Olen raskaana 8 kuukaudella, puoliso on alkanut nimittää minua "mahaksi tai palloksi"
Odotan kaksosia, tiedän kyllä että vatsa on valtava. Luultavasti synnytyksen jälkeen olen takaisin normaalipainossa. Nyt 163cm/74kg. En tykkää siitä kun mies nimittää minua kavereilleen "mahaksi tai palloksi" Esimerkiksi lenkille lähdössä sanoo kaverilleen "odotetaan nyt kun toi pallukka onnistuu pukemaan kengät" Muutenkin tunteet pinnassa. Lisäksi pelko keskenmenosta, sillä menetin edellisen lapsen raskauden loppupuolella. Kaikki on kuulemma vaan läppää tai jätkien piruilua. Silti itkettää koko ajan.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla raskaus herkistänyt. Tuohan on mieheltä hellittelynimi. Rauhoitu.
Raskausarpia riittää kun noin paljon lihonut. Hyvästi kaunis vatsa sileine ihoineen :(
Kyllä se maha väkisinkin kasvaa kun siellä on KAKSOSET.
Ei ne kymmentä kiloa paina yhteensä. Lihavuus on tekosyy.
Sinäkö luulet, että painonnousua on vain sikiöiden paino?
Läskiä se muu painonnousu on. Turhaan puolustelet lihavia.
Pikkupoika siellä kiukuttelee. Pistikö äiskä sinut kotiarestiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JSSAP
Onko tuo se hornettien tuhannen kilon pommi?
Ainakin sadan kilon
Täsmäohjautuva?
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en nyt kyllä näe tuommoisissa sanoissa mitään hirveetä. Käyttäisin itsekin varmaan vastaavanlaisia hellyyttelynimiä, varsinkin "maha" kuulostaa hyvältä :P
Tietenkin tapa miten nuo sanotaan vaikuttaa mutta tuskin miehesi solvauksena noita sanoo?
Vaimosi varmaan voi nimittää sinua ihmisperseeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en nyt kyllä näe tuommoisissa sanoissa mitään hirveetä. Käyttäisin itsekin varmaan vastaavanlaisia hellyyttelynimiä, varsinkin "maha" kuulostaa hyvältä :P
Tietenkin tapa miten nuo sanotaan vaikuttaa mutta tuskin miehesi solvauksena noita sanoo?
Vaimosi varmaan voi nimittää sinua ihmisperseeksi?
Naiset alakynnessä palstalla nyt. Eivät pärjää verbaaliswsri. Tämä on ihanaa :)
Lenkillä käyt miehen ja hänen vanhapoikakavereidensa kanssa? Miksi ihmeessä? Minä en moista suvaitsisi.
Puoliso oikeassa olet pallo. Mitä siitä enempiä kiertämään.
Kun vauva syntyy, käyt päivällä lenkillä juoksuvaunujen kanssa ja heti, kun mies tulee työstä kotiin, lähdet pariksi tunniksi salille, jossa on myös silmänruokaa...
Miten ihmeessä olet hankkimassa lasta tuollaiselle ikiteinille? Miehiäkin on olemassa.
Minun huushollistani noin tyhmä "mies" lentäisi ulos kuin leppäkeihäs. Jos abortti olisi mahdollinen, tekisin sen.
Vierailija kirjoitti:
Minun huushollistani noin tyhmä "mies" lentäisi ulos kuin leppäkeihäs. Jos abortti olisi mahdollinen, tekisin sen.
Asioita voidaan parantaa asiallisesti keskustelemalla. On täysin mahdollista, että ihminen, myös mies pystyy kehittymään, kunhan hänet saadaan ajattelemaan tilannetta myös puolison näkökulmasta. "Pallottelu" ei varmaankaan ole tarkoitettu loukkaavaksi, mutta miehen on aika oppia ymmärtämään, etteivät aikuiset heliittele toisiaan tavoilla, jotka saavat kohteen pahastumaan.
Abortti on äärettömän sydämetön heitto äidille, joka on jo menettänyt yhden lapsen. Abortti siksi, että lapsen isä käyttäytyy tyhmästi, on viattoman osapuolen, lapsen, esineellistämistä. Hän ei ole omaisuutta, eikä osa vanhempiaan, joka voidaan "heittää" pois kostoksi toiselle puolisolle.
Raskaus on aina pieni (tai iso) terveysriski naiselle, kaksosraskaus on sitä kolminverroin.
Olen sivusta seurannut näitä terveysriskejä, esim. raskausmyrkytystä, joka onnistuneen synnytyksen jälkeenkin silti uhkaa jopa äidin henkeä.
Nainen pääsee heti sadasta kilosta eroon, kun jättää lapsellisen miehen.