Mitä tekisit, jos puolisosi ilmoittaisi, että aloittaa selibaatin?
Kommentit (32)
Tuollainen oikuttelu olisi minulle selibaattia pahempi ongelma, jos siihen ei liittyisi keskusteluja ja hoitotoimia. Jos noin kävisi, ehdottaisin hänelle psykiatria. Tuollainen ilmoitus kertoisi hyvin dramaattisesta muutoksesta hänen ajattelutavoissaan ja epäilisin jotain mielenterveysongelmaa. En minä lähtisi helposti tai nopeasti tuollaisten ongelmien takia, mutta en alkaisi myöskään olla ikuisesti selibaatissa tai sietää mitä tahansa hulluutta.
T:Mies
No tietysti liittyi keskustelua. Mies varmaan ajatteli olevansa kovinkin nokkela soveltaessaan sukupuoliroolien kääntymistä nurin myös seksissä, kun meillä siis minä en juurikaan siivoa. Ei ole toiste uhannut ja tuo tapahtui kesällä. Ap
Ettei kumpikaan kärsii...kärsikö joku jos ei saa seksia vai...miten se kärsimys ilmenee??? Toi on naurettavaa. Onko tosissaan niin paljon riippuvaisia ihmisia???
Ilmoitan että lopetan sokerin syönti..kuinka puolisoni siitä kärsii???
Sanoisin, että siitä huolimatta meillä harrastetaan seksiä muutaman kerran viikossa. Pysyköön poissa sen aikaa.
Mä varmaan veisin miehen jonnekin päätutkimuksiin :) Kuuluu kuitenkin sellaisiin jatkuvasti valmiina oleviin, niin ehkä ensimmäisenä ajattelin, että nyt on päässä jotain vikaa :)
Toivottaisin onnea valitsemallaan tiellä.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 08:39"]Sanoisin, että siitä huolimatta meillä harrastetaan seksiä muutaman kerran viikossa. Pysyköön poissa sen aikaa.
[/quote] tää on paras :D ap
Sanoisin, että aloita vaan, minä en aloita.
Heittäisin riemusta voltteja! Lopultakin saisi olla rauhassa!
Nauraisin ja sanoisin, että "lupaat vaan!".
Riippuu siitä kuinka pitkän selibaatin. Jos kyse olisi esim vuosia kestävästä selibaatista niin se olisi sitten siinä. En halua olla ihmisen kanssa joka ei halua harrastaa kanssani seksiä. Ja jos kyse olisi esim viikoista tai maksimissaan muutamasta kuukaudesta niin se vielä menisi.