Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva Box?

Vierailija
15.04.2015 |

Mikä toi uusi vauva box oikein on? Kuka ostaa tuollaisen paketin hintaan 49€??? Ruokalappu, leggingsit, lusikka ja kippo? Kun netistä voi tilata ihan täsmänä haluamansa tuotteet... Ihmettelenpä vain.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että liioittelet ja oli pakko käydä katsomassa.. Et liioitellut. Mitä ihmettä?! Noista jokaisen löytää muutamalla eurolla vaikka marketista.

Vierailija
2/6 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 08:01"]

Luulin että liioittelet ja oli pakko käydä katsomassa.. Et liioitellut. Mitä ihmettä?! Noista jokaisen löytää muutamalla eurolla vaikka marketista.

[/quote]

Heh. Oiskohan pointti vaikka siinä, että ovat "vähän" laadukkaampia kuin marketin parin euron tuotteet? Tuota boxia tuskin on suunnattu heille (teille), joita ei laatu kiinnosta. Itse tilaan tuota Vauvaboxiakin toimittavan Almondellan omaa kuukausiboxia ja joka kerta tuotteet ovat olleet aivan ihania, kivan erilaisia ja ennen kaikkea LAADUKKAITA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 10:17"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 08:01"]

[/quote]

Heh. Oiskohan pointti vaikka siinä, että ovat "vähän" laadukkaampia kuin marketin parin euron tuotteet? Tuota boxia tuskin on suunnattu heille (teille), joita ei laatu kiinnosta. Itse tilaan tuota Vauvaboxiakin toimittavan Almondellan omaa kuukausiboxia ja joka kerta tuotteet ovat olleet aivan ihania, kivan erilaisia ja ennen kaikkea LAADUKKAITA.

[/quote]

Tätähän ei sais sanoa, mutta vauvan hinnoittelu on melkoista muutenkin. Tuo neuvolachat esimerkkinä maksaa enemmän kuin vaikka netflix kuussa. 

Ja laadukas design ruokalappu, come on... 

Vierailija
4/6 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse ainakin joissakin asioissa vaadin laatua lapselle. Esim vaatteissa on eroja. Halpisten painokuvat aiheuttavat meidän lapsille kovat iho-oireet ja niistä voi lähteä myrkkyjä. Papu stories-vaatteet esim ovat tehty ekologisesti, sastuttamatta luontoa ja ne eivät aiheuta iho-oireita meidän lapsille. esim heidän myymä pehmotyyny on unelmapehmeä mutta valmistettu käytetyistä muovipulloista. Ja itse haluan pestä vauvan astiat koneessa, tuotteen pitäisi kestää se. Usea pesu... ärsyynnyn esim kun ikean lastenastiat ovat naarmuilla ja kuprulla muutaman käytön jälkeen. JA päätyvät kaatopaikoille seisomaan. On olemassa myös paljonkin muovituotteita jotka voi kierrättää eivätkä päädy kaatopaikoille. Ruokalappu on sitten eri juttu... niitä saa hyvä halvallakin. 

Vierailija
5/6 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Laatuleggarit ja laatulusikka! Saahan sitä ostaa laatua, mutta silloin valitsisin ihan kaupasta minua miellyttävät tuotteet, enkä tuollaista yllätyspussia netistä. Kalliissa vaatteissa olis laadun lisäksi vielä kiva, että olisivat oikean kokoisia ja mielellään sopisivat nätisti yhteen. Mulla ei olis mitään käyttöä yksittäisille leggingseillle. Ja laatulusikkaa en tarvitse, vauva osaa syödä myös ihan perheen normilusikoilla.

Vierailija
6/6 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkky tuo mainos sivun yläbannerissa. Nuo vauvan hiukset? Onko ne luotu jollain Paint shop pron spray-toiminnolla? :DDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi