Kuvaile tuntemasi butterface
Butterface, eli (naispuolinen) ihminen joka omaa hyvän vartalon, laittautuu, meikkaa, pitää hienoja vaatteita ja näyttää todella hyvältä MUUTEN kuin naaman puolesta. Naama on siis epämiellyttävä tai jopa karsea.
Kysyn koska haluan nähdä tulenko mainituksi. ;)
Älkää kuitenkaan postatko nimikirjaimia, työpaikkoja tms liian tunnistettavaa ettei ketjua poisteta.
T. Kaupungin kamalin butterface
Kommentit (42)
Minulla olisi kaunis vartalo jos treenaisin, mutta en treenaa. Nyt neljänkympin lähestyessä kudokset ovatkin alkaneet lässähtää. Jos treenaisin, olisin butterface, sillä naamalleni ei ole kerta kaikkiaan mitään tehtävissä. Tällä hetkellä vartaloni ja kasvoni ovat ehkä hieman johdonmukaisempi kokonaisuus verrattuna sellaiseen tilanteeseen, että minulla olisi treenattu kroppa.
Suositteletteko aloittamaan treenauksen, vai onko se vieläkin naurettavamman näköistä jos naamastaan rumalla naisella on kaunis vartalo?
Se on butHERface! "Paitsi hänen naamansa"
Minä taas olen butterbody. Kaunis naama ja ruma vartalo. Ei hyvä tämäkään.
Temptation Islandin Jasmina... Yyh!
Esim bloggaaja Opri ja Temptation Island Jasmina. Vittu mitkä naamat. Niissä on vähän samaa näköö ja ongelma on tosiaan jossain leukaperät-suu-nenä -akselilla.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=butter+face
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 19:37"]
Se on butHERface! "Paitsi hänen naamansa"
[/quote]
Se on sanaleikki.
Suomen seksikkäin Iida Palosaari on aika butterface.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 14:06"]
Minä.
[/quote] Minäpäs.
ap
Ihan uusi termi minulle! Tulee heti pari bloggaajaa mieleen.
Minä, mutta mitä siitä? Kauneus katsojan silmissä. Mä inhoan täyssymmetrisiä pullanaamoja, ne on rumia.
Olen kai vähän butterface ja ennen inhosin naamaani yli kaiken. Kuitenkin iän myötä on alkanut tuntua, että omassa rumuudessa on jotain lohdullista ja tuttua. Vaikea selittää, mutta niin se vain on.
Mä oon kyllä rakastunut mun kasvoihin. Ja koen monet mitä muut kokee "kauniina" suorastaan rumaksi. Mutta onhan tuota kommenttia tullut jos jonkinlaista, ei kovin mairittelevaa
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 14:09"]
[/quote] Tulee sanoista "but her face..."
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 14:16"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 14:09"]
[/quote] Tulee sanoista "but her face..."
[/quote]Mä tunnen monia "buthisface" -tyyppejä
Monta julkkista ainakin tulee mieleen. Esim. kivilahden naiset
Mä olin nuorempana tuollainen. Nykyisin en jaksa panostaa pukeutumiseen ja laittautumiseenkaan, kun tuntuu että jotenkin "järkytys" naamani ulkonäöstä on pahempi jos näytän muuten hyvältä. Sen sijaan tavalliselle tuulipukutantalle kukaan ei järkyty jos sen naamakin nyt on ruma.
Suurinpiirtein kaikki. Nykyään on niin helppo jokaisen olla hyvännäköinen, käy vaan salilla ja maalaa itsensä sekä liimaa kaikki tarvittavat lisäkkeet.