Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla on paljon hiuksia/paksut hiukset

Vierailija
15.04.2015 |

Miten yleensä pidätte hiuksianne? Itsellä on paljon hiuksia, mutta yksi hius ei ole kovin paksu. Aina pitää olla tosi kerrostettu malli ja tietyllä tavalla leikattu et näyttää auki hyvältä. Usein menee hiukset kiinni linjalla myös, koska tätä ei saa aina näyttämään hyvältä auki :/

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt leikkasin polkkatukkamaisen, niskasta ihan siili ja pitenee leukaa kohti. Oikein hyvä malli. Kuohkea.

Vierailija
2/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla pitkinä, tasapitkinä, mutta leikattuna kaarevaan malliin. Kuohkeutta tuo loiva luonnonkihara. Enimmäkseen pidän kiinni löyhällä nutturalla, koska tukka on niin kuuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoleen selkään asti ja tasapitkä. Yleensä pidän auki, välipäivinä kiinni.

Vierailija
4/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset olkapäille, melko tasapitkät. Luonnonkiharat. Harjaan vaan ja pidän auki.

Vierailija
5/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo keksiny muuta kuin voimakkaasti kerroksittain leikatun pitkän polkan :/ Tosi paljon on hiuksia ja paksut, pörröiset laineikkaat. Aina saa kyllä tapella :D

Vierailija
6/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vyötärölle saakka ulottuvat paksut hiukset. Pidän niitä letillä lähes 24/7.

Vierailija
7/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on paksu ja taipuisa tukka, yksittäiset hiukset on kuin jouhia. Eihän se hyvältä koskaan näytä, nyt on noin olkapäille ulottuva polkka ja suoristelen sitä silloin tällöin. Olen ratkaissut ongelman olemalla katsomatta peiliin kun en sille mitään osaa tehdä.

Vierailija
8/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkautin niskaan piilokaljun. loput hiukset pidän auki, tai ponnarilla/letillä.

Vierailija
9/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ponnarille tai palmikolle. En osaa muuta. Näytän tosi tyhmältä lyhyen tukan kanssa, oli ennen monta vuotta. Mulla on pitkä naama ja karkeat piirteet, polkkatukkaisena olen ihan inuiitin näköinen.

Vierailija
10/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kerrostetusti leikattu, pituus vähän olkapäiden yli. Useimmiten pidän auki, joskus ponnarilla. Vaikka latvoja on ohennettu, hiusmassaa tuntuu olevan silti ihan hirveästii, kun on vielä loivat luonnonkiharat. Ärsyttävä spanielinkorvatyyli, kun hiukset on korvien takana. Jotenkin vaan ei enää näin nelikymppisenä jaksa kiinnostaa miltä hiukset näyttää, kunhan nyt on puhtaat.

Vierailija
11/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:28"]

Mullakin kerrostetusti leikattu, pituus vähän olkapäiden yli. Useimmiten pidän auki, joskus ponnarilla. Vaikka latvoja on ohennettu, hiusmassaa tuntuu olevan silti ihan hirveästii, kun on vielä loivat luonnonkiharat. Ärsyttävä spanielinkorvatyyli, kun hiukset on korvien takana. Jotenkin vaan ei enää näin nelikymppisenä jaksa kiinnostaa miltä hiukset näyttää, kunhan nyt on puhtaat.

Spanielinkorvatyyli on ollut tunnusmerkkini vuosikaudet! Kukaan ohuista ja suorista hiuksista kärsivä ei voi ymmärtää miksi valitan tästä mutta on tässä paksussa ja luonnonkiharassakin haasteensa.Ei näytä Victorias secret enkeliltä tää mun tukka, ei. 

[/quote]

Vierailija
12/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon piikkisuoria hiuksia. Jos on pitkä malli, niin menevät päätä myöden. Letit päässä näytän alakoululaiselta. Minusta parempi malli  on lyhyt kerrostettu polkka, jossa pisimmät hiukset vähän yli korvan.

Vierailija
13/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on peppuun asti pitkät, sivuilta vähän lyhyemmät. Usein pidän auki. Joskus myös kahdella letillä, sivuponnarilla tai kahdella ponnarilla. Nutturaa ei näillä hiuksilla pysty vääntämään :(

Vierailija
14/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapaluihin yltävät paksut luonnonkiharat hiukset. On kerrostettu aikoinaan, mutta nyt olen juuri kasvattamassa hiuksia niin että saisin niistä vihdoinkin tasapitkät. Yleensä pidän hiuksia auki mutta joskus myös ponnarilla. Öisin aina letillä.
Ikinä en harjaa hiuksia kuivana, siitä tuloksena olisi kuivan ja todella hamppuisen näköinen leijonanharja.

Vierailija
15/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä auki. Näyttää hyvältä vain hiusten latvat suoristusraudalla vähän käänneltynä siistimmin. Toisinaan myös nutturalla tai osin kiinnitettynä pidän. Mun hiukset on raskaat ja paksut, piikkisuorat. Tissiliivien alaosaan asti pitkät. Kerrostuksista en tykkää, saavat latvat näyttämään ohuilta.

Vierailija
16/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lapaluihin asti ulottuva paksu, taipuisa ja vähän pörröinen tukka, ja sen lisäksi viistoon leikattu otsis, joka keventää ilmettä.

Hiukset on auki, kiinni, nutturalla, letillä vaihdellen. Parhaalta ehkä näyttävät suoristettuina, mutta tukkaa on niin paljon, että siihen menisi ihan liikaa aikaa aamuisin.

Mun hiuslaadussa kerrostus ei oikein toimi, kun on kuitenkin sitä taipuisuutta. Parhaalta näyttää takaa melko tasapitkä, mutta silä tavalla luonnollisesti leikattu latva.

Vierailija
17/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!!!

Vierailija
18/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on alaselkään asti olevat tummat ja todella paksut hiukset. Aikaisemmin kiharsin/suoristin, mutta nykyään yleensä minulla näkee aivan normaalin ranskalaisen letin. Joskus laitan letin yöksi ja avaan aamulla, jolloin on kivat kiharat. :)

Vierailija
19/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 14:26"]Minulla on alaselkään asti olevat tummat ja todella paksut hiukset. Aikaisemmin kiharsin/suoristin, mutta nykyään yleensä minulla näkee aivan normaalin ranskalaisen letin. Joskus laitan letin yöksi ja avaan aamulla, jolloin on kivat kiharat. :)
[/quote]
Ainiin ja on siis kaarevasti leikattu. :)

Vierailija
20/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkiharat lapaluihin ulottuvat hiukset. Joskus kerrostettu, nyt ovat kyllä kasvaneet kaikista malleista ulos, pitäisi käydä parturissa. Tällä hetkellä hiukset ovat auki, mutta pidän usein myös ponnarilla, ranskanletillä tai löyhällä nutturalla. Vaihtelen "kampausta" usein päivän mittaan. Tänäänkin ovat jo varmaan kahdesti olleet myös kiinni.