Ikävä kuollutta koiraa
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani. Ymmärrän tuskasi 💔
Kiitos ❤️
Ensimmäinen oma koirani kuoli 15 vuotta sitten. Yhä näen unia <3
🤍
Mulla kissaa. Jouduttiin lopettamaan muutama vuosi sitten 20-vuotiaana. Yhä nousee kyyneleet silmiin ja iskee kaipaus aina, kun sitä kaveria muistelen. Erityisesti joulunaikaan ollut taas mielessä 💔
Voimia.
Meillä lähti kaverukset samaan aikaan kesäkuussa lähes 14 vuoden yhteiselon päätteeksi. Vaikka meillä on jo uusi karvatassu, niin aina kun erehtyy ajattelemaan "vanhoja ukkoja" niin itkuhan siinä tulee.
Ja ylläpito tietenkin käynyt heittämässä Koti koiralle -ohjelman mainoksen juuri tähän ketjuun. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Voimia.
Meillä lähti kaverukset samaan aikaan kesäkuussa lähes 14 vuoden yhteiselon päätteeksi. Vaikka meillä on jo uusi karvatassu, niin aina kun erehtyy ajattelemaan "vanhoja ukkoja" niin itkuhan siinä tulee.
Kiitos.
Parin viikon kuluttua tulee 4 vuotta pienen rakkaan koiramme kuolemasta. Meillä on yhä ikävä ja ainakin viikoittain muistellaan sen edesottamuksia. Hienot 16 vuotta saimme yhdessä elää.
Uutta emme ole halunneet ottaa.
Minulla on ikävä koiraani, joka poistui keskuudestamme jo yli kaksikymmentä vuotta sitten. Minulla on lelukoira, joka on ihan samannäköinen. Se istuu sylissäni aika usein. :)
Olen pahoillani. Ymmärrän tuskasi 💔