen osaltaan erottu ja minun pitää yhteisestä kodista häipyä heti kun mahdollista. Minulle antamansa joululahjankin hän haluaa takaisin.

Toivottavasti lähden oikeasti, enkä jää jos hän leppyessään koittaa hieroa sovintoa...

Kokemuksia, vertaistukea?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuriitoja tuollaiset. Kirjaa paperille, mitä mies on tehnyt päivien aikana ja mitä itse. Ja sitten istutte alas miettimään, meneekö jako oikein vai pitäisikö tehdä jotain muutoksia. Kokeilkaa vaihtaa rooleja, jos onnistuu.

Vierailija
2/35 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M

I

E

S

V

I

H

A

N

Ä

K

Y

V

Ä

K

S

I

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on roisto, nainen viaton uhri, blaablaablaa ja hohhoijaa

Vierailija
4/35 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen suhde on muuten? Onko sellaista, mitä et kehtaisi ystäville kertoa tai tähän kirjoittaa?

Vierailija
5/35 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaat kämpän ja häivyt, jos et kerran osaa edes omaa puolisoasi miellyttää.

Vierailija
6/35 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas sentään.

Eroa nyt hyvä ihminen oikeasti. Et menetä yhtään mitään.

Vierailija
7/35 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää laitoin saunaan uuet laattiat viime viikol

Vierailija
8/35 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, miehen haukkumasanat lapsen edessä minua kohtaan olivat tyhmä ämmä, vammainen, vajaa päästään. Lapsi ei taida oikein vielä ymmärtää muita haukkumasanoja, mutta yhtyi haukkumaan tyhmäksi. 

ap

Vierailija
9/35 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko kakkosta?

Vierailija
10/35 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ottanut mieheltä milloin viimeksi suihin loppuun asti ilman vastapalveluksia? Valava kysymys, ei provo.

Vierailija
11/35 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks miehes pääsee eroon tommosesta valittajasta. Lapseskin on sen kanssa samaa mieltä.

Vierailija
12/35 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan, miehen haukkumasanat lapsen edessä minua kohtaan olivat tyhmä ämmä, vammainen, vajaa päästään. Lapsi ei taida oikein vielä ymmärtää muita haukkumasanoja, mutta yhtyi haukkumaan tyhmäksi. 

ap

Lapsikin siis ymmärsi sinun olevan tyhmä. Kyllä se siitä, eivät kaikki ole välkkyjä.

Vierailija
13/35 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tarinoija taas tehtailee näitä naisen kärsimysnäytelmä-aloituksia. 0/5

Vierailija
14/35 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies seuraavan kerran käy sinuun käsiksi, niin soita poliisit paikalle. Nyt ota selville missä on lähin turvakoti ja mistä saat keskusteluapua. Mies tekee saman jossain vaiheessa teidän lapselle. Lapselle ei sovi tuollainen kasvuympäristö.

Vierailija
15/35 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Oi se taitaa oikein palavasti rakastaa sua! Arvostaa myös.

NOT

Vierailija
16/35 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ruokkiko trollia, kiitos. Näitä samalla kaavalla tehtyjä aloituksia tulee tänne solkenaan joka päivä samalta tyypiltä. Mies on ilkeä, väkivallan uhkaa maalaillaan, lapsiparka kuvioissa mukana, nainen on uhrin asemassa. Sama kaava, aina.

Vierailija
17/35 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitat aivosi jäähylle ja hankit vaan oman asunnon erillään miehestä. Ja sitten kärvistele ero asiaa jos siltä tuntuu tai jatka miehen kanssa, jonkun pariterapeutin avulla. Tuskin kannattaa jatkaa, jos toinen on hankala riitaisa tyyppi.

Vierailija
18/35 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ruokkiko trollia, kiitos. Näitä samalla kaavalla tehtyjä aloituksia tulee tänne solkenaan joka päivä samalta tyypiltä. Mies on ilkeä, väkivallan uhkaa maalaillaan, lapsiparka kuvioissa mukana, nainen on uhrin asemassa. Sama kaava, aina.

Jep. Ja aina kysymys lopussa, kuten nytkin. Ja vastailee itselleen myös.

Vierailija
19/35 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei siis ole minun, vaan miehen edellisestä suhteesta. Päivittäisestä panoksestani lasta kohtaan en hänen mielestään tee silti tarpeeksi. 

Siksi ketuttaa miehen kiittämättömyys tekemiäni asioita kohtaan, sillä kerran kun pyysin häneltä apua siihen, että voisi käyttää koiran ulkona kun en ollut kotona, sain kuulla häneltä kaksi päivää valitusta siitä miten vaivalloista se on. 

ap

Vierailija
20/35 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi ei siis ole minun, vaan miehen edellisestä suhteesta. Päivittäisestä panoksestani lasta kohtaan en hänen mielestään tee silti tarpeeksi. 

Siksi ketuttaa miehen kiittämättömyys tekemiäni asioita kohtaan, sillä kerran kun pyysin häneltä apua siihen, että voisi käyttää koiran ulkona kun en ollut kotona, sain kuulla häneltä kaksi päivää valitusta siitä miten vaivalloista se on. 

ap

Kerro lapsen äidille, että mies riitelee lapsen kuullen ja ettet halua että lapsi kärsii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi