Mitä olet mieltå ihmisestä joka tapailee montaa yhtäaikaa kertomatta niille ketä tapailee?
Pitääkö kertoa, jos tapailee muitakin?
Mielestäni pitää. Mitä mieltä te palstalaiset olette?
Kommentit (41)
Miksi tyytyisin naiseen, joka samana iltana, kun käy minun kanssani treffeillä, menee imemään toisen miehen penistä? Sanokaa edes yksikin syy.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisista naisista kannattaa pysyä kaukana.
Ja miehistä. Ellei sitten itse ole samanlainen.
Eikös tämä nyt mene näin, että se on muka sallittua jne, mutta kukaan ei kerro siitä sen takia, koska ei itse tykkää tulla kohdelluksi niin. Eli tehdään toiselle sitä, mitä ei hyväksyttäisi toiselta. Kaiken takana on yksin jäämisen pelko. Ja tavallaan se, että pystytään esittämään riippumattomampaa ja viileämpää kuin ollaan, koska nykyään heikkoudeksi lasketaan välittäminen ja se häviää, joka ensin tunnustaa, että oikeasti tykkää toisesta.
M44
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tapauskohtaista. Jos kukaan osapuolista ei vielä ole kauhean kiinnostunut, ja jos tapailu on vain viatonta juttelua, niin miksi siitä pitäisi kertoa yhtään mitään. Sitten jos tilanne muuttuu toisenlaiseksi, niin eri asia.
Näin se olisi minusta fiksuinta. Itse olen ns. ikisinkku ja välillä turhauttaa kun näen jo mielessäni, että kuinka todennäköisesti tälläkään kertaa en tule kohtaamaan tulevaa elämänkumppaniani. Pelkään, että tämä ajatukseni tai liian vahva mielikuvani muuttuu itseään toteuttavaksi profetiaksi. Haluan ja yritän mennä treffeille ennakkoluulottomasti ja avoimesti. Mutta millä taas voittaa itsensä, ettei pilaa omalla jännityksellään koko juttua.
Epätoivoisuus ei ole uskoakseni kovin vetovoimasista, enkä enää osaa elätellä toivetta siitä että seuraavilla treffini ovat elleivät elämäni viimeisimmät treffit niin sellaiet, jonka jälkeen ei pi-t-kään aikaan enää tarvitsisi mennä treffeille.
Toki olen välillä pitänyt pidempiäkin taukoja treffailusta. - juuri siksi, että osaisin paremmin heittäytyä ja olla avoin ja keskittyä jokaiseen treffikumppaniini yksilönä, enkä ajaudu vain toistamaan joka kerta itseäni ja omia maneereitani ja samalla vai odotaten määrättyjä eleitä ja liikkeitä ja sanoja treffikumppaniltani.
- Ikäänkuin vain molemmat näyttelsimme, kunnes taas aivan liian aikaisn esirippu laskeutusi ja aikamme olisi poistua omille tahoillemme.
Olisi se varmaan toisen kiva tietää, mitä toinen ajattelee ja mihin pyrkii. Vai onko pelkkä se*si mielessä. Vai kuinka alussa näillä ihmisillä on tapaaminen.
Mä tapailen tällä hetkellä kolmea miestä. Kukaan heistä ei halua mitään vakavaa niin kuin en minäkään. Tyhmänä kyselevät, että enhän mä vaan tapaile muita. Öö, itsehän ette halua mitään vakavaa. Ja todellakin käytän kaikkien kanssa kumia, vaikka miehet yrittävät tästä laistaa.
Ehdottomasti pitää kertoa. Yhdessä pitäisi pystyä asia puhua ja sopia. Toisen mielipidettä asiasta pitäisi pystyä myös kunnioittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon. Pitää osata tietää kenen seurassa viihtyy ja kenen ei kilpailuttamatta ja testailematta. Näpytys paikallaan, jos selän takana touhutaan.
Jep. Saa näpäyttää.
Suomalaiset eivät vieläkään ymmärrä että tapailu ei ole seurustelua.
Jos mä käyn kerran kahvilla jonkun mimmin kanssa, pitääkö mun kysyä häneltä lupa että saanko käydä jonkun toisen kanssa?
Onks tää niinkuin joku facekirppis,
AV!
Yv!
Jono!
Onks tää viel?
Vapautan!
Vierailija kirjoitti:
Minussa se on yksityisasia. Sitten kun on sovittu, että seukataan, niin sitten ei enää seksiä muiden kanssa.
Hyi kAMALA TÄTÄ NYKYAIKAA
Vierailija kirjoitti:
Mä tapailen tällä hetkellä kolmea miestä. Kukaan heistä ei halua mitään vakavaa niin kuin en minäkään. Tyhmänä kyselevät, että enhän mä vaan tapaile muita. Öö, itsehän ette halua mitään vakavaa. Ja todellakin käytän kaikkien kanssa kumia, vaikka miehet yrittävät tästä laistaa.
Kohta oot yksin. Ilman sitä yhtäkään.
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään monen ihmisen tapailu ei ole normi, joten jos sitä harrastaa, on reilua kertoa siitä tapailukumppaneille. Tapailukumppani voi sitten päättää, haluaako tapailla monia kerralla tapailevaa.
Tämä.
Olen sitä mieltä, että "tapailijat" ovat jännätyyppejä. Ihan sama puhuvatko jännäpiirteestään, ovathan tapaajien tapaajatkin jänniä.
Täysin epärelevantti kysymys. Ei tämä ole mikään keskivertoasia. Jos et halua tyyppiä jolla on tuollainen moraalinen kompassi, niin sellaista ei kannata sietää. Jos olet itse tuollainen, olette match made in heaven. Ei ole mitään tarvetta tietää, mitä ihmiset yleensä tekee asian suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Tää on tätä nykyajan meinikiä. Uskollisuus ei ole enää missään kurssissa ja kaikki kandidaatit pitää koeajaa, ennen kuin saavat päätettyä, kuka pääsee jatkoon.
Juuri näin. Itselle ei tulisi mieleenkään treffailla useampaa ihmistä samaan aikaan. Jos on jostakin kiinnostunut, ei siihen ketään muuta sillä hetkellä tarvita. Jos taas ei tiedä, kiinnostaako vai ei, niin sitten ei todennäköisesti kiinnosta, mitä sitten sellaista ihmistä edes tapailemaan.
Olisi tosi kamalaa, jos paljastuisi, että tapailemani ihminen tapailee monia muitakin ja harrastaa heidän kaikkein kanssa seksiä. Haluan pysyä kaukana tuollaisista kuvioista, joissa kuolee kaikki herkkyys, kauneus, ainutkertaisuus ja uskollisuus.
Telkkarin hapatus mennyt läpi ihmisille. Voi perkule
Vierailija kirjoitti:
Telkkarin hapatus mennyt läpi ihmisille. Voi perkule
Mä tuun seisoo sin taakse mun silkkareitten kanssa kun omaat noin perinteiset arvot
Varmaan tapauskohtaista. Jos kukaan osapuolista ei vielä ole kauhean kiinnostunut, ja jos tapailu on vain viatonta juttelua, niin miksi siitä pitäisi kertoa yhtään mitään. Sitten jos tilanne muuttuu toisenlaiseksi, niin eri asia.