Loikkaannuinko turhaan?
Olen menossa kumppanin kanssa mökille viikonlopuksi. Tänään hän sanoi että jaksetaanko sittenkään mennä koko ajaksi kun tulee niin tylsää olla siellä vain kahdestaan. Olen itse odottanut sitä hirveästi ja mulle ajatus siitä että ollaan kolme päivää kahdestaan ilman kiirettä mihinkään on ollut tosi ihana.
Aiemmin kun on mökkeilty aika on tuntunut aina loppuvan kesken ja kotonakin viikonloppu aina vain hurahtaa ohi eikä ehditä tehdä puoliakaan siitä mitä aiottiin.
Ei ole nähty jouluna eli nyt yli viikkoon ja tuntuu että jokin olisi muuttunut eikä mun seura vaan kiinnosta enää samalla tavalla 😭
Kommentit (8)
Sun kumppani kyllä varmaan tykkää susta, mutta se on bilehenkinen ihminen, joka haluaa olla porukalla pitämässä hauskaa, etenkin uuden vuoden kaltaisena superbailupäivänä. Varmaan tuntuu kurjalta, mutta ei toi sosiaalisuuden tarve välttis paha asia ole, mikäli se ei riistäydy käsistä. Jotkuthan on mieluummin aina bilettämässä kuin kumppanin kanssa! Jos sun kumppani ei ole ihan niin paha, niin ehkä asian kanssa voi elää. Mutta joo, itsekin ottaisin tuon viestin siihen tyyliin, että mä en riitä ja elämä on jossain muualla ja kumppani haluaa olla siellä. Tylsää. Mutta hän itse ei välttämättä tajua lainkaan, että on antanut tollaisen vaikutelman.
Talvella ei oikein ole mitään tekemistä, hiihtää ja pilkille jos innostuu, mutta ei se ole samanlainen juttu mökkeillä talvella kuin kesällä, jolloin siellä mökillä aika oikeasti hurahtaa ohi...
Vierailija kirjoitti:
Kauanko olette seurustelleet?
Vajaan vuoden
Vierailija kirjoitti:
Sun kumppani kyllä varmaan tykkää susta, mutta se on bilehenkinen ihminen, joka haluaa olla porukalla pitämässä hauskaa, etenkin uuden vuoden kaltaisena superbailupäivänä. Varmaan tuntuu kurjalta, mutta ei toi sosiaalisuuden tarve välttis paha asia ole, mikäli se ei riistäydy käsistä. Jotkuthan on mieluummin aina bilettämässä kuin kumppanin kanssa! Jos sun kumppani ei ole ihan niin paha, niin ehkä asian kanssa voi elää. Mutta joo, itsekin ottaisin tuon viestin siihen tyyliin, että mä en riitä ja elämä on jossain muualla ja kumppani haluaa olla siellä. Tylsää. Mutta hän itse ei välttämättä tajua lainkaan, että on antanut tollaisen vaikutelman.
Hän ei ole ollenkaan bileihminen eikä ole aiemminkaan viettänyt uuttavuotta kuin korkeintaan kaverin kanssa syömällä hyvin ja ottamalla vähän skumppaa.
Ymmärrettävää jos kumppanisi inhoaa talvea. Harrastaako talvella mitään ulkona? Pilkkimistä, hiihtoa, lumikenkäilyä, edes valokuvausta..? Ellei niin voihan sitä 3 päivässä kyllästyä sisällä kököttämiseen. Jos hän vielä keväällä tai kesällä empii mökille lähtöä niin olisin huolissani.
En tiedä voiko tuosta loukkaantua, mutta kyllä se tosi ikävältä tuntuisi.