Olen NIIIN täynnä luokkalaisestani!
Moi. Olen 6lk. Poika ja minulla on ongelmana se, että luokkalaiseni on aivan kamalan ärsyttävä! Istun luokassa hänen takanaan ja englannin luokassa hänen vieressään! Sain tänä talvena luokkani parhaan todistuksen, mutta silti, hän jaa hänen "kiusaaja jenginsä" jaksavat haukkua minua tyhmäksi ja kiusaavat minua mm. Viemällä tavaroitani. Tämä saattaa kuulostaa todella lievältä, mutta olen melko herkkä, hiljainen ja ujo. Olen yrittänyt olla huomioimatta häntä, mutta ei se vaan auta... Olen suunnitellut myös sanovani suorat sanat, mutta olen aivan liian ujo. Mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:39"]
Äh. Missä vaiheessa 12-vuotiaat ja muut lapset ja esiteinit ovat alkaneet vyöryä tänne palstalle? Eikö teillä ole omia foorumeita netissä?
[/quote]
Tämä on aika vilkas palsta. Ja aihe on todellakin vapaa. Täällä saa olla vaikkei ole vauvaa putkauttanut perseestään pihalle. Asiallinen aloitus. Mene sinä johonkin tampoonikoruketjuun siitä pätemästä, etenkin kun olet kumminkin joku nelikymppinen runkkaava paska eino kouvolasta.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:45"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:39"]
Äh. Missä vaiheessa 12-vuotiaat ja muut lapset ja esiteinit ovat alkaneet vyöryä tänne palstalle? Eikö teillä ole omia foorumeita netissä?
[/quote]
Tämä on aika vilkas palsta. Ja aihe on todellakin vapaa. Täällä saa olla vaikkei ole vauvaa putkauttanut perseestään pihalle. Asiallinen aloitus. Mene sinä johonkin tampoonikoruketjuun siitä pätemästä, etenkin kun olet kumminkin joku nelikymppinen runkkaava paska eino kouvolasta.
[/quote] vauvat tulee emättimestä eikä perseestä:)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:39"]
Kerro vanhemmillesi ja opettajalle.
[/quote]
Olen kertonutkin, unohdin sanoa aloituksessa. Ärsyttäminen vain yltyi siitä :/
Itselläni oli aika lailla tuollainen tilanne aikoinaan. Varmaan ainoa helposti tehtävissä oleva asia on vain odottaa ja pyrkiä vaikuttamaan siihen, että tuo porukka ei päätyisi samalle luokalle kanssasi yläkoulussa. Tuollainen luonne kyllä altistaa kiusaamiselle erittäin tehokkaasti, valitettavasti.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:45"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:39"] Äh. Missä vaiheessa 12-vuotiaat ja muut lapset ja esiteinit ovat alkaneet vyöryä tänne palstalle? Eikö teillä ole omia foorumeita netissä? [/quote] Tämä on aika vilkas palsta. Ja aihe on todellakin vapaa. Täällä saa olla vaikkei ole vauvaa putkauttanut perseestään pihalle. Asiallinen aloitus. Mene sinä johonkin tampoonikoruketjuun siitä pätemästä, etenkin kun olet kumminkin joku nelikymppinen runkkaava paska eino kouvolasta. [/quote] vauvat tulee emättimestä eikä perseestä:)
[/quote]
Etupylly= perse joka ei ole takapuolella