maksaako sossu harrastuksia
Punttisalin meinasin alottaa mutta perusosastahan ei jää tietenkään mitään ylimäärästä. Tukeeko sossu harrastuksia?
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:05"]
Punttisalin meinasin alottaa mutta perusosastahan ei jää tietenkään mitään ylimäärästä. Tukeeko sossu harrastuksia?
[/quote]Mamuille maksetaan kaikki, valkoiselle heterolle ei mitään. Äänestä PS.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:05"]
[/quote]
Näin on. Persuja en silti äänestä vaikka olenkin valkoinen hetero. Olen nimittäin kommunisti.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:05"]
[/quote]
Näin on. Persuja en silti äänestä vaikka olenkin valkoinen hetero. Olen nimittäin kommunisti.
[/quote]
skp koska 1200e perustulo.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:05"]Punttisalin meinasin alottaa mutta perusosastahan ei jää tietenkään mitään ylimäärästä. Tukeeko sossu harrastuksia?
[/quote]
no okei.. olishan mulla varaa muutenki se maksaa. Mutta jos sossu maksaa sen turha ite maksaa