Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit, jos puolisosi ilmoittaisi, että aloittaa selibaatin?

Vierailija
15.04.2015 |

?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kuinka pitkän selibaatin. Jos kyse olisi esim vuosia kestävästä selibaatista niin se olisi sitten siinä. En halua olla ihmisen kanssa joka ei halua harrastaa kanssani seksiä. Ja jos kyse olisi esim viikoista tai maksimissaan muutamasta kuukaudesta niin se vielä menisi.

Vierailija
22/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen oikuttelu olisi minulle selibaattia pahempi ongelma, jos siihen ei liittyisi keskusteluja ja hoitotoimia. Jos noin kävisi, ehdottaisin hänelle psykiatria. Tuollainen ilmoitus kertoisi hyvin dramaattisesta muutoksesta hänen ajattelutavoissaan ja epäilisin jotain mielenterveysongelmaa. En minä lähtisi helposti tai nopeasti tuollaisten ongelmien takia, mutta en alkaisi myöskään olla ikuisesti selibaatissa tai sietää mitä tahansa hulluutta.

T:Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti liittyi keskustelua. Mies varmaan ajatteli olevansa kovinkin nokkela soveltaessaan sukupuoliroolien kääntymistä nurin myös seksissä, kun meillä siis minä en juurikaan siivoa. Ei ole toiste uhannut ja tuo tapahtui kesällä. Ap

Vierailija
24/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei kumpikaan kärsii...kärsikö joku jos ei saa seksia vai...miten se kärsimys ilmenee??? Toi on naurettavaa. Onko tosissaan niin paljon riippuvaisia ihmisia???
Ilmoitan että lopetan sokerin syönti..kuinka puolisoni siitä kärsii???

Vierailija
25/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että siitä huolimatta meillä harrastetaan seksiä muutaman kerran viikossa. Pysyköön poissa sen aikaa.

Vierailija
26/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan veisin miehen jonnekin päätutkimuksiin :) Kuuluu kuitenkin sellaisiin jatkuvasti valmiina oleviin, niin ehkä ensimmäisenä ajattelin, että nyt on päässä jotain vikaa :)

Vierailija
27/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottaisin onnea valitsemallaan tiellä.

Vierailija
28/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 08:39"]Sanoisin, että siitä huolimatta meillä harrastetaan seksiä muutaman kerran viikossa. Pysyköön poissa sen aikaa.
[/quote] tää on paras :D ap

Vierailija
29/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin, että miksi. 

Vierailija
30/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että aloita vaan, minä en aloita.

Vierailija
31/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäisin riemusta voltteja! Lopultakin saisi olla rauhassa!

Vierailija
32/32 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin ja sanoisin, että "lupaat vaan!".