sinä 8-16 työläinen, miten jaksat?
eikö oravanpyörä uuvuta sinua? mitä kerkeät tehdä työpäivän jälkeen?
Kommentit (17)
Uuvuttaa ja kyllästyttää työ. Joka päivä sama juttu. Ajattelin hakea seuraavaksi taidekouluun ja ruveta työttömäksi taiteilijaksi. Työpäivän jälkeen teen ruokaa, pesen pyykkiä, siivoan, vien lapsia harrastuksiin, ulkoilutan koiraa.
Hyvin, työ on vaihtelevaa ja mielenkiintoista. Työpäivän jälkeen ehtii tekemään kaiken tarpeellisen. Lapsen kanssa leikkiminen jää vähemmälle välillä, kun mies vuoroviikot iltavuorossa.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:31"]No mä teen sen 14h päivässä eli about 100h viikossa ja ihan hyvin jaksaa.
[/quote] rekkamies?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:31"]Uuvuttaa ja kyllästyttää työ. Joka päivä sama juttu. Ajattelin hakea seuraavaksi taidekouluun ja ruveta työttömäksi taiteilijaksi. Työpäivän jälkeen teen ruokaa, pesen pyykkiä, siivoan, vien lapsia harrastuksiin, ulkoilutan koiraa.
[/quote]
Minulla ei ole lapsiakaan. Aikaa on.
-ap
Kiitos kysymästä - oikein hyvin jaksan.
Työpäivän jälkeen teen ruokaa, pesen pyykkiä, käyn lenkillä, lueskelen. Mitä milloinkin. Joskus katson telkkaria.
Jaksaa, kun täällä surffaa päivät pitkät =)
Vituttaako teitä se hetki kun astutte työpaikan porteista sisälle?
Ai niin, eikä se mielestäni ole mikään oravanpyörä, vaan ihan normaalia työelämää.
terveisin 6
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:41"]Ai niin, eikä se mielestäni ole mikään oravanpyörä, vaan ihan normaalia työelämää.
terveisin 6
[/quote]
etkö kyseenalaista sitä
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:40"]Vituttaako teitä se hetki kun astutte työpaikan porteista sisälle?
[/quote]
Aina.
Hyvin jaksaa. Olen joskus tehnyt työtä, jossa oli 2-vuorotyön listat ja se oli uuvuttavaa.
Tykkään arkipäivätyössä siitä, että kaikki illat ja viikonloput ovat vapaita aina, ja kaikki juhlapyhät myös. Sitä en vaihtaisi pois. En kadehdi niitä jotka tekevät töitä iltaisin ja viikonloppuisin, jotkut raukat jopa yöllä. Vaikka kuinka olisi parempi palkka, mutta silti.
Olen ihan tyytyväinen 2300e nettopalkkaani 8-16 päivätyöläisenä.
Uuvuttaa vaikka ei olekaan 8-16. Kokopäivätyö kuitenkin ja joustoa työajoissa.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:40"]
Vituttaako teitä se hetki kun astutte työpaikan porteista sisälle?
[/quote] Ei. t:7
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:42"]Hyvin jaksaa. Olen joskus tehnyt työtä, jossa oli 2-vuorotyön listat ja se oli uuvuttavaa.
Tykkään arkipäivätyössä siitä, että kaikki illat ja viikonloput ovat vapaita aina, ja kaikki juhlapyhät myös. Sitä en vaihtaisi pois. En kadehdi niitä jotka tekevät töitä iltaisin ja viikonloppuisin, jotkut raukat jopa yöllä. Vaikka kuinka olisi parempi palkka, mutta silti.
Olen ihan tyytyväinen 2300e nettopalkkaani 8-16 päivätyöläisenä.
[/quote]
se haukkaa kuitenkin yli puolet päivästäsi..
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:43"]7-16 ja hyvin jaksaa!
[/quote]
minkä voimalla, kahvihuumeenko?
No mä teen sen 14h päivässä eli about 100h viikossa ja ihan hyvin jaksaa.