Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen raskaana 8 kuukaudella, puoliso on alkanut nimittää minua "mahaksi tai palloksi"

Vierailija
29.12.2021 |

Odotan kaksosia, tiedän kyllä että vatsa on valtava. Luultavasti synnytyksen jälkeen olen takaisin normaalipainossa. Nyt 163cm/74kg. En tykkää siitä kun mies nimittää minua kavereilleen "mahaksi tai palloksi" Esimerkiksi lenkille lähdössä sanoo kaverilleen "odotetaan nyt kun toi pallukka onnistuu pukemaan kengät" Muutenkin tunteet pinnassa. Lisäksi pelko keskenmenosta, sillä menetin edellisen lapsen raskauden loppupuolella. Kaikki on kuulemma vaan läppää tai jätkien piruilua. Silti itkettää koko ajan.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla raskaus herkistänyt. Tuohan on mieheltä hellittelynimi. Rauhoitu.

Raskausarpia riittää kun noin paljon lihonut. Hyvästi kaunis vatsa sileine ihoineen :(

Vierailija
22/52 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskausarpia riittää kun noin paljon lihonut. Hyvästi kaunis vatsa sileine ihoineen :(

Eikös suonikohjuinen mahapullo täynnä halpaa ihraa ole hyvä alusta tribaalitatskoille...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JSSAP

Onko tuo se hornettien tuhannen kilon pommi?

Eiku se olikin JSSDAM.. no lähes sama asia :D

Jätä se sika, damnit, ansaitset muhkumpaa?

Vierailija
24/52 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltäsi, miltä tuntuu, jos alat nimittää häntä pätkäksi, tyngäksi tai hukkapalaksi tai aivokääpiöksi. Mikä ihmeen oikeus sillä on sinua nimitellä? Törkeää, toivottavasti muuttaa tapansa ja äkkiä. Itse en tuollaista vatipäätä ottaisi edes synnytykseen.   Täysin kypsymätön tollo, kun selittää jotain läpästä tai jätkien piruilusta. Surettaa puolestasi, että lastesi isä on tuollainen.

Puhu asiasta neuvolassa. Raskaus herkistää naisen ja sinulla on takana vielä todella raskas kokemus eli lapsen menetys raskauden loppupuolella. Sinun ei tarvitse kuunnella tuollaista, tee siitä ajoissa loppu. Muuten nimittely ja "läpät" jatkuvat ja muuttuvat törkeiksi, kokemusta asiasta on.  Minua aikoinaan todella rumasti nimitellyt aviomies on ollut jo kauan exä, eipä ole enää tarvinnut nimittelyjä kuunnella.

Vierailija
25/52 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JSSAP

Onko tuo se hornettien tuhannen kilon pommi?

Ainakin sadan kilon

Vierailija
26/52 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon pituinen nainen ei saisi painaa kuin 45-50kg. Raskausaikana korkeintaan 60kg. Lopeta se ahmiminen ja ala liikkumaan enemmän. Raskaus ei ole hyväksyttävä tekosyy muuttua läskiksi.

Oot huono trolli mutta pitääkö tulla trollailemaan ketjuihin jotka käsittelee toisille herkkiä asioita.

Mun paino nousi 20+ kiloa kummassakin raskaudessa. Söin samanlailla kuin ennen raskauksiakin mutta liikunnan määrä ja teho väheni jolloin kiloja tuli urakalla. Synnytyksen jälkeen kilot lähtivät itsestään kun liikuntaa pystyi taas lisäämään.

Minulla on kolme lasta ja olen nähnyt kun toinen vaimo pysyi hoikkana ja turposi kuin sika. Siihen pystyy itse vaikuttamaan jos haluaa. Se että nainen synnyttää ei tee naisesta pyhinystä. Täällä palstalla te samat naiset haukutte meitä miehiä, vittuilette ja teille kelpaa vain yksi prosentti parhaista miehistä. Muut ovat saastaa mielestänne. Kun olette saaneet laoset ja kymmenen vuotta kulunut, haluatte erota ja toteuttaa seksiunelmanne sen ulkkiksen tai rikkaan kanssa, harrastaa kimppakivaa ja himoita vain yli 20 kalullisia miehiä. Miksi hemmetissä minua kiinnostaisi se, että yhdellä naisella on raskausaikana herkkä mielentila? Missä ne naiset olivat kun minulla oli herkkä mielentila ja olisin kaivannut halia? Sitä saatte mitä tilaatte.

Vierailija
27/52 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaisi olla enemmän hyötyä, jos kertoisit puolisollesi suoraan, että tunteet on pinnassa, pahoitit mielesi ja toivot, ettei hän nimittelisi sinua enää palloksi ja mahaksi, kuin että naputat tänne Vauva-palstalle, vai mitä luulet?

Vierailija
28/52 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tää keskenmeno samalle miehelle? Hän saattaa myös oireilla omaa pelkoa. Mä suosittelen että soitatte neuvolaan ja pyydätte sieltä ihan keskustelu apua yhdessä.

Tämä on hyvä neuvo. Kunnon keskustelu on nyt teille tarpeen. Jos aloittaja on sanonut miehelleen, että tuo nimittely loukkaa, niin silloin normaali ihminen lopettaisi sen ja pyytäisi anteeksi. Joten se olisi nyt, ennen lasten syntymää olisi tärkeä selvittää, miksi mies ilkeilee lastensa äidille, jottei sama käytös jatku ja pahene lasten synnyttyä.

Vierailija
29/52 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se maha väkisinkin kasvaa kun siellä on KAKSOSET.

Vierailija
30/52 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon pituinen nainen ei saisi painaa kuin 45-50kg. Raskausaikana korkeintaan 60kg. Lopeta se ahmiminen ja ala liikkumaan enemmän. Raskaus ei ole hyväksyttävä tekosyy muuttua läskiksi.

Oot huono trolli mutta pitääkö tulla trollailemaan ketjuihin jotka käsittelee toisille herkkiä asioita.

Mun paino nousi 20+ kiloa kummassakin raskaudessa. Söin samanlailla kuin ennen raskauksiakin mutta liikunnan määrä ja teho väheni jolloin kiloja tuli urakalla. Synnytyksen jälkeen kilot lähtivät itsestään kun liikuntaa pystyi taas lisäämään.

Minulla on kolme lasta ja olen nähnyt kun toinen vaimo pysyi hoikkana ja turposi kuin sika. Siihen pystyy itse vaikuttamaan jos haluaa. Se että nainen synnyttää ei tee naisesta pyhinystä. Täällä palstalla te samat naiset haukutte meitä miehiä, vittuilette ja teille kelpaa vain yksi prosentti parhaista miehistä. Muut ovat saastaa mielestänne. Kun olette saaneet laoset ja kymmenen vuotta kulunut, haluatte erota ja toteuttaa seksiunelmanne sen ulkkiksen tai rikkaan kanssa, harrastaa kimppakivaa ja himoita vain yli 20 kalullisia miehiä. Miksi hemmetissä minua kiinnostaisi se, että yhdellä naisella on raskausaikana herkkä mielentila? Missä ne naiset olivat kun minulla oli herkkä mielentila ja olisin kaivannut halia? Sitä saatte mitä tilaatte.

Ai perkele, mikä ulisija!

Vierailija
31/52 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä ketju, käy kyllä aloittajaa sääliksi. Sano sille miehellesi suorat sanat, tuollainen nimittely on väärin.

Vierailija
32/52 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania hellyyttelynimiä 🥰

Vierailija
33/52 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaushormonit jyllää ja herkistää tavallisillekin asioille.

Millainen käsitys sinulla on parisuhteista, jos puolison nimittely on tavallinen asia?

Vierailija
34/52 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala kutsumaan miestäsi supersiittäjäksi. "Tule jo supersiittäjä, kun olet tämän tyhjän astiankin täysille täyttänyt"

Vierailija
35/52 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne kymmentä kiloa paina yhteensä. Lihavuus on tekosyy.

Vierailija
36/52 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö luulet, että painonnousua on vain sikiöiden paino?

Vierailija
37/52 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaisi olla enemmän hyötyä, jos kertoisit puolisollesi suoraan, että tunteet on pinnassa, pahoitit mielesi ja toivot, ettei hän nimittelisi sinua enää palloksi ja mahaksi, kuin että naputat tänne Vauva-palstalle, vai mitä luulet?

Pallo on pallo. Turha siitä inistä. Laihduttaisi eikä valittaisi. Kukaan läskiä halua katsella.

Vierailija
38/52 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihonlaatu vaikuttaa enemmän kuin kertyneet kilot saako raskausarpia vai ei.

Vierailija
39/52 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö luulet, että painonnousua on vain sikiöiden paino?

Läskiä se muu painonnousu on. Turhaan puolustelet lihavia.

Vierailija
40/52 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en nyt kyllä näe tuommoisissa sanoissa mitään hirveetä. Käyttäisin itsekin varmaan vastaavanlaisia hellyyttelynimiä, varsinkin "maha" kuulostaa hyvältä :P

Tietenkin tapa miten nuo sanotaan vaikuttaa mutta tuskin miehesi solvauksena noita sanoo?