Olen raskaana 8 kuukaudella, puoliso on alkanut nimittää minua "mahaksi tai palloksi"
Odotan kaksosia, tiedän kyllä että vatsa on valtava. Luultavasti synnytyksen jälkeen olen takaisin normaalipainossa. Nyt 163cm/74kg. En tykkää siitä kun mies nimittää minua kavereilleen "mahaksi tai palloksi" Esimerkiksi lenkille lähdössä sanoo kaverilleen "odotetaan nyt kun toi pallukka onnistuu pukemaan kengät" Muutenkin tunteet pinnassa. Lisäksi pelko keskenmenosta, sillä menetin edellisen lapsen raskauden loppupuolella. Kaikki on kuulemma vaan läppää tai jätkien piruilua. Silti itkettää koko ajan.
Kommentit (52)
Kokee syrjäytyneensä jumaläidin takia.
Tuohan on söpösti sanottu. Toivottavasti et ole oikeasti noin hankala luonne.
Sanot hänelle nätisti, että et tykkää siitä, että sinua nimitellään tuollaiseksi. Kehosi muutokset ovat sinulle muutenkin vaikeita.
Sinä olet Sini tai vaimo tai mikä ennen olitkaan, yhä edelleen.
Taitaa olla raskaus herkistänyt. Tuohan on mieheltä hellittelynimi. Rauhoitu.
Oliko tää keskenmeno samalle miehelle? Hän saattaa myös oireilla omaa pelkoa. Mä suosittelen että soitatte neuvolaan ja pyydätte sieltä ihan keskustelu apua yhdessä.
Eihän tuossa ole kuin 20kg liikaa mutta putoaa kun vauvat syntyvät 632
No ei tuo mun mielestä pahalta kuulosta, pallukkojahan kaikki odottavat naiset on. En mä osaisi tuosta loukkaantua. Tietysti riippuu miten ja millä äänensävyllä mies tuon ilmaisee, jos huumorilla eikä ilkeyttään niin älä tuota märehdi. Ja voithan sä sanoa sille miehelles että sä et tykkää kun tommosia puhuu.
Kutsu miestäsi katkikseksi tai pätkikseksi.
Kait puoliso pääsee tyhjentämään kassit? Ettei tarte vieraissa käydä!
No on törkeää jos ei lopeta vaikka olet pyytänyt. Ihan sama vaikka olisi mieheltä hellyttelynimi mutta jos se tuntuu susta pahalta niin olisi kohteliasta olla sitä käyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
JSSAP
Onko tuo se hornettien tuhannen kilon pommi?
Sinun tunteesi ovat tärkeät. Puhu suoraan ja kerro, että ei tunnu kivalta. Perustele. Puhu. Kerro.
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo mun mielestä pahalta kuulosta, pallukkojahan kaikki odottavat naiset on. En mä osaisi tuosta loukkaantua. Tietysti riippuu miten ja millä äänensävyllä mies tuon ilmaisee, jos huumorilla eikä ilkeyttään niin älä tuota märehdi. Ja voithan sä sanoa sille miehelles että sä et tykkää kun tommosia puhuu.
Sinä et, mutta aapee kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JSSAP
Onko tuo se hornettien tuhannen kilon pommi?
Eiku se olikin JSSDAM.. no lähes sama asia :D
Vierailija kirjoitti:
Tuon pituinen nainen ei saisi painaa kuin 45-50kg. Raskausaikana korkeintaan 60kg. Lopeta se ahmiminen ja ala liikkumaan enemmän. Raskaus ei ole hyväksyttävä tekosyy muuttua läskiksi.
Oot huono trolli mutta pitääkö tulla trollailemaan ketjuihin jotka käsittelee toisille herkkiä asioita.
Mun paino nousi 20+ kiloa kummassakin raskaudessa. Söin samanlailla kuin ennen raskauksiakin mutta liikunnan määrä ja teho väheni jolloin kiloja tuli urakalla. Synnytyksen jälkeen kilot lähtivät itsestään kun liikuntaa pystyi taas lisäämään.
Vierailija kirjoitti:
Sinun tunteesi ovat tärkeät. Puhu suoraan ja kerro, että ei tunnu kivalta. Perustele. Puhu. Kerro.
Liirum laarum.
Raskaushormonit jyllää ja herkistää tavallisillekin asioille.
Et oo todellakaan valtava, mä saman pituisena painon lähes satakiloa kun lähdin synnyttää. Sano sille miehelle että sulla on nimikin.