Mitä meinaa tuo "viesti pakollinen"?
En voi lähettää viestiä kun siihen tulee tuo ja on niitä muitakin, mutta en nyt muista miten ne menee.
Kommentit (23)
Siis mobiililla tekee mulla tuota. Ihan paska av mobiili
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:08"]Siis mobiililla tekee mulla tuota. Ihan paska av mobiili
[/quote]
Hyvin toimii täällä.
Mul tekee samaa. Välimuistin tyhjennys auttoi hetkeksi.
Kirjaudu ulos ja tule AV-sivulle uudelleen. Se avattu sivusto ikäänkuin "vanhenee", kun on kauan mobiililla auki. Silloin usein tulee myös ilmoitus "posting not allowed".
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:18"]Kirjaudu ulos ja tule AV-sivulle uudelleen. Se avattu sivusto ikäänkuin "vanhenee", kun on kauan mobiililla auki. Silloin usein tulee myös ilmoitus "posting not allowed".
[/quote]
Kirjaudu ulos? Mistä?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:24"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:18"]Kirjaudu ulos ja tule AV-sivulle uudelleen. Se avattu sivusto ikäänkuin "vanhenee", kun on kauan mobiililla auki. Silloin usein tulee myös ilmoitus "posting not allowed". [/quote] Kirjaudu ulos? Mistä?
[/quote]
Sori, käytän vääriä termejä, kun olen niin tumpelo näissä jutuissa. Tarkoitan, että sulje koko tämä av-sivu ja avaa uudelleen. Voit myös kokoeilla sammuttaa koko mobiilisi ja avata uudelleen.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:24"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:18"]Kirjaudu ulos ja tule AV-sivulle uudelleen. Se avattu sivusto ikäänkuin "vanhenee", kun on kauan mobiililla auki. Silloin usein tulee myös ilmoitus "posting not allowed". [/quote] Kirjaudu ulos? Mistä?
[/quote]
Sori, käytän vääriä termejä, kun olen niin tumpelo näissä jutuissa. Tarkoitan, että sulje koko tämä av-sivu ja avaa uudelleen. Voit myös kokoeilla sammuttaa koko mobiilisi ja avata uudelleen.
[/quote]
Miksi ei vain lopeta välimuistiprosessia?
MItä on välimuistiprosessin lopettaminen? MIten se tapahtuu? Poistuuko sillää mm. tuo sivuston "vanhenemisen" ongelma, jolloin alkaa tulla "posting not allowed!-tekstiä?
Tumpelo
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:34"]MItä on välimuistiprosessin lopettaminen? MIten se tapahtuu? Poistuuko sillää mm. tuo sivuston "vanhenemisen" ongelma, jolloin alkaa tulla "posting not allowed!-tekstiä?
Tumpelo
[/quote]
Välimuistiprosessin sammuttaminen korjaa juurikin tuon "posting not allowed" ongelman.
Avaa sovellusluettelo asetuksista, valitse käynnissä olevat ja siirry välimuistiorosesseihin. Sammuta sieltä selaimen prosessi. Kestää noin 3 sek tehdä ja taas toimii.
Kiitos, minäpä kokoeilen tuota kun siirryn mobiiliin. Aiemmin olen vain sulkenut sivun ja tullut uudelleen takaisin. Nyt läpyttelen ihan vaan läppäriä.
Tumpelo
Aa, Minullakin jäi omaan avaukseeni vastaaminen tämän takia
Suihku-Ap jonka käsi on yt aamulla normaali
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:42"]Kiitos, minäpä kokoeilen tuota kun siirryn mobiiliin. Aiemmin olen vain sulkenut sivun ja tullut uudelleen takaisin. Nyt läpyttelen ihan vaan läppäriä.
Tumpelo
[/quote]
Jollain OS ja laiteyhdistelmillä tuo selaimen sammutus ei riitä vaan pitää sammuttaa tuo prosessi. Jos selaimen sammutus riittää, ei prosessin sammuttamisella ole merkitystä.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:15"]Mul tekee samaa. Välimuistin tyhjennys auttoi hetkeksi.
[/quote]
Mulla ei löytynyt mitään "välimuistiprosessia" tai sen sammuttamista mutta välimuistin pystyn tyhjentämään ja se joskus auttaa...hetkeksi... Välilehtien sulkeminen taas auttoi murto-osan kerroista. Rasittavaa....
Ja mulla tuli nimenomaan tuo "viesti pakollinen" noin kolme miljoonaa kertaa eilen kunnes luovutin.
Mulla tulee "viesti pakollinen" jos lainaan toista viestiä mobiilissa. Muuten toimii ok, mutta lainata ei voi.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 09:44"]
Aa, Minullakin jäi omaan avaukseeni vastaaminen tämän takia Suihku-Ap jonka käsi on yt aamulla normaali
[/quote]
Nyt vasta tajusin mihin viittasit! Se oli se ongelma, kun käsi alkoi kihelmöidä? Ehdotin vyöruusua :D
Tyhjensin sivuhistorian, suljin sovelluksen, nollasin sekä puhelimen että langattoman netin, kävin lentotilassa 10 minuuttia, eikä mobiili toimi vieläkään!!!
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 10:14"]http://www.vauva.fi/palaute
Laittakaa tekin palautetta
[/quote]
Mitä ajattelit että vauva.fi tekee esim Androidin sovelluskäsittelylle ja prosesseille valinnaisen selaimen osalta?
Up