Miten suhtautuisit jos saisit tietää puolisosi olevan bi?
Tuli mieleen kun äiti raivosi kaapista tulevalle sisarukselleni ettei koskaan pääse naimisiin kunnon ihmisen kanssa, hän ei kyllä ainakaan kestäisi olla isän kanssa jos saisi tietää että tämä onkin bi.
Miten av-raati suhtautuisi?
Tämä keskustelu koskee tietty lähinnä heterosuhteessa olevia.
Kommentit (17)
Avoimesti. Lähinnä toivoisin, että olisi yksiavioinen. Kuten minäkin.
Lähinnä tietäisin, etten ole riittävästi ja loppupeleissä suhteemme ei tule kestämään koska jossain välissä hänen on saatava sitä miestä
Sama kuin edelliset. Hänen seksuaalinen suuntautumisensa ei olisi ongelma, hänen mahdollinen loikkimisensa avioliiton ulkopuolisiin suhteisiin, miehen tai naisen kanssa, sen sijaan olisi.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 10:21"]
Lähinnä tietäisin, etten ole riittävästi ja loppupeleissä suhteemme ei tule kestämään koska jossain välissä hänen on saatava sitä miestä
[/quote]
Anteeksi? Onko sinunkin lopulta pakko päättää suhde koska sinun on ihan pakko saada vaaleatukkaista, koska tykkäät sekä vaaleatukkaisista että ruskeatukkaisista ja ruskeatukkainen puolisosi ei voi olla koskaan riittävästi?
Jatkaisimme suhdettamme puolisoina, lastemme vanhempina ja ystävinä, mutta rakastajakseni en enää haluaisi häntä.
Mun mies on bi, sillä on ollut menneisyydessään miesystävä. Mua ei haittaa yhtään sen enempää kuin menneet naisystävätkään. En edes ymmärrä miksi se mua haittaisi, mitä väliä sillä on?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 10:21"]Lähinnä tietäisin, etten ole riittävästi ja loppupeleissä suhteemme ei tule kestämään koska jossain välissä hänen on saatava sitä miestä
[/quote]
Niin koska jokaisen heteromiehenkin on jossain välissä saatava toista naista... eikun oho, uskoton tai uskollinen voi olla olipa sitten hetero tai bi.
Oma vastaukseni on, ettei minua liikuta, onko mies bi vai hetero. Se, pettääkö hän minua, ihan kumman sukupuolen kanssa tahansa, ratkaisee.
Haluaisin avioeron. Jossain vaiheessa kuitenkin haluaisi olla miesten kanssa ja olen yksiavioinen.
Olen bi, mutta elän miehen kanssa avioliitossa. Ei ole mitään ongelmia olla uskollinen.
Bissemiehet ovat parhaita. Meillä on sopimus, et molemmilla saa olla sutinaa saman sukupuolen kanssa, mutta ei vastakkaisen sukupuolen kanssa. Olemme siis toisillemme uskollisia heterosuhteessa, mutta olemme antaneet luvan homosuhteisiin. Tiedän, kenen kanssa mieheni on humputellut ja hän tietää minun seikkailuni. Tauteja ei kumpikaan halua, eikä ulkopuolisten paskanjauhantaa asiasta, jota he eivät ymmärrä.
Ei haittaisi, jos mies on uskollinen minulla ja hänellä on puhdas testitulos.
Pidän kauniista miehistä. Hyvä, jos mieskin pitää. Biseksuaalinen mies voi näyttää yhtä hyvältä kuin monet homoseksuaaliset miehet, joita pidän viehättävinä.
Useat heteromiehet ovat turhan karskin näköisiä minun makuuni ja heidän käytöksensä on mielestäni hämmästyttävää. Pidän enemmän lempeämmistä miehistä.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 10:30"]
Ei haittaisi, jos mies on uskollinen minulla ja hänellä on puhdas testitulos.
Pidän kauniista miehistä. Hyvä, jos mieskin pitää. Biseksuaalinen mies voi näyttää yhtä hyvältä kuin monet homoseksuaaliset miehet, joita pidän viehättävinä.
Useat heteromiehet ovat turhan karskin näköisiä minun makuuni ja heidän käytöksensä on mielestäni hämmästyttävää. Pidän enemmän lempeämmistä miehistä.
[/quote]
Tuota... Mites paljon bi- ja homomiehiä oikein tunnet? Osa on joo nättejä ja lempeitä, osa sitten ihan lihan syäjä valkoisia miähiä.
Samoin ihmettelen tuota "puhdasta testitulosta". Biseksuaalisuus on identiteetti siinä missä heterous, bisse voi olla vaikka olisi neitsyt.
Tarkoitan puhtaalla testituloksella tietenkin miestä, jolla on ollut suhteita miesten kanssa. Riski on suurempi, jos mies on ollut anaaliseksissä bottom-osapuolena. Neitsytmies olisi ideaali, mutta heitä tuskin on ikäisissäni.
Itselläni on ollut vain yksi miessuhde.
Tunnen useamman homoseksuaaleja miehen. He ovat viehättäviä, miellyttävän näköisiä, lempeitä ja ystävällisiä. Lihansyöjiä on varmasti joukossa. :)
Puolisoni on bi. Ei kuulemma ole kuin suudellut joskus toista miestä ja olen joskus kysellyt, eikö häntä jää vaivaamaan mieskokemusten puute, kun on päättänyt minun kanssani yksiavioisesti elää. Sanoo, ettei se haittaa.
Heterosuhteessa olen ja itse hetero, mutta minusta se olisi vain kiinnostavaa. Mieheni on hyvin sitoutunut ja uskollinen, joten ajattelisin sen tarkoittavan että hänellä on joskus ollut suhde tai seksiä myös samaan sukupuoleen kuuluvan kanssa. Eihän se minulta ole pois sen enempää kuin edelliset naisetkaan. Mutta me olemme seksin suhteen aika avoimia ja kokeilevia. Yhdessä, ei muiden kanssa.