New-York -Niagaran putoukset
Miten olette matkanneet New Yorkista Niagaran putouksille? Onko järkevämpää otta vuokra-auto ja saako sitä ajaa Kandan puolelle vai oletteko menneet esim. junalla ja busseilla? Mihin olette matkalaukut pistäneet kiertelyn ajaksi , jos esim. bussilla Kanadan puolella ja ei vuokra-autoa , jos ette ole yöpyneet lähistöllä?
Kommentit (5)
Numero 2:n kirjoittaja lisää vielä, että
matkattiin yöbussilla ja en voi suositella sitä koska en itse pysty nukkumaan kuin vaaka-asennossa. Greyhound ei mene edes perille saakka vaan bussia piti vaihtaa muistaakseni buffalossa. Olin ihan puhki Niagaran putouksilla
Hei, joko olette käyneet putouksilla New Yorkista?
olen lokakuussa lähdössä Nykkiin ja reissu voisi olla kiva.
Miten nuo USA- Kanada rajamuodollisuudet, kun bussilla tai junalla(?? Onko junaa) kulkee.
Ajettiin omalla autolla Kanadan puolelle. Aika minimit muodollisuudet, passit kuitenkin katsottiin. Mykistävän hieno paikka. Käykää veneajelulla. Kanadan puolella oleva vesiotuspuistokin on komea.
Me mentiin greyhoudilla (linja-auto). Siellä on vartavasten sellainen laukunsäilytyspiste, jokin pieni tönö, maksaa muutaman dollarin ja saa lapun mukaan jolla saa laukun takaisin. Jatkettiin siitä matkaa Chicagon suuntaan. New Yorkista tehdään myös valmiita pakettimatkoja mutta onko ne niin kivoja?