Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen raskaana 8 kuukaudella, puoliso on alkanut nimittää minua "mahaksi tai palloksi"

Vierailija
29.12.2021 |

Odotan kaksosia, tiedän kyllä että vatsa on valtava. Luultavasti synnytyksen jälkeen olen takaisin normaalipainossa. Nyt 163cm/74kg. En tykkää siitä kun mies nimittää minua kavereilleen "mahaksi tai palloksi" Esimerkiksi lenkille lähdössä sanoo kaverilleen "odotetaan nyt kun toi pallukka onnistuu pukemaan kengät" Muutenkin tunteet pinnassa. Lisäksi pelko keskenmenosta, sillä menetin edellisen lapsen raskauden loppupuolella. Kaikki on kuulemma vaan läppää tai jätkien piruilua. Silti itkettää koko ajan.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaisi olla enemmän hyötyä, jos kertoisit puolisollesi suoraan, että tunteet on pinnassa, pahoitit mielesi ja toivot, ettei hän nimittelisi sinua enää palloksi ja mahaksi, kuin että naputat tänne Vauva-palstalle, vai mitä luulet?

Pallo on pallo. Turha siitä inistä. Laihduttaisi eikä valittaisi. Kukaan läskiä halua katsella.

Nainen pääsee heti sadasta kilosta eroon, kun jättää lapsellisen miehen.

Vierailija
42/52 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla raskaus herkistänyt. Tuohan on mieheltä hellittelynimi. Rauhoitu.

Raskausarpia riittää kun noin paljon lihonut. Hyvästi kaunis vatsa sileine ihoineen :(

Kyllä se maha väkisinkin kasvaa kun siellä on KAKSOSET.

Ei ne kymmentä kiloa paina yhteensä. Lihavuus on tekosyy.

Sinäkö luulet, että painonnousua on vain sikiöiden paino?

Läskiä se muu painonnousu on. Turhaan puolustelet lihavia.

Pikkupoika siellä kiukuttelee. Pistikö äiskä sinut kotiarestiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JSSAP

Onko tuo se hornettien tuhannen kilon pommi?

Ainakin sadan kilon

Täsmäohjautuva?

Vierailija
44/52 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en nyt kyllä näe tuommoisissa sanoissa mitään hirveetä. Käyttäisin itsekin varmaan vastaavanlaisia hellyyttelynimiä, varsinkin "maha" kuulostaa hyvältä :P

Tietenkin tapa miten nuo sanotaan vaikuttaa mutta tuskin miehesi solvauksena noita sanoo?

Vaimosi varmaan voi nimittää sinua ihmisperseeksi?

Vierailija
45/52 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en nyt kyllä näe tuommoisissa sanoissa mitään hirveetä. Käyttäisin itsekin varmaan vastaavanlaisia hellyyttelynimiä, varsinkin "maha" kuulostaa hyvältä :P

Tietenkin tapa miten nuo sanotaan vaikuttaa mutta tuskin miehesi solvauksena noita sanoo?

Vaimosi varmaan voi nimittää sinua ihmisperseeksi?

Naiset alakynnessä palstalla nyt. Eivät pärjää verbaaliswsri. Tämä on ihanaa :)

Vierailija
46/52 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkillä käyt miehen ja hänen vanhapoikakavereidensa kanssa? Miksi ihmeessä? Minä en moista suvaitsisi.

Vierailija
47/52 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso oikeassa olet pallo. Mitä siitä enempiä kiertämään.

Vierailija
48/52 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vauva syntyy, käyt päivällä lenkillä juoksuvaunujen kanssa ja heti, kun mies tulee työstä kotiin, lähdet pariksi tunniksi salille, jossa on myös silmänruokaa...

Vierailija
49/52 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä olet hankkimassa lasta tuollaiselle ikiteinille? Miehiäkin on olemassa.

Vierailija
50/52 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasipallo

Vierailija
51/52 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun huushollistani noin tyhmä "mies" lentäisi ulos kuin leppäkeihäs. Jos abortti olisi mahdollinen, tekisin sen.

Vierailija
52/52 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun huushollistani noin tyhmä "mies" lentäisi ulos kuin leppäkeihäs. Jos abortti olisi mahdollinen, tekisin sen.

Asioita voidaan parantaa asiallisesti keskustelemalla. On täysin mahdollista, että ihminen, myös mies pystyy kehittymään, kunhan hänet saadaan ajattelemaan tilannetta myös puolison näkökulmasta. "Pallottelu" ei varmaankaan ole tarkoitettu loukkaavaksi, mutta miehen on aika oppia ymmärtämään, etteivät aikuiset heliittele toisiaan tavoilla, jotka saavat kohteen pahastumaan.

Abortti on äärettömän sydämetön heitto äidille, joka on jo menettänyt yhden lapsen. Abortti siksi, että lapsen isä käyttäytyy tyhmästi, on viattoman osapuolen, lapsen, esineellistämistä. Hän ei ole omaisuutta, eikä osa vanhempiaan, joka voidaan "heittää" pois kostoksi toiselle puolisolle.

Raskaus on aina pieni (tai iso) terveysriski naiselle, kaksosraskaus on sitä kolminverroin.

Olen sivusta seurannut näitä terveysriskejä, esim. raskausmyrkytystä, joka onnistuneen synnytyksen jälkeenkin silti uhkaa jopa äidin henkeä.