Voi hirveetä, oon lihonnut jouluna yli 15 kg!
Marraskuun 24 päivä paino oli 82 kg ja nyt oli 97,8 kg kun kävin terkkarissa.
Miten voi olla! Tiedän oon syöny ja juonu hyvin jouluna mut että noin paljon?
Muita ketkä lihonneet jouluna?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Minulle meni ihan täydestä. Keksi vain lisää näitä helppoja.
Jep, ap käyttää sanoja lihonnut ja vaakan. Vähemmästäkin ihmisiä ärsyttää.
voi itku, otan osaa. mulla hajois pää jos tulisi noin masentava mittaustulos. Nyt vaan nestepöhö pois. Sitä sulle on ehkä 5 kg verran? Kyllä helposti kuukaudessa saa lihottua kymmenenkin kiloa, joten sen verran sulla voi olla ihan ehtaa kertynyttä läskiä. Aika läjä laihdutettavaksi. Tsemppiä!
Älä huoli, olet vielä keijukainen valtaosaan suomalaisista tädeistä verrattuna.
Värjää kouvolatukka, niin näytät jo paljon paremmalta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kiristä yhtään?
Yksi vaatekoko on n 5 kiloa.Mun koko on 54 ja 5xl
Ap
Tämän kokoisena sun peruskuluts olisi jo melkein 2000kcal vuorokaudessa, olettaen että olet noin 150cm pitkä (jos siis olisit kokoa 54 ja painaisit vain 82 kiloa niin et voisi olla sen pidempi) siihen 15 kiloa lisää kuukaudessa tarkoittaisi 3500 kaloria ylimääräistä vuorokaudessa... Aikamoinen non stop puputus saisi olla että onnistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kiristä yhtään?
Yksi vaatekoko on n 5 kiloa.Mun koko on 54 ja 5xl
Ap
Tämän kokoisena sun peruskuluts olisi jo melkein 2000kcal vuorokaudessa, olettaen että olet noin 150cm pitkä (jos siis olisit kokoa 54 ja painaisit vain 82 kiloa niin et voisi olla sen pidempi) siihen 15 kiloa lisää kuukaudessa tarkoittaisi 3500 kaloria ylimääräistä vuorokaudessa... Aikamoinen non stop puputus saisi olla että onnistuisi.
Niinkun sanoin en laske kaloreja vaan syön lautasmallin mukaan. Tarkotus laihtua terkkarin valvonnassa noin 20 kg. Ihanne paino ois noin 65-68 kg. Nyt vaan tuli kuussa 15 lisää. Voihan rähmä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo edellyttäisi, että olet syönyt joku 4000-5000 kaloria joka päivä. Mutta kuten joku sanoi, olet varmaan osittain myös turvoksissa suolasta ja sokerista.
En
Laske kaloreja. Syön lautasmallin mukaan.
Ap
Minkä kokoinen lautanen sulla on?😮?
Eihän kukaan voi lihoa noin paljon edes vuodessa! Täyttä bullshaittia.