Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen 17vuotias ja seurustelen 30v kanssa

Vierailija
15.04.2015 |

Mikä helvetin ongelma ihmisillä on asian kanssa? Täällä suurin osa keskusteluista joita olen lukenut niin nousee hirveä pmyrsky kun jollain parilla on esimerkiksi 12 v ikäeroa (esim 20 ja 32).
Onko jotkut miehettömät mammat +30 pelkästään kateellisia huutelijoita vai mitä?
Mä en jaksaisi ainakaan uskoa että petteri 34v haittaisi kun kaverinsa mika29 on naimisissa pirkko 20v n kanssa.
Eli mun pointti oli vain se että asiat eivät aina ole niin mustavalkoisia, kuin ne täällä palstalla yleensä ovat.
Toki näitä rahan perässä juoksioita riittää varmasti jokaisessa ikäluokassa.ja niin edelleen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Onko jotkut miehettömät mammat +30 pelkästään kateellisia huutelijoita vai mitä?''

Mistä kateellisia? Vaikka susta tuntuu, että oot jo niin aikuinen ja kaikkea, niin oot sinä silti vielä niin pikkupillu, etten usko kenenkään olevan ''kateellinen'' mistään.

Mut eipä minulla muuta. Kivaa nuoruuden tuhlaamista :)

ps. 17-vuotias kirjoitetaan väliviivalla, ei ''17vuotias''. Loppuja kirjoitusvirheitä en edes jaksa korjata.

N17

Vierailija
2/3 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ätini suutuisi, jos tietäisi poikansa seurustelavan vanhan puuman kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi kolmikymppiset miehet, jotka juoksevat teinien perässä, on niin nähty. Kun teini tuosta vanhenee, niin uusi tilalle. Ja älä väitä, että "meille ei käy niin." Voi voi, se tiukka teinipillu viehättää miestä vielä myöhemminkin ja aina pitää saada uusi tiukka teinipillu tilalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan