Kuvaile tuntemasi butterface
Butterface, eli (naispuolinen) ihminen joka omaa hyvän vartalon, laittautuu, meikkaa, pitää hienoja vaatteita ja näyttää todella hyvältä MUUTEN kuin naaman puolesta. Naama on siis epämiellyttävä tai jopa karsea.
Kysyn koska haluan nähdä tulenko mainituksi. ;)
Älkää kuitenkaan postatko nimikirjaimia, työpaikkoja tms liian tunnistettavaa ettei ketjua poisteta.
T. Kaupungin kamalin butterface
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 14:27"]
Vihaan omaa naamaani.. Leuka on kuin Hjallis Harkimon ja Henna Kalinaisen rakkauden hedelmällä ja muutenkin pyöreät kasvot vaikka muuten olen tosi hoikka. Ei paljon shelfietä oteta :D
[/quote]
Sama. Mun naama: ei leukaa + kaksoisleuka alla, huulet erittäin ulkonevat että oikein korostavat leuan olemattomuutta, ja posket läskipallot kuin joskus pulleiden pikkuvauvojen posket. Ole tässä sitten uskottava keski-ikäinen asiantuntija, kun näyttää ihan vammaiselta.
No minä kai. Mutta olisinkin täydellinen jos kavsot olisivat virheettömät. Koska kroppa on upea, olen terve, fiksu ja itseasiassa paljon keskimääräistä viisaampi, sen lisäksi hauska. Ja kohtelias, ja siis aika siisti tyyppi, vaikka itse sanonkin.
Kai se rumuus määrittyy sitä kautta, mikä on ns. tavallisempaa. Kaikki kaunis kun tuppaa olemaan sellaiset piirteet jotka ovat yleisempiä ihmisten keskuudessa. Ns. erikoisuus taas määrittyy helpommin rumaksi, koska se on vähemmistössä. Lisäksi jo on upea kroppa,niin usein kasvotkin syynätään tarkemmin. Ei niitä lihavia ja kasvoiltaan outoja juuri kukaan edes huomaa,niin siksi he saavat paljon vähemmän "lokaa" niskaansa, kuin me joiden naamassa on jotain outoa, jos kroppa on kuitenkin upea/hyvä.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 14:52"]
Kai se rumuus määrittyy sitä kautta, mikä on ns. tavallisempaa. Kaikki kaunis kun tuppaa olemaan sellaiset piirteet jotka ovat yleisempiä ihmisten keskuudessa. Ns. erikoisuus taas määrittyy helpommin rumaksi, koska se on vähemmistössä. Lisäksi jo on upea kroppa,niin usein kasvotkin syynätään tarkemmin. Ei niitä lihavia ja kasvoiltaan outoja juuri kukaan edes huomaa,niin siksi he saavat paljon vähemmän "lokaa" niskaansa, kuin me joiden naamassa on jotain outoa, jos kroppa on kuitenkin upea/hyvä.
[/quote]Tarkoitus oli sanoa ekassa lauseessa "kai se rumuus määrittyy sitä kautta mikä on ns. harvinaisempaa...ei siis tavallisempaa :D
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 14:16"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 14:09"]
Ihan uusi termi minulle! Tulee heti pari bloggaajaa mieleen.
[/quote] Tulee sanoista "but her face..."
[/quote]Mä tunnen monia "buthisface" -tyyppejä
[/quote]
Minä tunnen monta "butbuttface" -tyyppiä..
I'm over here! Ihan karsee butterface ilmoittautuu, nou kän duu :D Kiitos luojan on meikit että saa edes tavallisen näköisen naaman mutta ei silläkään kaunista... Mulla on naiseksi suuri leuka ja ulkoneva siis, oikea noidanleuka hyi! Pienet silmät leveessä naamassa ja äääääärimmäisen epäsymmetriset huulet, kaiken kruunaa pullaposket. :D Joskus itketti naamakerroin mutta ei enää nykyään niin paljoa!
Mä voisin kysyä mun tutuilta, että mikä vikana mun naamassa, ja ne sanos. Mutta kun! Mä en edelleenkään näe sitä. Mun mielestä mun noita-akka look on ihan saatanan kaunis! :D En vaan hitto vie käsitä. Mä oon aina rakastanut tämäntyyppisiä kasvoja. Ja kun mua haukutaan rumaksi, en usko. En vaan ole ikinä sitä ymmärtänyt. Mutta se että mä näytän noidalta, ei tarkoita että olisin kova ihminen. Olen tosi herkkä symppis <3
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 15:29"]
Mä voisin kysyä mun tutuilta, että mikä vikana mun naamassa, ja ne sanos. Mutta kun! Mä en edelleenkään näe sitä. Mun mielestä mun noita-akka look on ihan saatanan kaunis! :D En vaan hitto vie käsitä. Mä oon aina rakastanut tämäntyyppisiä kasvoja. Ja kun mua haukutaan rumaksi, en usko. En vaan ole ikinä sitä ymmärtänyt. Mutta se että mä näytän noidalta, ei tarkoita että olisin kova ihminen. Olen tosi herkkä symppis <3
[/quote]Mutta sori vaan huomaan kyllä joidenkin ihmisten reaktiot, oikein tuntuvat puistatuksen oireita saavan kun puhun niille jotain. Kai ne ajattelee,että miten hitossa tuolla voi olla noin hyvä itsetunto, senhän pitäs ryömiä maata myöten :D
Meikäläinen onkin sitten ihan rehellisesti ruma, kun kroppakin on ihan kummallisen mallinen :D
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 15:29"]
[/quote]
Siis mitä, oikeastiko on olemassa noin moukkia aikuisia(?), että ilmoittavat sinulle mielipiteensä ulkonäkösi tasosta?
Olen vähän pettynyt, kun kukaan ei vielä ole tullut kuvailemaan minua.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 18:45"]
[/quote]
Onko sulla voisilmät?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 18:46"]
[/quote]
Onko sulla voisilmät?
[/quote]
Ja leipäluukku?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 18:52"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 18:46"]
[/quote]
Onko sulla voisilmät?
[/quote]
Ja leipäluukku?
[/quote]
Korvapuustit?
Vihaan omaa naamaani.. Leuka on kuin Hjallis Harkimon ja Henna Kalinaisen rakkauden hedelmällä ja muutenkin pyöreät kasvot vaikka muuten olen tosi hoikka. Ei paljon shelfietä oteta :D